Miasto Ostrów Mazowiecka
3 Maja 66
07-300 Ostrów Mazowiecka
Zaproszenie do składania ofert
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j.: Dz.U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.) - art. 4 pkt 8.
Miasto Ostrów Mazowiecka zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na zadanie pn.: Wykonanie parku edukacyjno-rekreacyjnego w ramach realizacji projektu zgłoszonego do Budżetu Obywatelskiego na rok 2018 p.n. „Plac pełen radości przy Zespole Szkół Publicznych Nr 3 w Ostrowi Mazowieckiej”.
I. Opis przedmiotu i zakres zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie parku edukacyjno-rekreacyjnego w ramach realizacji projektu zgłoszonego do Budżetu Obywatelskiego na rok 2018 p.n. „Plac pełen radości przy Zespole Szkół Publicznych Nr 3 w Ostrowi Mazowieckiej”:
Inwestycja zlokalizowana będzie przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Ostrowi Mazowieckiej, ul. Widnichowska 4
W ramach zadania inwestycyjnego jest wykonanie parku edukacyjno-rekreacyjnego do prowadzenia zajęć o tematyce przyrodniczej oraz stymulującego integrację sensoryczną poprzez pobudzenie wrażeń wzrokowych, węchu i dotyku, a także do zabaw, rekreacji i wypoczynku.
Zagospodarowanie terenu obejmuje:
- Wykonanie placu edukacyjno-rekreacyjnego wyposażonego w obiekty zabawowe, sprawnościowe, wypoczynku i komunalne,
- Wykonanie stref zieleni sensorycznej,
- Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, nawierzchni żwirowo-tłuczniowej alejek pieszych, nawierzchni mieszanej o funkcji sensorycznej i nawierzchni bezpiecznej z piasku pod urządzenia sprawnościowo-zabawowe.
Bilans zagospodarowania terenu o łącznej powierzchni - 847,00 m2 obejmuje :
- Elementy istniejące:
a) budynek gospodarczy - 33,00 m2,
b) nawierzchnie z kostki brukowej betonowej- 69,00 m2,
- Elementy projektowane :
a) nawierzchnie z kostki brukowej betonowej- 31,00 m2,
b) nawierzchnie żwirowo – tłuczniowe - 74,00 m2,
c) nawierzchnie sensoryczne - 17,50 m2,
d) nawierzchnie piaskowe - 206,00 m2,
e) nawierzchnie z płyt betonowych układanych luźno w gruncie – 3,00 m2,
f) tereny zieleni – 414,50 m2,
Wyposażenie zagospodarowania ( obiekty małej architektury, obiekty rekreacyjne) obejmuje :
- gra integracyjna „kółko i krzyżyk” – 1 szt,
- platforma do balansowania – 1 szt,
- zestaw zręcznościowy z mostkiem – 1 szt,
- równoważnia – 1 szt,
- gra plenerowa „ klasy i twister”– 2 szt,
- ławki z oparciem – 2 szt,
- kosze na odpady z daszkiem – 2 szt,
- donice drewniane do eksperymentalnej uprawy roślin - 3 szt,
- tablica informacyjna – 1 szt,
Wszystkie urządzenia i elementy wyposażenia parku edukacyjno-rekreacyjnego wyposażone w urządzenia zabawowe, sprawnościowe, wypoczynkowe i komunalne należy zamontować zgodnie z normą PN-EN 1176:2009, specyfikacją techniczną oraz posiadać atesty i certyfikaty zgodności z w/w normą, wydane przez jednostkę certyfikacyjną posiadającą stosowną akredytację wydaną przez Polskie Centrum Akredytacji a także posiadać dopuszczenie do stosowania w kontakcie z dziećmi. Nie dopuszcza się certyfikatów modułowych.
Każde urządzenie winno być oznakowanie tabliczką znamionową, pozwalającą zidentyfikować producenta, datę produkcji, numer katalogowy lub nazwę urządzenia oraz numer normy, zgodnie z którą urządzenia wyprodukowano.
Wszystkie montowane urządzenia winny być przeznaczone na publiczne place edukacyjno-rekreacyjne, zabaw.
Urządzenia należy trwale połączyć z gruntem zgodnie z wytycznymi producenta oraz normą PN-EN 1176. Sposób zamontowania urządzeń, będący warunkiem prawidłowego i zgodnego z normami posadowienia i późniejszego użytkowania urządzeń, powinien przebiegać zgodnie z instrukcją montażu producenta. Dobór wielkości i głębokości fundamentów musi być zgodny z instrukcjami instalacji urządzeń placu edukacyjno-rekreacyjnego, zabaw. Jakiekolwiek zmiany sposobu posadowienia urządzeń, ze względu konieczność określenia sposobu instalacji w procesie uzyskania certyfikatu na urządzenie, mogą być wprowadzane jedynie przez producenta urządzeń lub w porozumieniu z nim. Wykopy pod ustawienie fundamentów oraz cały proces montażu urządzeń pozostaje w gestii wykonawcy, ściśle według instrukcji montażu, opracowanej zgodnie z obowiązującymi normami i dostarczonej przez producenta. Wykonanie montażu urządzeń mogą dokonywać osoby, firmy przeszkolone w tym celu przez producentów urządzeń oraz w oparciu o instrukcję montażu, zaleceń, wskazówek i pod nadzorem dostawcy oraz instytucji dozoru technicznego.
- Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w załączonym projekcie/zgłoszeniu, wykonanym przez: Biuro Projektowe „ARAMIX”, kierownik biura: mgr inż. Architekt krajobrazu Iwonę Kublik.
- Zalecane jest dokonanie wizji lokalnej w celu dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, weryfikacji załączonej dokumentacji oraz prawidłowego obliczenia ceny ryczałtowej.
- Przewidzianą formą wynagrodzenia jest ryczałt. Zgodnie z zasadą wynagrodzenia ryczałtowego, obejmuje ono koszt wszystkich prac niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy (m.in. koszty robocizny, materiałów z uwzględnieniem kosztów zakupu, koszty pracy sprzętu koszty dojazdu/dostaw oraz wszelkie obciążenia kosztowe niezbędne do wykonania zamówienia) i nie będzie podlegało podwyższeniu. Załączony do ogłoszenia o zamówieniu przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Zaleca się szczegółowe sprawdzenie załączonej dokumentacji.
- Na etapie składania ofert nie jest wymagane załączenie do oferty kosztorysu ofertowego. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy przedstawi Zmawiającemu w wersji papierowej kosztorys sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej (4 egzemplarze) zawierający ryczałtowy koszt wykonania poszczególnych elementów robót.
- Zamawiający wymaga obecności na budowie kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w każdy dzień, w którym prowadzone będą roboty budowlane.
- Wszystkie roboty w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem:
- kierownika budowy,
- inspektora nadzoru inwestorskiego wskazanego przez Zamawiającego.
- Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu, certyfikatów, deklaracji jakości, atestów i aprobat technicznych stosowanych materiałów zgodnych z Polskimi Normami, a po zakończeniu zadania złożenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z obmiarem robót w trzech egzemplarzach.
- Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
- Wybrany w niniejszym postepowaniu Wykonawca zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 8 % ceny ofertowej.
- Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
- pieniądzu; przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej 60 8923 0008 0016 7309 2000 0004;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.).
- Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
- Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwróci zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
- W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w ust. 9 pkt 2. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.
- Część zabezpieczenia w wysokości 70% ustalonej kwoty w ust. 9 pkt 1, zostanie zwolniona 30 dni po ostatecznym, bezusterkowym odbiorze, pozostała część zabezpieczenia zostanie zwolniona w ciągu 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady.
- Termin realizacji zamówienia: 30.07.2018 r.
- Okres gwarancji: 60 miesięcy.
- Warunki płatności: przelew 30 dni od wpływu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
- Nazwy własne materiałów, produktów, urządzeń, usług, systemów lub procesów podanych w dokumentacji projektowej lub przedmiarach służą wyłącznie do podania minimalnych wymagań i parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia ich innymi produktami, materiałami, urządzeniami, usługami, systemami lub procesami o parametrach równoważnych, nie gorszych niż opisane w wyżej wymienionych dokumentach.
II. Warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował: osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wpisaną do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (lub równoważnej), posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
Jeżeli Wykonawca nie dysponuje osobą z ww. uprawnieniami, Zamawiający uzna warunek również za spełniony, jeżeli ww. osoba nabyła prawo do wykonywania ww. zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 r. poz.65).
III. Kryteria oceny ofert:
- Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium:
Najniższa cena – waga 100% ,
- Punkty przyznawane za podane w ust. 1 kryterium będą liczone według następującego wzoru:
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
IV. Przygotowanie i złożenie oferty:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu do Urzędu Miasta) w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka (pokój nr: 1 Kancelaria Urzędu Miasta) na formularzu oferty – załącznik nr 1. Do formularza należy dołączyć:
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.– załącznik nr 2.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień przez osoby zdolne do realizacji zamówienia (poświadczone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem Wykonawcy).
Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie, zaadresowanej na Miasto Ostrów Mazowiecka i opatrzonej napisem: Oferta na: Wykonanie parku edukacyjno-rekreacyjnego w ramach realizacji projektu zgłoszonego do Budżetu Obywatelskiego na rok 2018 p.n. „Plac pełen radości przy Zespole Szkół Publicznych Nr 3 w Ostrowi Mazowieckiej”.
Oferty należy składać do dnia 23.05.2018 r. do godz. 12.00.
V. Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka w dniu 23.05.2018r.o godz. 12.20, pok. Nr 103.
VI. Kontakt z Wykonawcą:
Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami jest:
- w zakresie merytorycznym: Pan Daniel Choinka, tel. (29) 679-54-61
- w zakresie formalnym: Pani Marzena Grabowska, Pan Michał Kazimierski, tel.(29) 679-54-33, zzp@ostrowmaz.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) na skutek zapytań Wykonawców bądź z innych przyczyn (Wykonawca powinien regularnie sprawdzać stronę BIP). Zamawiający nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
Załączniki:
Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym PDF
1) Formularz Oferty (DOC, PDF)
3) Dokumentacja (ZIP)
4) Wzór Umowy PDF