Ostrów Mazowiecka, sierpnia 2013r.

A-1-0057.9.2013

 Informacja o pracy Burmistrza Miasta Ostrów Mazowiecka

jako organu wykonawczego miasta

w okresie między XLIII sesją Rady Miasta Ostrów Mazowiecka z dnia 26 czerwca 2013 roku a dniem złożenia wniosku o zwołanie XLIV sesji Rady Miasta Ostrów Mazowiecka tj. 14 sierpnia 2013r.

 

Burmistrz Miasta, jako jednoosobowy organ wykonawczy miasta wydał w powyższym okresie 16 Zarządzeń, zorganizował 18 Narad podejmując 55 spraw.

Burmistrz Miasta wydał następujące Zarządzenia:

  1. Zarządzenie Nr 45/2013 z dnia 4 czerwca 2013r. w sprawie sprzedaży w drodze bezprzetargowej komunalnej nieruchomości położonej w Ostrowi Mazowieckiej.
  2. Zarządzenie Nr 46/2013 z dnia 11 czerwca 2013r. w sprawie zmiany uchwały budżetowej na rok 2013.
  3. Zarządzenie Nr 47/2013 z dnia 25 czerwca 2013 w sprawie upoważnienia Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowi Mazowieckiej do realizacji zadań związanych z organizowaniem prac społecznie użytecznych.
  4. Zarządzenie Nr 48/ 2013 z dnia 25 czerwca 2013r. w sprawie zatwierdzenia konkursu na dyrektora przedszkola, szkoły podstawowej i gimnazjum.
  5. Zarządzenie Nr 49/2013 z dnia 25 czerwca 2013r. w sprawie powierzenia pełnienia obowiązków dyrektora szkoły.
  6. Zarządzenie Nr 50/2013 z dnia 27 czerwca 2013r. w sprawie zmiany uchwały budżetowej na rok 2013.
  7. Zarządzenie Nr 51/2013 z dnia 2 lipca 2013r. w sprawie rozłożenia na raty należności głównej dotyczącej czynszu za lokal użytkowy Pani Boguckiej Annie zamieszkałej w Ostrowi Mazowieckiej oraz w sprawie umorzenia odsetek zaliczonych od uregulowanych należności dotyczących czynszu za lokal użytkowy p. Boguckiej Annie zamieszkałej w Ostrowi Mazowieckiej oraz w sprawie odmowy umorzenia odsetek od zadłużenia dotyczącego czynszu za lokal użytkowy Pani Boguckiej Annie zamieszkałej w Ostrowi Mazowieckiej.
  8. Zarządzenie Nr 52/2013 z dnia 15 lipca 2013r. w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2013 rok.
  9. Zarządzenie Nr 53/2013 z dnia 15 lipca 2013r. w sprawie odwołania ze stanowiska dyrektora szkoły.
  10. Zarządzenie 54/2013 z dnia 15 lipca 2013r. w sprawie powierzenia pełnienia obowiązków dyrektora szkoły.
  11. Zarządzenie Nr 55/2013 z dnia 16 lipca 2013r. w sprawie umorzenia odsetek dotyczących czynszu za lokal mieszkalny mieszkance miasta.
  12. Zarządzenie Nr 56/2013 z dnia 16 lipca 2013r. w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora publicznego gimnazjum.
  13. Zarządzenie Nr 57/2013 z dnia 31 lipca 2013r. w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2013 rok.
  14. Zarządzenie Nr 58/2013 z dnia 5 sierpnia 2013r. w sprawie odroczenia opłaty adiacenckiej.
  15. Zarządzenie Nr 59/2013 z dnia 8 sierpnia 2013r. w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2013 rok.
  16. Zarządzenie Nr 60/2013 z dnia 8 sierpnia 2013 r. w sprawie powołania Komisji Przetargowej. 

Narada 110 z dnia 1 lipca 2013 roku.

  1. Omówienie spraw związanych z funkcjonowaniem Urzędu Miasta.
  2. Omówienie zaistniałych spraw podczas obrad XLIII sesji Rady Miasta.

Narada Nr 111 z dnia 2 lipca 2013 roku.

  1. Omówiono sprawę odbioru odpadów komunalnych od mieszkańców miasta od 1 lipca 2013 roku.
  2. Omówiono sprawy organizacyjne Urzędu Miasta.

Narada Nr 112 z dnia 3 lipca 2013 roku.

  1. Przedstawiono informację o przekazaniu odpowiedzi na skargę Wojewody Mazowieckiego w zakresie planu zagospodarowania przestrzennego miasta.
  2. Przedstawiono informację o odrzuceniu jednej oferty złożonej w przetargu na odbiór odpadów komunalnych.

Narada Nr 113 z dnia 10 lipca 2013 roku.

  1. Omówiono sprawy organizacyjne Urzędu Miasta.
  2. Omówiono stan realizacji inwestycji w mieście, w tym inwestycji drogowych.

Narada Nr 114 z dnia 16 lipca 3013 roku.

  1. Omówiono sprawy organizacyjne Urzędu Miasta.
  2. Omówiono stan realizacji inwestycji w mieście tj. budownictwo socjalne.
  3. Omówiono możliwość pozyskania środków zewnętrznych przez Urząd Miasta.
  4. Omówiono stan realizacji inwestycji drogowych w mieście.
  5. Zlecono przygotowanie projektu w sprawie usuwania azbestu z terenu miasta.
  6. Zlecono przygotowanie ogłoszenia o zamówieniu publicznym na udzielenie kredytu długoterminowego.
  7. Wyrażono zgodę na dofinansowanie w kwocie 2.500 zł XXIX Pieszej Pielgrzymki Łomżyńskiej na Jasną Górę organizowanej przez Łomżyńską Kurię Diecezjalną.

Narada 115 z dnia 18 lipca 2013 roku.

1. W związku z koniecznością wystąpienia z wnioskiem o zwołanie sesji Rady Miasta, omówiono materiały, które mają być przedmiotem jej obrad.

Narada 116 z dnia 19 lipca 2013 roku.

  1. Przekazano informację o planowanym XIII Międzynarodowym Motocyklowym Rajdzie Katyńskim.
  2. Omówiono sprawy związane z funkcjonowaniem Urzędu Miasta , w tym planowane zmiany organizacyjne i personalne.
  3. Podniesiono sprawy związane z uregulowaniem stanu prawnego odcinka ul. Kościuszki i przebiegiem końcowego odcinka ul. Sielskiej w nowym planie przestrzennego zagospodarowania miasta.
  4. Rozważano możliwość wykonania oświetlenia ulicznego na ul. Kalinowej, Ruszczyca Gajowej i Lawendowej. Postanowiono zlecić wykonanie projekty technicznego oświetlenia w ul. Kalinowej.
  5. Podjęto decyzję o przystąpieniu do remontu całościowego budynku komunalnego mieszkalno – usługowego przy ul. Szkoły Podchorążych 2.
  6. Omawiano kwestie możliwości realizacji ul. Sztarka .
  7. Postanowiono wystąpić do Starostwa Powiatowego w sprawie uaktualnienia ewidencji gruntów i budynków.
  8. Postanowiono ogłosić kolejny przetarg na wynajem lokalu przy ul. Batorego 22B.
  9. Wskazano na konieczność interwencji w sprawie przeprowadzonego remontu ul. 3 Maja tj. zmiatania resztek asfaltu do studzienek kanalizacyjnych.

Narada 117 z dnia 22 lipca 2013 roku.

  1. Omówiono sprawy związane z bieżącym funkcjonowaniem Urzędu Miasta .
  2. Poinformowano o zmianie siedziby MOPS .
  3. Postanowiono przeznaczyć 3 tys. zł. na dofinansowanie kosztów koncertu Filharmonii Kameralnej w Koście pw. WNMP w Ostrowi Mazowieckiej, który odbędzie się 29 września br.

Narada 118 z dnia 23 lipca 2013 roku.

  1. Omówiono sprawę kradzieży elementów bramy wjazdowej na Targowisko Miejskie . Podniesiono kwestię odpowiedniego nadzoru i zabezpieczenia obiektów komunalnych przed kradzieżą.
  2. Wyrażono zaniepokojenie przebiegiem prac inwestycyjnych przy ZSP Nr 1.
  3. Postanowiono odbyć robocze spotkanie na temat remontów dróg i chodników oraz realizacji inwestycji drogowych.

Narada 119 z dnia 24 lipca 2013 roku.

  1. Omawiano sprawy bieżące dotyczące funkcjonowania Urzędu Miasta
  2. Omawiano sprawy związane z remontami chodników i dróg oraz realizacją inwestycji drogowych przyjętych do planu na 2013r.

Narada 120 z dnia 25 lipca 2013 roku.

  1. Przedstawiono informację na temat unieważnienia przetargu na dzierżawę targowisk miejskich .
  2. Podjęto sprawy dot. organizacji pracy Urzędu Miasta i jednostek miejskich.
  3. Informacja o umieszczeniu administracji MOSiR w jednym budynku przy ul. Warchalskiego /nieprzerwanie, od wielu lat funkcjonuje tam jeden z wydziałów /.

Narada 121 z dnia 26 lipca 2013 roku.

  1. Przedstawiono informację o zmianach kadrowych w Urzędzie Miasta .
  2. Polecono przygotowanie informacji na temat złożonych deklaracji tzw. śmieciowych.

Narada 122 z dnia 1 sierpnia 2013 roku.

  1. Podjęto dyskusję w zakresie harmonogramu odbioru nieczystości stałych oraz ulotek informacyjnych w tym zakresie.
  2. Podjęto dyskusję w zakresie bieżącego utrzymania dróg w mieście, w tym omiatania miasta.
  3. Podjęto dyskusję w zakresie ograniczonej ilości mieszkaniowych zasobów komunalnych, w tym ich remontów.
  4. Omówiono sprawy organizacyjne Urzędu Miasta.

Narada 123 z dnia 6 sierpnia 2013 roku.

  1. Podjęto dyskusję w sprawie prowadzenia targowisk miejskich.
  2. Zlecono przygotowanie wykazu remontów ulic i chodników w mieście.
  3. Zlecono przygotowanie kolejnego przetargu na dzierżawę lokalu usługowego przy ul. Batorego 22.
  4. Postanowiono dofinansować w kwocie 600 zł zawody „XIV Mazowiecki Spinning Bugu”.

Narada 124 z dnia 9 sierpnia 2013 roku.

  1. Zlecono przygotowanie informacji na temat toku postępowania w sprawie złożonej skargi przez Wojewodę Mazowieckiego w zakresie planu zagospodarowania przestrzennego miasta.
  2. Podjęto dyskusję w zakresie budownictwa socjalnego w mieście.
  3. Omówiono sprawy organizacyjne w Urzędzie Miasta.

Narada 125 z dnia 12 sierpnia 2013 roku

  1. Omówiono założenia obowiązującej uchwały w sprawie Regulaminu targowisk miejskich.
  2. Omówiono potrzebę aktualizacji „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie Miasta Ostrów Mazowiecka”.
  3. Omówiono bieżący stan realizacji inwestycji w mieście.

Narada 126 z dnia 13 sierpnia 2013 roku.

  1. Podjęto dyskusję w zakresie odbioru nieczystości stałych z terenu miasta, w tym o deklaracji i wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, harmonogramie odbioru odpadów komunalnych, broszurce informacyjnej mieszkańców w tym zakresie.
  2. Wyrażono zgodę na zakup nowej wiaty przystankowej przy ul. Szpitalnej i remontu przy ul. Dubois.

Narada 127 z dnia 14 sierpnia 2013 roku.

  1. W związku z koniecznością wystąpienia z wnioskiem o zwołanie sesji rady miasta omówiono materiały, które mają być przedmiotem jej obrad.

 

 

Sporządziła :

podinspektor ds. obsługi Rady Miasta Karolina Krajewska

inspektor ds. obsługi Rady Miasta Izabela Rejniak

Wytworzył:
Władysław Krzyżanowski
(2013-08-30)
Udostępnił:
Duda Michał
(2014-01-13 10:05:58)
Ostatnio zmodyfikował:
Duda Michał
(2014-01-13 10:07:18)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki