Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka.
Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami w Wydziale Strategii, Planowania Przestrzennego, Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa
Zakres zadań na stanowisku
1. prowadzenie spraw związanych z dzierżawami nieruchomości, użyczenia nieruchomości, służebności, służebności przesyłu,
2. prowadzenie ksiąg inwentarzowych mienia komunalnego w formie papierowej,
3. prowadzenie rozliczeń związanych z nabywaniem nieruchomości do zasobów komunalnych i ich zbywaniem,
4. ścisła współpraca z Wydziałem Realizacji Budżetu w zakresie prowadzenia elektronicznej ewidencji nieruchomości - wprowadzanie zmian,
5. przygotowywanie wniosków o wykreślenie z ksiąg wieczystych długów i ciężarów obciążających nieruchomości,
6. załatwianie spraw związanych z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, w tym dokonywanie wpisów w księgach wieczystych,
7. prowadzenie sprawozdawczości z zakresu obrotu mieniem komunalnym,
8. prowadzenie spraw z zakresu zbywania nieruchomości (działek budowlanych i lokali mieszkaniowych) z zasobów komunalnych w tym:
- przygotowywanie wniosków na wyceny nieruchomości będących przedmiotem zbycia zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych,
- sporządzanie i podawanie do publicznej wiadomości wykazów nieruchomości komunalnych przeznaczonych do sprzedaży lub oddania w użytkowanie wieczyste,
- opracowywanie projektów uchwał Rady Miasta i zarządzeń Burmistrza Miasta sprawie zbywania nieruchomości komunalnych,
- przygotowywanie i podawanie do publicznej wiadomości ogłoszeń o przetargach na zbycie nieruchomości komunalnych.
Wymagania niezbędne (formalne)
1. Wykształcenie wyższe magisterskie.
2. Obywatelstwo polskie.
3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
4. Nieposzlakowana opinia.
5. Stan zdrowia umożliwiający wykonywanie obowiązków.
6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe
1. Preferowane wykształcenie w zakresie gospodarki nieruchomościami.
2. Znajomość przepisów z zakresu: funkcjonowania samorządu gminnego, gospodarki nieruchomościami.
3. Obsługa urządzeń biurowych.
Warunki pracy na stanowisku
1. Miejsce świadczenia pracy: Urząd Miasta Ostrów Mazowiecka
2. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy: 40 godzin tygodniowo, 8 godzin dziennie.
3. Pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 m-cy.
4. Praca przy komputerze powyżej 6 godzin dziennie.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6 %.
Wymagane dokumenty
1. Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (Curriculum Vitae), własnoręcznie podpisany.
2. List motywacyjny, własnoręcznie podpisany.
3. Kserokopia dowodu osobistego.
5. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie.
6. Kserokopie świadectw pracy (bądź zaświadczenie z obecnego miejsca pracy).
7. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
8. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 ze zm.).
9. Oświadczenia kandydata o:
a) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
b) braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c) stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków,
d) treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 ze zm.).
Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka
w kancelarii (parter, pokój nr 1) do dnia 14 grudnia 2015 r. z dopiskiem na kopercie:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki nieruchomościami” wraz z podaniem imienia i nazwiska.
W przypadku przesłania ofert pocztą liczy się data wpływu oferty do Urzędu.
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu,
bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane w postępowaniu rekrutacyjnym.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub listownie.
Po przeprowadzonych rozmowach informacja o wyniku rekrutacji będzie umieszczona w BIP-ie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka (www.bip.ostrowmaz.pl) oraz na tablicy informacyjnej
w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka.
Ostrów Mazowiecka, dnia 03.12.2015 r.