Wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej
|
Wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej |
|
|
Kogo dotyczy |
Osób, które nie dopełniły obowiązku wymeldowania. |
|
Wymagane dokumenty |
|
|
Formularze/wnioski do pobrania |
Brak |
|
Opłaty |
10 zł - opłata skarbowa za wydanie decyzji.
Opłata skarbowa podlega zwrotowi, w przypadku wydania decyzji umarzającej postępowanie. Zwrot opłaty skarbowej następuje na wniosek strony. 17 zł – opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa (w przypadku, gdy wnioskodawca działa przez pełnomocnika). Opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa nie dotyczy pełnomocnictwa udzielonego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu. |
|
Jednostka/osoba odpowiedzialna |
Wydział USC, pracownik ds. ewidencji ludności i rejestracji stanu cywilnego |
|
Miejsce składania dokumentów |
Urząd Miasta Ostrów Mazowiecka, parter - pok. nr 1 (kancelaria Urzędu) Godziny przyjęć: Poniedziałek – Piątek 8.00 – 16.00, |
|
Termin załatwienia sprawy |
|
|
Podstawa prawna |
|
|
Tryb odwoławczy |
Do Wojewody Mazowieckiego, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. |
|
Uwagi i dodatkowe informacje |
|

