Burmistrz Miasta Ostrów Mazowiecka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka d/s obsługi kancelarii
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka
Stanowisko ds. obsługi kancelarii
Zakres zadań na stanowisku
- Przyjmowanie, rejestracja, rozdział i wysyłanie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej Urzędu.
- Prowadzenie doręczeń korespondencji wewnętrznej.
- Rejestrowanie w systemie e-kancelaria korespondencji wpływającej do Urzędu.
- Rejestrowanie w systemie e-kancelaria pism wychodzących z Urzędu.
- Prowadzenie „dziennika dokumentów księgowych”.
- Obsługa poczty e-mailowej Urzędu oraz obsługa elektronicznych platform komunikowania się z klientem, tj. ESP, e-PUAP, Wrota Mazowsza.
- Prowadzenie pocztowej książki nadawczej pism wychodzących.
- Dostarczanie korespondencji wychodzącej i przesyłek do Urzędu Pocztowego.
- Prowadzenie postępowań związanych ze składaniem reklamacji w Urzędzie Pocztowym.
- Nadawanie paczek i przesyłek kurierskich.
- Wydawanie formularzy wniosków właściwych dla spraw dotyczących działalności Urzędu.
- Dokonywanie weryfikacji i sprawdzania kompletności dokumentów składanych przez Klienta.
Wymagania niezbędne
- Wykształcenie wyższe o kierunku – administracja.
- Co najmniej trzyletni staż pracy w administracji publicznej.
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieposzlakowana opinia.
- Stan zdrowia umożliwiający wykonywanie obowiązków na stanowisku.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe
- Preferowany 2-letni staż pracy związany z zakresem czynności z obsługą kancelarii oraz Klienta.
- Znajomość przepisów ustaw: o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, Kodeks Postępowania Administracyjnego, o finansach publicznych, prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych do wyżej wymienionych aktów prawnych.
- Umiejętność obsługi elektronicznego obiegu dokumentów.
- Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków.
- Umiejętność pracy w zespole, samodzielność, komunikatywność.
- Dobra organizacja pracy własnej.
- Dokładność w realizacji powierzonych zadań.
- Biegła obsługa komputera oraz urządzeń biurowych.
Warunki pracy na stanowisku
1. Miejsce świadczenia pracy: Urząd Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66.
2. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy: 40 godzin tygodniowo, 8 godzin dziennie.
3. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6-mcy.
4. Praca przy komputerze powyżej 6 godzin dziennie.
Wymagane dokumenty
1. List motywacyjny, własnoręcznie podpisany.
2. Kwestionariusz osobowy (do pobrania: plik doc, plik pdf).
3. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie.
4. Kserokopie świadectw pracy: zaświadczenie z obecnego miejsca pracy dla osób aktualnie zatrudnionych.
5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
6. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
7. Oświadczenia kandydata o:
a) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
b) braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c) stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków,
d) nieposzlakowanej opinii.
Terminy i miejsce składania dokumentów
Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka w kancelarii (parter, pokój nr 1) do dnia 12 września 2025 r. do godz.15.00 z dopiskiem
na kopercie: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi kancelarii”.
W przypadku przesłania ofert pocztą liczy się data wpływu oferty do Urzędu.
Pozostałe informacje
* Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane w postępowaniu rekrutacyjnym.
* Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą mailową (elektroniczną).
* Po przeprowadzonych rozmowach, informacja o wyniku rekrutacji będzie umieszczona
w BIP-ie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka (www.bip.ostrowmaz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka.
* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
* Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.
* W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
Klauzula informacyjna
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pana/Pani danych osobowych oraz o przysługujących Panu/Pani prawach z tym związanych.
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka jest: Burmistrz Miasta Ostrów Mazowiecka
ul. 3 Maja 66 07-300 Ostrów Mazowiecka. - Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pan/Pani kontaktować w sprawach przetwarzania Pana/Pani danych osobowych poprzez adres e-mail: iod@ostrowmaz.pl;
- Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b) i lit. c) RODO
w zw. z realizacją przepisów wynikających z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
a także ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; - Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w Urzędzie Miasta;
- W zakresie danych osobowych Pana/Pani dotyczących, przysługują Panu/Pani następujące prawa:
- prawo dostępu do danych osobowych,
- prawo sprostowania danych np. gdy są nieaktualnie lub nieprawdziwe,
- prawo do usunięcia danych – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 17 RODO,
- prawo ograniczenia przetwarzania – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 18 RODO,
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 21 RODO,
- prawo do cofnięcia zgody – tylko jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO,
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych. - Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r.
w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. - Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych.
- Administrator nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji w indywidualnych przypadkach,
w tym profilowania.
Burmistrz Miasta
/-/ Hubert Betlejewski
Ostrów Mazowiecka, dnia 2 września 2025 r.

