Przeprowadzenie prac konserwatorskich przy kaplicy grobowej rodziny Nowców na cmentarzu parafialnym w Ostrowi Mazowieckiej
Miasto Ostrów Mazowiecka
ul. 3 Maja 66
07-300 Ostrów Mazowiecka
Zaproszenie do składania ofert dot. zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130.000 zł netto
Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych.
Miasto Ostrów Mazowiecka zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie rozeznania cenowego na: Przeprowadzenie prac konserwatorskich przy kaplicy grobowej rodziny Nowców na cmentarzu parafialnym w Ostrowi Mazowieckiej.
I. Opis przedmiotu i zakres zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie prac konserwatorskich przy kaplicy grobowej rodziny Nowców na cmentarzu parafialnym w Ostrowi Mazowieckiej.
- Na realizację ww. zadania zamawiający otrzymał promesę wstępną dotyczącą dofinansowania inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
- Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
- Etap I – wykonanie: projektu budowlanego (składającego się z projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno-budowlanego oraz projektu technicznego) i projektu wykonawczego wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (w niezbędnym zakresie), przedmiaru robót, kosztorysu wykonania prac budowlanych i innych opracowań niezbędnych do uzyskania rezultatu umowy wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień lub pozwoleń;
- Etap II – kompleksowe wykonanie robót budowlanych polegających na przeprowadzeniu prac konserwatorskich przy kaplicy grobowej rodziny Nowców na cmentarzu parafialnym w Ostrowi Mazowieckiej, zgodnie z: uzgodnioną i zatwierdzoną Dokumentacją. Zakres prac w ramach II Etapu obejmuje również:
- sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót,
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
- Szczegółowy opis zamówienia określony został w programie funkcjonalno-użytkowym.
- Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, wymaganiami określonymi w zaproszeniu do składania ofert i w umowie oraz przepisami obowiązującego prawa, a w szczególności: ustawą Prawo budowlane, aktami wykonawczymi do ww. ustawy, polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
- Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną Dokumentacją, decyzją o pozwoleniu na budowę, obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej.
- Przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca ma obowiązek odpowiednio zagospodarować, zabezpieczyć i oznakować tereny budowy oraz utrzymywać w odpowiednim stanie do zakończenia budowy i odbioru ostatecznego robót.
- Wszelkie roboty należy wykonywać ze szczególną ostrożnością, tak aby nie uszkodzić znajdujących się w pobliżu nagrobków.
- Wszystkie roboty w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem kierownika budowy, oraz wybranego przez Zamawiającego inspektora nadzoru inwestorskiego.
- Wykonawca po zakończeniu robót budowlanych jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w trzech egzemplarzach (dokumentację powykonawczą budowy, pomiary geodezyjne powykonawcze, dokumenty wyrobów).
- Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż wartość kontraktu brutto.
- Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy.
- Harmonogram rzeczowo-finansowy winien być tak skonstruowany aby uwzględniał rozpoczęcie wykonywania robót oraz ich zakończenie zgodnie z postanowieniami zaproszenia do składania ofert. Harmonogram powinien uwzględniać wymagania Zamawiającego określone w zaproszeniu oraz we wzorze umowy i zawierać w szczególności: opis elementów poszczególnych usługi i robót, wartość elementów poszczególnych robót oraz usług, terminy realizacji kolejnych etapów przedmiotu umowy. Harmonogram rzeczowo-finansowy powinien uwzględniać, iż:
- wynagrodzenie będzie płatne w 2025 roku;
- wypłata wynagrodzenia z dofinansowania Rządowego Programu Odbudowy Zabytków nastąpi po zakończeniu realizacji przedmiotu Umowy;
- Zamawiający zastrzega, że najpierw dokona płatności środków własnych, a w dalszej kolejności środków pochodzących z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
- Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi fakturą końcową, po usunięciu ewentualnych wad stwierdzonych w trakcie odbioru końcowego i po podpisaniu przez przedstawicieli obu Stron protokołu odbioru końcowego przedmiotu Umowy bez uwag.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego, w zależności od wysokości aktualnie posiadanych środków finansowych, konieczności zmian etapów wykonywania umowy lub innych sytuacji określonych w umowie.
- Ze względu na finansowanie zamówienia w ramach środków zewnętrznych, Wykonawca przyjmuje do wiadomości że nieterminowe lub nienależyte wykonanie zamówienia, bądź też jego niewykonanie może narazić Zamawiającego na utratę powyższego dofinansowania. Jeżeli na skutek zawinionych działań lub zaniechań Wykonawcy, a w szczególności zwłoki w realizacji przedmiotu umowy, zaniechania realizacji lub nienależytego wykonywania przedmiotu umowy, dofinansowanie zostanie cofnięte lub utracone, Wykonawca - niezależnie od kar zastrzeżonych w umowie - zapłaci Zamawiającemu odszkodowanie w wysokości równej wartości utraconego dofinansowania powiększone o ewentualne odsetki wynikające z umowy o dofinansowaniu.
- Warunki płatności: przelew 30 dni, od wpływu prawidłowo wystawionej faktury.
II. Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot Umowy (Etap I i II) w terminie 9 miesięcy od daty zawarcia Umowy w tym:
-
- Etap I należy wykonać najpóźniej w terminie 4 miesięcy od daty zawarcia Umowy;
- Etap II należy wykonać najpóźniej w terminie 9 miesięcy od daty zawarcia Umowy.
Terminy określone w pkt 1 i 2 nie podlegają sumowaniu.
III. Warunki udziału w postępowaniu:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wykonawca powinien dysponować osobami zdolnymi do realizacji zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował osobą/osobami:
-
- projektantem posiadającym niezbędne uprawnienia do projektowania zezwalające na wykonanie Dokumentacji projektowej,
- kierownikiem robót branży konstrukcyjnej posiadającym wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz kwalifikacje niezbędne do prowadzenia robót na zabytkach nieruchomych zgodnie z ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
- wpisanymi do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (lub równoważnej), posiadającymi aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do projektowania w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, stosownie do przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Wykonawca powinien posiadać odpowiednie doświadczenie:
Wykonanie, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub do Gminnej Ewidencji Zabytków o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto każda.
Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków Wykonawca załączy do oferty.
IV. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Najniższa cena=100%.
V. Przygotowanie i złożenie oferty:
Ofertę należy złożyć pocztą elektroniczną na formularzu oferty – załącznik nr 1 na adres: zzp@ostrowmaz.pl.
Do oferty należy dołączyć (w wersji cyfrowej):
- Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 2;
- Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych przez osoby wskazane w Wykazie osób;
- Wykaz robót – załącznik nr 3;
- Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień wskazanych w Wykazie robót;
VI. Termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 16.09.2024r.
VII. Kontakt z Zamawiającym:
Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami jest:
- w zakresie merytorycznym: Pani Aneta Golanko, Pani Natalia Kwiatkowska, tel. (29)679-54-64, zzp@ostrowmaz.pl
- w zakresie formalnym: Pan Michał Kazimierski, tel. (29)679-54-43, zzp@ostrowmaz.pl
Klauzule prawne:
-
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Otrzymanie
w toku postępowania oferty nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy. - Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) z uzasadnionych przyczyn (Wykonawca powinien regularnie sprawdzać stronę BIP lub skrzynkę poczty e-mail).
- Zamawiający nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty
czy wydatki poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Otrzymanie
Klauzula Informacyjna:
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Panu/Pani prawach z tym związanych.
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych przetwarzanych przez Miasto Ostrów Mazowiecka jest: Burmistrz Miasta Ostrów Mazowiecka ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych poprzez adres e-mail: iod@ostrowmaz.pl;
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami RODO, art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
- Podanie przez Państwa danych osobowych Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celach związanych z zawarciem i realizacją umowy.
- W zakresie danych osobowych Państwa dotyczących, przysługują wam następujące prawa:
- prawo dostępu do danych osobowych,
- prawo sprostowania danych np. gdy są nieaktualnie lub nieprawdziwe,
- prawo uzyskania kopii swoich danych osobowych w siedzibie Administratora.
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 21 RODO,
- prawo ograniczenia przetwarzania,
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa,
w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji
i zakresu działania archiwów zakładowych oraz do momentu upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikającego z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny; - Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych.
- Administrator nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji w indywidualnych przypadkach,
w tym profilowania.
Załączniki:
Dokumentacja do pobrania (PDF - 24.550 MB)
Ostrów Mazowiecka, 16.08.2024 r,
INFORMACJA O PRZEDŁUŻENIU SKŁADANIA OFERT
Zamawiajacy przedłuża termin składania ofert w niniejszym postępowaniu do dnia 21.08.2024r.
Zaproszenie do składania ofert poprawione
Ostrów Mazowiecka, 20.08.2024 r,
INFORMACJA O PRZEDŁUŻENIU SKŁADANIA OFERT
Zamawiajacy przedłuża termin składania ofert w niniejszym postępowaniu do dnia 28.08.2024r.
Zaproszenie do składania ofert poprawione
Ostrów Mazowiecka, 27.08.2024 r,
INFORMACJA O PRZEDŁUŻENIU SKŁADANIA OFERT
Zamawiajacy przedłuża termin składania ofert w niniejszym postępowaniu do dnia 03.09.2024r.
Zaproszenie do składania ofert poprawione
Ostrów Mazowiecka, 28.08.2024 r,
ODPOWIEDŹ NA PYTANIA
Zamawiajacy przekazuje odpowiedzi na pytania Wykonawców
Ostrów Mazowiecka, 03.09.2024 r,
INFORMACJA O PRZEDŁUŻENIU SKŁADANIA OFERT
Zamawiajacy przedłuża termin składania ofert w niniejszym postępowaniu do dnia 06.09.2024r. do godz. 12:00
Zaproszenie do składania ofert poprawione 4
Ostrów Mazowiecka, 05.09.2024 r,
INFORMACJA O PRZEDŁUŻENIU SKŁADANIA OFERT
Zamawiajacy przedłuża termin składania ofert w niniejszym postępowaniu do dnia 16.09.2024r.
Zaproszenie do składania ofert poprawione 5
Ostrów Mazowiecka, 24.09.2024 r,
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Informujemy, iż postępowanie zostało unieważnione ponieważ nie została złożona żadna oferta

