Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka.

Stanowisko ds. działalności gospodarczej i analiz strategicznych w Wydziale Rozwoju Gospodarczego

Zakres zadań na stanowisku

  1. gromadzenie i analizowanie danych na temat gospodarczego i społecznego rozwoju miasta;
  2. obsługa inwestorów zainteresowanych lokowaniem inwestycji na terenach należących do Miasta;
  3. inicjowanie i podejmowanie współpracy z przedsiębiorcami w celu podejmowania wspólnych przedsięwzięć sprzyjających rozwojowi gospodarczemu Miasta i wzrostowi jego konkurencyjności;
  4. prowadzenie współpracy z Powiatowym Urzędem Pracy oraz organizacjami i instytucjami gospodarczymi;
  5. monitorowanie i stałe informowanie przedsiębiorców, organizacji pozarządowych, jednostek oświatowych, kultury i sportu oraz kościołów o funduszach pomocowych;
  6. obsługa aplikacji Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie wprowadzania i przesyłania do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej danych zawartych we wniosku CEIDG-1 o:
    1. wpis,
    2. zmianę wpisu,
    3. wpis informacji o zawieszeniu działalności gospodarczej,
    4. wpis informacji o wznowieniu działalności gospodarczej,
    5. wykreślenie działalności gospodarczej;
  7. obsługa archiwalnej Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza Miasta;
  8. prowadzenie postępowań w zakresie wydawania, wygaszania i cofania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
  9. przyjmowanie oświadczeń o wartości uzyskanego dochodu ze sprzedaży napojów alkoholowych składanych corocznie przez przedsiębiorców prowadzących sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych oraz wydawanie zaświadczeń potwierdzających dokonanie opłaty za korzystanie z zezwolenia;
  10. prowadzenie rejestru wydanych zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych;
  11. prowadzenie współpracy z Miejską Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w sprawie kontroli przestrzegania zasad i warunków korzystania z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
  12. przygotowywanie projektów aktów prawnych w zakresie: liczby oraz usytuowania miejsc sprzedaży napojów alkoholowych na terenie Miasta; określania dni i godzin otwierania i zamykania placówek handlu detalicznego, zakładów gastronomicznych i zakładów usługowych;
  13. udzielanie, odmowa udzielenia, cofanie, zmiana lub stwierdzenie wygaśnięcia licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób na terenie Miasta;
  14. prowadzenie ewidencji innych niż hotele obiektów hotelowych (poza obiektami kategoryzowanymi przez Wojewodę);
  15. opiniowanie rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych na terenie Miasta;
  16. prowadzenie spraw związanych z ustaleniem cen urzędowych za usługi przewozowe w publicznym transporcie zbiorowym;
  17. badanie i analiza potrzeb przewozowych w publicznym transporcie zbiorowym, z uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych i osób o ograniczonej zdolności ruchowej;
  18. współpraca z podmiotem prowadzącym przewóz osób w publicznym transporcie zbiorowym przy tworzeniu i aktualizacji rozkładów jazdy;
  19. prowadzenie spraw związanych z podpisywaniem i realizacją porozumień międzygminnych w zakresie publicznego transportu zbiorowego;
  20. określanie przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest miasto, udostępnionych operatorom i przewoźnikom oraz warunków i zasad korzystania z tych obiektów;
  21. określanie przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym nie jest miasto, udostępnionych wszystkim operatorom i przewoźnikom oraz informowanie o stawce opłat za korzystanie z tych obiektów;
  22. wydawanie zgody na korzystanie przez operatorów i przewoźników z przystanków komunikacji miejskiej w granicach administracyjnych miasta;
  23. przygotowywanie i prowadzenie postępowania zmierzającego do zawarcia umowy o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego;
  24. prowadzenie spraw związanych z finansowaniem usług publicznego transportu zbiorowego;
  25. nadzór nad funkcjonowaniem targowisk miejskich, w tym egzekwowanie przestrzegania warunków wynikających z regulaminu targowisk oraz zawartych umów w zakresie urządzania i funkcjonowania targowisk.

Wymagania niezbędne (formalne)

  1. Wykształcenie wyższe.
  2. Co najmniej pięcioletni staż pracy.
  3. Biegła umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  4. Obywatelstwo polskie.
  5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  6. Nieposzlakowana opinia.
  7. Stan zdrowia umożliwiający wykonywanie obowiązków.
  8. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe

  1. Preferowane wykształcenie wyższe o kierunku: ekonomia, prawo lub administracja.
  2. Umiejętność redagowania pism urzędowych.
  3. Umiejętność pracy w zespole.
  4. Odpowiedzialność, odporność na stres, dyspozycyjność, sumienność i rzetelność.
  5. Prawo jazdy kat. B.
  6. Znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeks Postępowania Administracyjnego, o finansach publicznych, o dostępie do informacji publicznej, o swobodzie działalności gospodarczej, o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, przepisów miejscowych dotyczących zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych oraz przepisów wykonawczych do wyżej  wymienionych aktów prawnych.

Warunki pracy na stanowisku

  1. Miejsce świadczenia pracy: Urząd Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66
  2. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy: 40 godzin tygodniowo, 8 godzin dziennie. 
  3. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6-mcy.
  4. Praca przy komputerze powyżej 6 godzin dziennie.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.

Wymagane dokumenty

  1. List motywacyjny, własnoręcznie podpisany.
  2. Kwestionariusz osobowy. (doc, pdf)
  3. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie.
  4. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczenie z obecnego miejsca pracy - dla osób aktualnie zatrudnionych.
  5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
  6. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy
    z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r.,
    poz. 1282).
  7. Oświadczenia kandydata o:
    1. posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz  korzystania z pełni praw publicznych,
    2. braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

Terminy i miejsce składania dokumentów

Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka w kancelarii (parter, pokój nr 1) do dnia 22 stycznia 2020 r. do godziny 15:00 z dopiskiem na kopercie: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. działalności gospodarczej i analiz strategicznych”.

W przypadku przesłania ofert pocztą liczy się data wpływu oferty do Urzędu.

Pozostałe informacje

Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane w postępowaniu rekrutacyjnym.

Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub listownie.

Po przeprowadzonych rozmowach, informacja o wyniku rekrutacji będzie umieszczona
w BIP-ie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka (www.bip.ostrowmaz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka.

 

Klauzula informacyjna

 W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pana/Pani danych osobowych oraz o przysługujących Panu/Pani prawach z tym związanych.

 

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka jest: Burmistrz Miasta Ostrów Mazowiecka ul. 3 Maja 66 , 07-300 Ostrów Mazowiecka. 
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pan/Pani kontaktować w sprawach przetwarzania Pana/Pani danych osobowych poprzez adres e-mail: iod@ostrowmaz.pl;
  3. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b) i lit. c) RODO w zw. z realizacją przepisów wynikających z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, a także ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w Urzędzie Miasta;
  5. W zakresie danych osobowych Pana/Pani dotyczących, przysługują Panu/Pani następujące prawa:
  • prawo dostępu do danych osobowych,
  • prawo sprostowania danych np. gdy są nieaktualnie lub nieprawdziwe,
  • prawo do usunięcia danych – prawo przysługuje w ramach przesłanek
    i na warunkach określonych w art. 17 RODO,
  • prawo ograniczenia przetwarzania – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 18 RODO,
  • prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 21 RODO,
  • prawo do cofnięcia zgody – tylko jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO,
  • prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
  1. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  2. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych.
  3. Administrator nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowania.

 

                                                                      Burmistrz Miasta
 

                                                                      Jerzy Bauer

 

Ostrów Mazowiecka, dnia 10 stycznia 2020 r.

Wytworzył:
Jerzy Bauer
Udostępnił:
Brzostek Monika
(2020-01-10 15:07:59)
Ostatnio zmodyfikował:
Brzostek Monika
(2020-01-10 15:15:36)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki