Ostrów Mazowiecka, stycznia 2013r.
A-1-0057.2.2013
Informacja o pracy Burmistrza Miasta Ostrów Mazowiecka
jako organu wykonawczego miasta
w okresie między XXXVIII a XXXIX sesją Rady Miasta Ostrów Mazowiecka
Burmistrz Miasta, jako jednoosobowy organ wykonawczy miasta wydał następujące Zarządzenia:
- Zarządzenie Nr 2/2013 z dnia 21 stycznia 2013 roku w sprawie zatwierdzenia konkursu na dyrektora przedszkola. Konkurs dotyczy wyboru dyrektora Miejskiego Przedszkola Nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej.
- Zarządzenie Nr 3/2013 z dnia 23 stycznia w sprawie powierzenia stanowiska dyrektora przedszkola.
Narada Nr 76 z dnia 8 stycznia 2013 roku.
- Omówiono sprawę budowy miejsc postojowych wzdłuż ulicy Kościuszki.
- Wyrażono zgodę na dofinansowanie zorganizowanych warsztatów o tematyce odwykowej, dla 25 osób zorganizowanych przez Klub „Abstynent” w wysokości 1000 zł.
- Wyrażono zgodę na podpisanie umowy na adopcję bezdomnych psów przez mieszkańców miasta. W związku z tym, miasto oferuje „wyprawkę” dla zaadoptowanego psa w wysokości 400 – 500 zł z przeznaczeniem na zakup karmy, badań, szczepień ochronnych, sterylizacji. Koszt odłowienia bezdomnego psa z terenu miasta wynosi ponad 1200 zł.
Narada Nr 77 z dnia 15 stycznia 2013 roku.
- Omówiono procedurę uchwalenia budżetu miasta.
- Omówiono możliwość przystąpienia przez miasto do otwartego konkursu, zorganizowanego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki na dofinansowanie w 2013 roku zadań z zakresu rozwijania sportu dzieci i młodzieży w ramach programu „Sport Wszystkich Dzieci”.
- Omówiono możliwość przystąpienia przez miasto w 2013 roku do programu prac społecznie użytecznych dla osób bezrobotnych.
- Omówiono możliwość przystąpienia przez miasto do programu wymiany oświetlenia ulicznego na bardziej oszczędny wraz z jego infrastrukturą i sterowaniem. Program organizuje Fundusz Ochrony Środowiska. Miasto może na ten cel pozyskać 45% dofinansowania kosztów kwalifikowanych, na pozostałą wartość zadania jest możliwość zaciągnięcia pożyczki.
Sporządziła :
Karolina Krajewska podinspektor ds. obsługi Rady Miasta