BURMISTRZ MIASTA OSTRÓW MAZOWIECKA
OGŁASZA KONKURS NA STANOWISKO
DYREKTORA
MIEJSKIEGO DOMU KULTURY
W OSTROWI MAZOWIECKIEJ
UL. 3-GO MAJA 50
Na podstawie art. 16 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu
i prowadzeniu działalności kulturalnej (j.t. Dz. U. 2012.406 z późn.zm.) Burmistrz Miasta Ostrów Mazowiecka ogłasza konkurs na stanowisko Dyrektora Miejskiego Domu Kultury w Ostrowi Mazowieckiej.
I. Opis stanowiska:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na w/w stanowisku będzie należało:
1. kierowanie całokształtem pracy Miejskiego Domu Kultury i ponoszenia odpowiedzialności za jego wyniki,
2. współpraca w kreowaniu polityki w zakresie organizowania i prowadzenia działalności kulturalnej w mieście,
3. prowadzenie działalności służącej upowszechnianiu kultury,
4. zarządzanie majątkiem instytucji i dbanie o jego stan techniczny,
5. współpraca ze stowarzyszeniami zawodowymi i twórczymi oraz innymi osobami prawnymi i fizycznymi w celu realizacji ich programów,
6. współpraca ze szkołami, organizacjami, w tym z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego,
7. organizacja własnych oraz zleconych imprez w zakresie kultury,
8. pozyskiwanie pozabudżetowych środków finansowych,
9. opracowywanie wewnętrznych aktów prawnych (regulaminów organizacyjnych i innych),
10. składanie Radzie Miasta sprawozdań z działalności jednostki.
II. Wymagania niezbędne (formalne):
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- co najmniej trzyletni staż pracy na stanowisku kierowniczym o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku, lub prowadzenie przez co najmniej taki okres działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia umożliwiający wykonywanie obowiązków.
III. Wymagania dodatkowe:
1. znajomość zagadnień z zakresu organizowania i prowadzenia działalności kulturalnej,
2. posiadanie umiejętności organizacyjno-menadżerskim oraz doświadczenia w kierowaniu zespołem,
3. doświadczenie we współpracy z organizacjami pozarządowymi, w tym w realizacji projektów z dziedziny kultury,
4. posiadanie doświadczenia pracy z grupami dziecięcymi, młodzieżowymi i artystycznymi,
5. znajomość zagadnień i doświadczenie w pozyskiwaniu pozabudżetowych środków finansowych,
6. znajomość regulacji prawnych dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego, gminnych jednostek organizacyjnych, przepisów o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, przepisów prawa zamówień publicznych, kodeksu pracy, kodeksu cywilnego, ustawy o finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy o imprezach masowych,
7. umiejętność prowadzenia negocjacji,
8. predyspozycje do organizowania i prowadzenia przedsięwzięć promocyjnych związanych z działalnością kulturalną i twórczością artystyczną,
9. mile widziane referencje z poprzednich miejsc pracy,
10. kreatywność, dyspozycyjność, samodzielność, sumienność, odpowiedzialność.
Kandydat powinien przedstawić pisemny program działania Miejskiego Domu Kultury zawierający wizję działania instytucji z uwzględnieniem wszystkich zadań wynikających ze Statutu i Regulaminu,
IV. Warunki pracy na stanowisku:
1. z wybranym kandydatem zostanie nawiązany stosunek pracy na podstawie powołania,
2. miejsce świadczenia pracy: Miejski Dom Kultury w Ostrowi Mazowieckiej, ul. 3 Maja 50, 07-300 Ostrów Mazowiecka, możliwa praca w terenie poza siedzibą Miejskiego Domu Kultury,
3. praca w pełnym wymiarze czasu pracy: 40 godzin tygodniowo, 8 godzin dziennie,
4. praca przy komputerze powyżej 6 godzin dziennie.
V. Wymagane dokumenty:
1. życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (Curriculum Vitae), własnoręcznie podpisany.
2. list motywacyjny, własnoręcznie podpisany.
3. kserokopia dowodu osobistego.
5. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie.
6. kserokopie świadectw pracy (bądź zaświadczenie z obecnego miejsca pracy)
7. kserokopie zaświadczeń potwierdzających ukończone kursy i szkolenia
8. pisemny program działania Miejskiego Domu Kultury,
9. oświadczenia kandydata o:
a) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
b) braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c) stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków,
d) treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. 2016.922) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. 2016.902).
Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka w kancelarii (parter, pokój nr 1) do dnia 20 stycznia 2017 roku (do godz. 16.00) z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko Dyrektora Miejskiego Domu Kultury w Ostrowi Mazowieckiej” wraz z podaniem imienia i nazwiska.
W przypadku przesłania ofert pocztą liczy się data wpływu oferty do Urzędu.
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane w postępowaniu rekrutacyjnym.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne, w terminie 23 stycznia 2017 roku, zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub listownie. W przypadku dużej ilości kandydatów może zostać wskazany dodatkowy termin rozmów.
Po przeprowadzonych rozmowach informacja o wyniku rekrutacji będzie umieszczona w BIP-ie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka (www.bip.ostrowmaz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka.
Organizator konkursu zastrzega sobie możliwość unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.
Ostrów Mazowiecka, dnia 30.12.2016 r.