Ostrów Mazowiecka, listopada 2012r.
A-1-0057.19.2012
Informacja o pracy Burmistrza Miasta Ostrów Mazowiecka
jako organu wykonawczego miasta
w okresie między XXXIV a XXXV sesją Rady Miasta Ostrów Mazowiecka
Burmistrz Miasta, jako jednoosobowy organ wykonawczy miasta wydał następujące Zarządzenia:
- Zarządzenie Nr 83/2012 z dnia 8 listopada 2012 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektu Rocznego Programu Współpracy Miasta Ostrów Mazowiecka z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2013 r.
- Zarządzenie Nr 84 z dnia 14 listopada 2012 r. w sprawie przedstawienia Radzie Miasta i Regionalnej Izbie Obrachunkowej projektu uchwały budżetowej na rok 2013 oraz projektu uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Ostrów Mazowiecka na lata 2013 – 2041.
- Zarządzenie Nr 85/2012 z dnia 15 listopada 2012 r. w sprawie sprzedaży w trybie przetargowym lokalu użytkowego wraz z częściami wspólnymi budynku oraz ułamkowej części gruntu niezbędnego do racjonalnego korzystania z tego lokalu. Sprzedaż dotyczy lokalu Nr 1U o pow. 84,8 m², położonego przy ul. 3 Maja 41.
- Zarządzenie Nr 86/2012 z dnia 21 listopada 2012 r. w sprawie zmiany uchwały budżetowej na rok 2012. Dokonano zmian w planie dochodów i wydatków z zakresu administracji i administracji rządowej.
- Zarządzenie 87/2012 z dnia 21 listopada 2012 r. w sprawie rozłożenia na raty należności dotyczącej czynszu dzierżawnego sklepu Sportowo – Wędkarskiego „Tramp” położonego przy ul. 3 Maja 52 w Ostrowi Mazowieckiej.
Narada 71 z dnia 14 listopada 2012 roku.
- Kolejny raz omówiono kwestie związane z opracowanym projektem budżetu miasta na 2013 rok..
- Omówiono przygotowanie, wdrożenie i obsługę systemu odbioru odpadów komunalnych zgodnie z nowelizacja ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
Narada 72 z dnia 15 listopada 2012 roku.
- Omówiono kwestie związane z opracowanym projektem budżetu miasta na 2013 rok. W spotkaniu uczestniczyli prezesi spółek, dyrektorzy i kierownicy jednostek podległych miastu.
Narada 73 z dnia 23 listopada 2012 roku.
- W związku z wejściem w życie nowej ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i wynikającym z ustawy obowiązkiem podjęcia niezbędnych uchwał w terminie do 31.12.2012 r. omówiono tematykę „ustawy śmieciowej” i projekty uchwał w przedmiocie sprawy, które zostaną przekazane Radzie Miasta celem wyrażenia opinii.
W związku z powyższym dnia 28 listopada br. o godz. 15.00 w Urzędzie Miasta zostało zorganizowane spotkanie dla Radnych Miasta z pracownikami Wydziału Gospodarki Komunalnej, Mieszkalnictwa i Ochrony Środowiska oraz Zakładu Gospodarki Komunalnej w celu omówienia zagadnień i wątpliwości dotyczących wprowadzenia nowych zasad gospodarowania odpadami komunalnymi.
Sporządziła :
Karolina Krajewska podinspektor ds. obsługi Rady Miasta