Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka
Straż Miejska

Stanowisko inspektor Straży Miejskiej

Zakres zadań na stanowisku

  1. Ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych na terenie miasta, obejmujące współdziałanie w zakresie ratowania życia i zdrowia mieszkańców, pomocy
    w usuwaniu awarii technicznych i skutków klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń.
  2. Ochrona porządku podczas zgromadzeń i imprez publicznych.
  3. Czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego w zakresie określonym
    w przepisach prawa o ruchu drogowym.
  4. Ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej.

Wymagania niezbędne (formalne)

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Ukończone 21 lat.
  3. Korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych.
  5. Wykształcenie co najmniej średnie.
  6. Staż pracy: 5 lata przy wykształceniu średnim, 3 lata przy wykształceniu wyższym.
  7. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  8. Nieposzlakowana opinia.
  9. Stan zdrowia fizycznego i psychicznego umożliwiający zatrudnienie na danym stanowisku.
  10. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  11. Uregulowany stosunek do służby wojskowej.

Wymagania dodatkowe

  1. Wykształcenie wyższe kierunek: prawo, administracja, wychowanie obronne.
  2. Ukończony kurs podstawowy dla strażników gminnych/miejskich.
  3. Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym.
  4. Prawo jazdy kat. B.
  5. Dobra znajomość topografii miasta.
  6. Uprawnienia do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi.
  7. Znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeks Postępowania Administracyjnego, oraz przepisów wykonawczych do wyżej  wymienionych aktów prawnych.
  8. Umiejętność pracy w grupie.
  9. Odporność na stres.
  10. Obsługa urządzeń biurowych.

Warunki pracy na stanowisku

  1. Miejsce świadczenia pracy: Urząd Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66.
  2. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy: 40 godzin tygodniowo, 8 godzin dziennie. 
  3. Pierwsza umowa o pracę zawarta będzie na czas określony do 12 miesięcy.
  4. Praca przy komputerze powyżej 6 godzin dziennie.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.

Wymagane dokumenty

  1. List motywacyjny, własnoręcznie podpisany.
  2. Kwestionariusz osobowy.(doc, pdf)
  3. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie.
  4. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczenie z obecnego miejsca pracy - dla osób aktualnie zatrudnionych.
  5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
  6. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).
  7. Oświadczenia kandydata o:
    1. posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz  korzystania z pełni praw publicznych,
    2. braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    3. stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków.

Terminy i miejsce składania dokumentów

Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka w kancelarii (parter, pokój nr 1) do dnia 19 sierpnia 2019 r. do godziny 15:00 z dopiskiem na kopercie: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – inspektor Straży Miejskiej” wraz z podaniem imienia i nazwiska.

W przypadku przesłania ofert pocztą liczy się data wpływu oferty do Urzędu.

Pozostałe informacje

Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane w postępowaniu rekrutacyjnym.

Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub listownie.

Po przeprowadzonych rozmowach, informacja o wyniku rekrutacji będzie umieszczona w BIP-ie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka (www.bip.ostrowmaz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka.

 

Klauzula informacyjna

 W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pana/Pani danych osobowych oraz o przysługujących Panu/Pani prawach z tym związanych.

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka jest: Burmistrz Miasta Ostrów Mazowiecka ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka. 
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pan/Pani kontaktować w sprawach przetwarzania Pana/Pani danych osobowych poprzez adres e-mail: iod@ostrowmaz.pl;
  3. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b) i lit. c) RODO w zw. z realizacją przepisów wynikających z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, a także ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w Urzędzie Miasta;
  5. W zakresie danych osobowych Pana/Pani dotyczących, przysługują Panu/Pani następujące prawa:
  • prawo dostępu do danych osobowych,
  • prawo sprostowania danych np. gdy są nieaktualnie lub nieprawdziwe,
  • prawo do usunięcia danych – prawo przysługuje w ramach przesłanek
    i na warunkach określonych w art. 17 RODO,
  • prawo ograniczenia przetwarzania – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 18 RODO,
  • prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 21 RODO,
  • prawo do cofnięcia zgody – tylko jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO,
  • prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
  1. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  2. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych.
  3. Administrator nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowania.
     

                                                                      Burmistrz Miasta

                                                                                              Jerzy Bauer

 

Ostrów Mazowiecka, dnia 7 sierpnia 2019 r.

Wytworzył:
Jerzy Bauer
Udostępnił:
Brzostek Monika
(2019-08-07 14:37:50)
Ostatnio zmodyfikował:
Brzostek Monika
(2019-08-07 15:50:34)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki