Obwieszczenie Burmistrza Miasta Ostrów Mazowiecka o wszczęciu postępowanie w sprawie zmiany decyzji nr RG-P.6733.1.2023 z dnia 19.04.2023 r. o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
Ostrów Mazowiecka, 27 maja 2025 r.
BURMISTRZ MIASTA
OSTRÓW MAZOWIECKA
RG-P.6733.1.2023
OBWIESZCZENIE
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r. poz. 572) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.),
BURMISTRZ MIASTA OSTRÓW MAZOWIECKA
zawiadamia, że na wniosek z dnia 16 maja 2025 r. Komendy Wojewódzkiej Policji z/s w Radomiu, zostało wszczęte postępowanie w sprawie zmiany decyzji nr RG-P.6733.1.2023 z dnia 19.04.2023 r. o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na: budowie siedziby Komendy Wojewódzkiej Policji wraz z infrastrukturą techniczną towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu na działce o nr ew. 3185/3 położonej przy ul. Broniewskiego w Ostrowi Mazowieckiej obręb 0001.
Osoby zainteresowane w/w przedsięwzięciem mogą zapoznać się z wnioskiem w tutejszym Urzędzie Miasta, pokój nr 111, od poniedziałku do piątku w godz. od 800 do 1600.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości dnia 27 maja 2025 r.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r. poz. 572) zawiadomienie uznaje się za dokonane po upływie 7 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
z up. Burmistrza
(-)
Jolanta Izabela Zadroga
Zastępca Burmistrza
