Miasto Ostrów Mazowiecka
3 Maja 66
07-300 Ostrów Mazowiecka
Zaproszenie do składania ofert
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro.
Miasto Ostrów Mazowiecka zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na wykonywanie zadań z zakresu służby BHP w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka.
I. Opis przedmiotu i zakres zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka zadań z zakresu służby BHP w zakresie wynikającym w szczególności z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy.
- Wykonawca zobowiązany będzie do:
- przeprowadzania szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników, w ciągu jednego dnia od telefonicznego zgłoszenia Zamawiającego,
- prowadzenia nadzoru i kontroli nad przestrzeganiem przepisów bhp,
- zapewnienia przestrzegania w Urzędzie Miasta przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, realizację poleceń usunięcia uchybień w tym zakresie oraz kontrolę wykonywania tych poleceń,
- zapoznawania pracowników z przepisami BHP i ich zmianami,
- opracowywania wewnętrznych zarządzeń, instrukcji, opiniowania szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy,
- bieżącego doradztwa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
- doradztwa w zakresie doboru właściwych środków ochrony indywidualnej i zbiorowej na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne i szkodliwe dla zdrowia,
- ustalania okoliczności przyczyn wypadków przy pracy lub wypadku w drodze do i z pracy oraz sporządzania dokumentacji wypadkowej, badania przyczyn i okoliczności wypadku,
- opracowywania ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy oraz jego aktualizacja,
- stwierdzania zagrożeń zawodowych, bieżące informowanie Burmistrza Miasta o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usunięcia tych zagrożeń,
- zgłaszania wniosków dotyczących poprawy stanu BHP,
- wprowadzania udoskonaleń pozwalających na poprawę bezpieczeństwa i higieny pracy w Urzędzie Miasta.
- Potrzeba świadczenia usługi będzie wynikała z bieżących potrzeb Zamawiającego. Czas reakcji Wykonawcy: w ciągu maksymalnie 24 godzin od dnia przekazania zapotrzebowania drogą telefoniczną lub elektroniczną, a gdyby termin ten upływałby w dniach wolnych od pracy - o godz. 8.00 w pierwszym dniu roboczym.
- Wykonawca powinien posiadać kwalifikacje niezbędne do wykonywania zadań służby BHP oraz ukończone szkolenie w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników tej służby.
- W przypadku nienależytego wykonywania przedmiotu zamówienia, Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo natychmiastowego, jednostronnego rozwiązania umowy.
- Zaoferowana cena będzie uwzględniała wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia.
- Termin realizacji zamówienia: 01 stycznia 2015r. do 31 grudnia 2015r.
- Warunki płatności: ryczałt, przelew 14 dni od wpływu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
II. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Najniższa cena za 1 miesiąc wykonywania usługi=100%.
III. Przygotowanie i złożenie oferty:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu do Urzędu Miasta) w siedzibie Zamawiającego (pokój nr: 1 Kancelaria Urzędu Miasta) na formularzu oferty – załącznik nr 1.
Do formularza oferty należy dołączyć:
Potwierdzone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem Wykonawcy kopie dokumentów potwierdzających: 1) kwalifikacje niezbędne do wykonywania zadań służby bhp; 2) ukończenie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników tej służby.
Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie, zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Oferta na wykonywanie zadań z zakresu służby BHP”.
Oferty należy składać do dnia 31.12.2014r. do godz. 10.00.
IV. Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.12.2014r. o godz. 10.15, pok. Nr 103.
V. Kontakt z Wykonawcą:
Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami jest:
- w zakresie merytorycznym: Pani Monika Czarnecka, tel. (29)679-54-35,
- w zakresie formalnym: Pan Michał Kazimierski, tel.(29)679-54-33, zzp@ostrowmaz.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
Załacznik do pobrania: Formularz Oferty (DOC, PDF)