Informacja  

o  pracy Burmistrza Miasta Ostrów Mazowiecka jako organu wykonawczego miasta 

w okresie od 14 grudnia 2010r. do 19 stycznia 2011r.

 

 

Burmistrz, jako jednoosobowy organ wykonawczy miasta wydał następujące Zarządzenia :

  1. Zarządzenie Nr 101a/2010 z dnia 14 grudnia 2010r. w sprawie ustalenia liczby Zastępców Burmistrza Miasta Ostrów Mazowiecka oraz powołania Pana mgr Zbigniewa Marka Gałązki na funkcję Zastępcy Burmistrza Miasta Ostrów Mazowiecka. 
  2. Zarządzenie Nr 102/2010 z dnia 15 grudnia 2010r. w sprawie zmiany uchwały budżetowej na rok 2010. Na mocy Zarządzenia dokonano zmian w planie wydatków w działach 750,754,852 i 900 na łączną kwotę 55 452 zł do wysokości przewidywanego wykonania.
  3. Zarządzenie Nr 103/2010 z dnia 20 grudnia 2010r. w sprawie powołania Komisji Konkursowej do rozpatrzenia otwartego konkursu ofert na realizację zadań określonych w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego   i wolontariacie. Na mocy Zarządzenia została powołana Komisja w składzie p. Lidia Runo, p. Dorota Kornacka, p. Iwonna Szydlik i p. Danuta Umińska , której zadaniem jest rozpatrzenie ofert na zadania z zakresu pomocy społecznej.
  4. Zarządzenie Nr 104/2010 z dnia 20 grudnia 2010r. w sprawie zmiany uchwały budżetowej na rok 2010. Na mocy Zarządzenia dokonano zmian w planie wydatków w działach 750, 758,851 i 900 na łączną kwotę 39 917 zł, do wysokości przewidywanego wykonania.
  5. Zarządzenie Nr 105/2010 z dnia 22 grudnia 2010r. w sprawie zmiany uchwały budżetowej na rok 2010. Na mocy Zarządzenia dokonano zmian w planie wydatków w działach 750,751,852 i 926 na łączną kwotę 49 408 zł., do wysokości przewidywanego wykonania.
  6. Zarządzenie Nr 106/2010 z dnia 27 grudnia 2010r. w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2010r. Na mocy Zarządzenia dokonano zwiększenia dochodów  i wydatków budżetu miasta o kwotę 231 000 zł. Zmian dokonano w działach 750, 851, 852 i 900.
  7. Zarządzenie Nr 107/2010 z dnia 27 grudnia 2010r. w sprawie określenia sposobu prowadzenia kontroli zarządczej w Urzędzie Miasta w Ostrowi Mazowieckiej  i jednostkach organizacyjnych Miasta oraz zasad jej koordynacji. 
  8. Zarządzenie Nr 108/2010 z dnia 30 grudnia 2010r. w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2010r. Na mocy zarządzenia dokonano zmian w planie wydatków   w działach 700,750, 754,756,801,851,852, 900 i 926, na łączną kwotę 45 546 zł. do wysokości przewidywanego wykonania.
  9. Zarządzenie Nr 109/2010 z dnia 31 grudnia 2010r. w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2010r. Na mocy Zarządzenia dokonano zmian w planie wydatków w działach 750, 754, 851 i 900 na łączną kwotę 2 193 zł do wysokości przewidywanego wykonania.
  10. Zarządzenie Nr 1/2011 z dnia 5 stycznia 2011r. w sprawie sprzedaży w drodze bezprzetargowej komunalnej nieruchomości gruntowej położonej w Ostrowi Mazowieckiej. Na mocy Zarządzenia Burmistrz Miasta wyraził zgodę na sprzedaż działki nr 328/8 o powierzchni 9118 m2  poł. przy ul. Białej na rzecz jej użytkowników wieczystych.
 

I   Narada Nr 1 w dniu   15 grudnia 2010r.  

1.      Burmistrz Miasta  postanowił o organizacji cyklicznych spotkań z Naczelnikami Wydziałów i samodzielnymi stanowiskami Urzędu Miasta w celu omawiania i podejmowania decyzji w realizowanych sprawach oraz usprawnienia pracy.

2.      Burmistrz Miasta podjął decyzję o wystąpieniu do Prezesa i Rady Nadzorczej ZGKiM Sp. z o.o. o przedstawienie wszelkich niezbędnych informacji dot. wykonania analizy sytuacji w Spółce.

3.      Podniósł temat konieczności wykonania audytu zewnętrznego w Urzędzie Miasta.

 
 
II Narada Nr 2  w dniu   5 stycznia 2011r.  

1.      Burmistrz Miasta wyraził zgodę na przedłużenie, na 1 rok,  umowy dzierżawy gruntu/część działki nr 1688/49/ poł. przy ul. 3 Maja. Sprawa dotyczy gruntu pod pawilonem handlowym /sklep wędkarski/. 

2.      Burmistrz Miasta określił wysokość odszkodowania za działki drogowe, które w wyniku podziału przeszły na rzecz miasta. Sprawa dotyczy działek nr 4599/35, 4599/24 i 4599/29 poł. w rejonie ul. Małkińskiej.

3.      Burmistrz Miasta wyraził zgodę na wypłatę odszkodowania za 17 m2 gruntu, z działki prywatnej poł. u zbiegu ul. Staszica i ul. Broniewskiego. Omawiany grunt został zajęty pod chodnik i zieleniec. Polecił podjąć negocjacje wysokości odszkodowania.

4.      Zapoznał się z informacjami na temat przystąpienia do realizacji programu
”Urząd na miarę potrzeb i oczekiwań”, Przebudowy Ogródka Jordanowskiego oraz budowy ronda.

5.      Zapoznał się z informacją na temat terminów składania wniosków o dofinansowanie unijne inwestycji o charakterze sportowym.

6.      Omówił sprawy organizacyjne i kwestie racjonalizacji wydatków związanych  z funkcjonowaniem Urzędu Miasta

 
III Narada Nr 3  w dniu   19 stycznia 2011r.  

1.      Przyjął i przekazał, pod obrady IV sesji Rady Miasta, projekty uchwał.

2.      Burmistrz Miasta rozpatrzył pismo Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie  o nieodpłatne korzystanie z basenu przez dzieci umieszczone w zawodowych, niespokrewnionych z dzieckiem rodzinach zastępczych funkcjonujących na terenie powiatu. Burmistrz Miasta wyraził z zgodę na pokrycie kosztów korzystania przez dzieci z ww. rodzin funkcjonujących na terenie miasta. Koszty korzystania z basenu w okresie ferii zimowych zostaną pokryte z budżetu Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.

3.      Wyraził zgodę na zlokalizowanie wiaty przystankowej na ul. Małkińskiej i ul. Różańskiej.

4.      Wyraził zgodę na przeznaczenie do sprzedaży w drodze przetargu nieograniczonego poniższych działek oraz określił warunki przetargów:

- nr 1855/2 o pow. 748 m2 poł. przy ul. Wojska Polskiego

- nr 1767/2 o pow. 776 m2 poł. przy ul. Okrzei.

5.      Burmistrz Miasta wyraził zgodę na przeniesienie umowy dzierżawy gruntu komunalnego nr 4153/2 o pow. 18 m2 poł. przy ul. Kolarskiej na Wspólnotę Mieszkaniową KOLARSKA.

6.      Burmistrz Miasta zapoznał się z pismem Powiatowego Lekarza Weterynarii w Ostrowi Mazowieckiej w sprawie dostosowania Miejskiego Targowiska do przepisów ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt oraz Rozporządzenia MRiRW z dnia 4 stycznia 2008r. sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia działalności w zakresie organizowania targów, wystaw, pokazów lub konkursów zwierząt. Następnie omówiono kwestie związane z uregulowaniem stanu prawnego i dalszym funkcjonowaniem targowiska oraz możliwościami pozyskania śródków zewnętrznych na jego modernizację.

7.      Pozytywnie zaopiniował propozycje nazw nowych ulic w mieście: ul. Piotra Skargi i ul. Jesionowa. Propozycje zostały skierowane do wiadomości publicznej celem konsultacji. Następnie ostaną przygotowane stosowne projekty uchwał.

 
 

 

Burmistrz Miasta

/-/ Władysław Krzyżanowski

 
 
 
 
 
 
 
Wytworzył:
Władysław Krzyżanowski
Udostępnił:
Kołodziej Artur
(2011-02-14 12:14:19)
Ostatnio zmodyfikował:
Kołodziej Artur
(2011-02-14 12:36:35)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki