ZARZĄDZENIE NR 49/2025 BURMISTRZA MIASTA OSTRÓW MAZOWIECKA z dnia 3 kwietnia 2025 r. w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia likwidacji czeków bankowych rozliczanych przez Wydział Realizacji B
Zarządzenie Nr 49/2025
Burmistrza Miasta Ostrów Mazowiecka
z dnia 3 kwietnia 2025 r.
w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia likwidacji czeków bankowych rozliczanych przez Wydział Realizacji Budżetu
Na podstawie § 15 pkt 11 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka stanowiącego załącznik do Zarządzenia nr 184/2024 Burmistrza Miasta z dnia 30 grudnia 2024 roku zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka zarządza się co następuje:
§ 1.
Powołuję Komisję do przeprowadzenia likwidacji czeków bankowych wydanych przez Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej w składzie:
1) Marta Sobotka - przewodnicząca
2) Marta Borowa - członek
3) Aneta Zbiejczyk - członek
§ 2.
Likwidacji podlegają czeki określone w § 1, które nie będą wykorzystywane na potrzeby Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka.
§ 3.
Likwidacja czeków, o których mowa w § 1 nastąpi poprzez przekazanie zliczonych i spisanych po numerach na piśmie niewykorzystanych czeków do Banku Spółdzielczego w Ostrowi Mazowieckiej.
§ 4.
Z wykonania czynności likwidacyjnych Komisja sporządzi protokół, który wraz z pismem o którym mowa w § 3 będzie przechowywany w aktach prowadzonych przez osobę odpowiedzialną za czeki.
§ 5.
Wykonanie zarządzenia powierza się Dyrektorowi Wydziału Realizacji Budżetu.
§ 6.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
|
Burmistrz Miasta |
Załącznik: Zarządzenie nr 49/2025 z dnia 3 kwietnia 2025 r. (plik pdf 181KB)

