Zespół Szkół Publicznych Nr 1
im. Papieża Jana Pawła II
ul. Stefana Grota Roweckiego 6
07-300 Ostrów Mazowiecka
tel. (29) 74-533-32
Zaproszenie do składania ofert
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) - art. 4 pkt 8.
Dyrektor Zespołu Szkół Publicznych Nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej zaprasza do udziału
w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na: Zakup i dostawę
32 stolików uczniowskich dwuosobowych z regulacją wysokości 3-6 i 67 krzesełek uczniowskich z regulacją wysokości 5-6 do Zespołu Szkół Publicznych Nr 1
w Ostrowi Mazowieckiej.
I. Opis przedmiotu i zakres zamówienia:
-
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa:
- 32 stolików uczniowskich dwuosobowych typu WIKTOR z regulacją wysokości 3-6; rura okrągła 35mm i 25mm, stelaż zielony, blat płyta laminowana 18mm w kolorze olcha, blat 1300x500;
- 67 krzesełek typu WIKTOR z regulacją wysokości 5-6; rura okrągła 35mm i 25mm, stelaż żółty, siedzisko i oparcie wykonane jest z lakierowanej sklejki liściastej.
- Termin wykonania zamówienia: 4 tygodnie od daty podpisania umowy.
- Cena ma uwzględniać koszty transportu i wniesienia do siedziby Zamawiającego.
- Warunki płatności: przelew, w ciągu 14 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
II. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Najniższa cena =100%.
III. Przygotowanie i złożenie oferty:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu) w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka (pok. nr 1 - Kancelaria Urzędu Miasta) na formularzu oferty– załącznik nr 1 do zapytania.
Do formularza należy dołączyć:
1) Karty katalogowe umożliwiające Zamawiającemu weryfikację oferowanego przedmiotu zamówienia.
Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie, opatrzonej napisem:„Zakup i dostawę stolików i krzesełek uczniowskich do Zespołu Szkół Publicznych Nr 1”.
Oferty należy składać do dnia 10-10-2016r. do godz. 11.00.
IV. Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka, (pok. nr 103) w dniu 10-10-2016r. o godz. 11.20,
V. Kontakt z Zamawiającym:
1. w zakresie merytorycznym: Pani Dorota Brzostek- Dyrektor Szkoły: tel. (29) 745-33-32,
2. w zakresie formalnym: Pani Marzena Grabowska, Pan Michał Kazimierski tel.(29)679-54-33, zzp@ostrowmaz.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) na skutek zapytań Wykonawców bądź z innych przyczyn (Wykonawca powinien regularnie odwiedzać niniejszą stronę BIP). Zamawiający nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
Do pobrania
Zaproszenie do składania ofert PDF