Miasto Ostrów Mazowiecka
3 Maja 66
07-300 Ostrów Mazowiecka
Zaproszenie do składania ofert
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro.
Miasto Ostrów Mazowiecka zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na zakup i dostawę urządzenia wielofunkcyjnego (kopiarka – drukarka: kolor) wraz z obsługą serwisową w okresie gwarancji.
I. Zakres przedmiotu zamówienia:
- Zakres zamówienia obejmuje:
1) dostawę, instalację i uruchomienie fabrycznie nowego i nieużywanego urządzenia wielofunkcyjnego (kopiarka – drukarka: kolor) typu Ricoh MPC 5503 wraz z dodatkowym kompletem tonerów oraz wykonywaniem obsługi serwisowej w okresie gwarancji.
Szczegółowe parametry urządzenia:
Typ: Ricoh MPC 5503 - wielofunkcyjne urządzenie (kopiarko-drukarka: kolor)
Szybkość kopiowania: min. 55 kopii/min czarno/białe i kolor
Czas nagrzewania: max 17 sek.
Pobór mocy: max 1850 W
Pamięć: min. 2GB
Dysk twardy min. 250 GB
Minimum 4 kasety na papier (łącznie 2000 arkuszy)
Gramatura papieru: minimum 52-300 g/m2
Dwustronny automatyczny podajnik dokumentów
Dupleks
Drukarka sieciowa
Skaner kolorowy
Ręczny podajnik papieru
Sortowanie elektroniczne
Oferowany sprzęt musi spełniać wymogi specyfikacji technicznej ENERGY STAR i posiadać oznaczenie znakiem usługowym ENERGY STAR lub spełniać kryteria efektywności energetycznej co najmniej równoważne z koniecznymi do uzyskania takiego oznaczenia. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kopie odpowiednich dokumentów lub wydruków ze strony internetowej.
2) wniesienie we wskazane miejsce, zainstalowanie, podłączenie i uruchomienie urządzenia w siedzibie Zamawiającego,
3) dostarczenie w ramach wynagrodzenia za urządzenie materiałów eksploatacyjnych wymaganych do pierwszego uruchomienia,
4) dostarczenie wraz z Urządzeniem w szczególności: - instrukcji obsługi (sporządzoną w języku polskim, jeżeli dokument będzie sporządzony w innym języku niż polski, należy do tego dokumentu dołączyć tłumaczenie); - kart gwarancyjnych.
5) Przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi i eksploatacji urządzenia.
6) Obsługę serwisową w/w urządzenia w okresie gwarancji obejmującą:
a) Dostawę i wymianę części zużywających się w okresach gwarancji z częstotliwością zalecaną przez producenta.
b) Wykonywanie w okresach gwarancji dostaw i wymian materiałów eksploatacyjnych (np. bęben, developer) z częstotliwością zalecaną przez producenta (Nie dotyczy tonerów).
c) Wykonywanie przeglądów konserwacyjnych z częstotliwością zalecaną przez producenta.
Dostarczane materiały eksploatacyjne i części zużywające się muszą być produktami oryginalnymi, fabrycznie nowymi, nie przeterminowanymi, nie używanymi i nie pochodzącymi z odzysku.
7) Wykonawca dostarczy dodatkowo 1 komplet oryginalnych, fabrycznie nowych, nie używanych, nie przeterminowanych i nie pochodzących z odzysku tonerów (czarny i kolory), zgodnych z urządzeniem wielofunkcyjnym.
8) Udzielenie gwarancji i rękojmi: Minimum 36 miesięcy (zgodnie ze wzorem umowy).
- Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do ogłoszenia o zamówieniu.
- W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca złoży wraz z ofertą foldery (prospekty) lub inne podobne dokumenty zawierające nazwę i specyfikację techniczną (opis) oferowanego urządzenia.
- Wykonawca winien:
1) posiadać aktualny certyfikat producenta lub przedstawiciela producenta na terenie RP upoważniający do prowadzenia handlu i świadczenia usług serwisowych oferowanych urządzeń
2) złożyć oświadczenie, że posiada odpowiedni potencjał, wiedzę oraz doświadczenie do wykonywania serwisu oferowanych urządzeń.
- Zaoferowana cena ma uwzględniać koszty transportu do siedziby Zamawiającego.
- Warunki płatności: zgodnie ze wzorem umowy: przelew 21 dni, od wpływu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
II. Termin wykonania zamówienia:
W terminie 10 dni od daty zawarcia umowy (w zakresie dostawy, instalacji i uruchomienia kopiarek oraz przeszkolenia użytkowników w zakresie obsługi i eksploatacji).
III. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Cena=100%
IV. Przygotowanie i złożenie oferty:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu do Urzędu Miasta) w siedzibie Zamawiającego (pokój nr: 1 Kancelaria Urzędu Miasta) na Formularzu Oferty - załącznik nr 1. Do oferty należy dołączyć:
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
- Foldery (prospekty) lub inne podobne dokumenty zawierające nazwę i specyfikację techniczną (opis) oferowanego urządzenia.
- Poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię aktualnego certyfikatu producenta lub przedstawiciela producenta na terenie RP upoważniający do prowadzenia handlu i świadczenia usług serwisowych oferowanego urządzenia,
- Poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie dokumentów lub wydruków ze strony internetowej potwierdzających iż oferowany sprzęt spełnia wymogi specyfikacji technicznej ENERGY STAR i posiada oznaczenie znakiem usługowym ENERGY STAR lub spełnia kryteria efektywności energetycznej co najmniej równoważne z koniecznymi do uzyskania takiego oznaczenia.
Oferty należy składać do dnia 02.10.2014r. do godz. 11.00.
Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę urządzenia wielofunkcyjnego wraz z obsługą serwisową w okresie gwarancji”.
V. Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.10.2014r. o godz. 11.15, pok. Nr 103.
VI. Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi wszystkich drogą elektroniczną lub telefoniczną wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty.
VII. Kontakt z Wykonawcą:
Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
- w zakresie merytorycznym: Pan Piotr Siejk, tel. (29) 679-54-65,
- w zakresie formalnym: Pan Michał Kazimierski, tel. (29)679-54-33, e-mail: zzp@ostrowmaz.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (co najmniej na dwa dni przed upływem terminu składania ofert) oraz do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
Załączniki:
Nr1 - Formularz Oferty (DOC, PDF)
Nr4 - Ogłoszenie