Miasto Ostrów Mazowiecka
3 Maja 66
07-300 Ostrów Mazowiecka
Zaproszenie do składania ofert
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro.
Miasto Ostrów Mazowiecka zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na dostawę sprzętu, części komputerowych i oprogramowania.
I. Opis przedmiotu i zakres zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka:
- Projektor Epson EB-485Wi z modułem Wireless LAN (ELPAP07)
- Switch CISCO SRW2048-K9
- ASUS Transformer Book T100TA-DK005H+ Pełny Pakiet Office Home & Student – 2szt.
- Części komputerowe:
- Asus P8H77-V – 2szt.
- Intel Core i7 3770 3,40 GHz BOX trzeciej generacji – 2szt.
- Patriot ViperX 3RD DDR3 2x8GB 2133MHz CL11 XMP Red – 2szt.
- LC-POWER 600w LC6600 V2.2,120mm,8-pin EPS,PCI-E,4x SATA – 2szt.
- Oprogramowanie komputerowe:
- Microsoft Windows 7 Ultimate 64 bit SP1 OEM PL – 2szt.
- Wykonawca dołączy do oferty specyfikacje techniczne oferowanych urządzeń.
- Gwarancja: gwarancja producenta.
- Cena ma uwzględniać koszty transportu do siedziby Zamawiającego.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy bez usterek. W przypadku stwierdzenia usterek przy odbiorze dostarczonego przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się do jego nieodpłatnej wymiany w terminie do czterech dni.
- Termin realizacji zamówienia: W ciągu 14 dni od daty złożenia zamówienia drogą pisemną, elektroniczną lub telefoniczną.
- Warunki płatności: przelew 14 dni, od wpływu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku
II. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Cena = 100%.
III. Przygotowanie oferty:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu do Urzędu Miasta) w siedzibie Zamawiającego (Kancelaria Urzędu Miasta) na Formularzu Oferty - załącznik nr 1. Do formularza należy dołączyć specyfikacje techniczne oferowanych urządzeń.
Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu, części komputerowych i oprogramowania”.
Oferty należy składać do dnia 03.03.2014r. do godz. 11.00.
IV. Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.03.2014r. o godz. 11.15, pok. Nr 103.
V. Kontakt z Zamawiającym:
- w zakresie merytorycznym: Pan Artur Kołodziej - insp. ds. informatyki, tel (29) 679-54-65, e-mail: admin@ostrowmaz.pl
- w zakresie formalnym: Pan Michał Kazimierski, tel. (29) 679-54-33, e-mail: zzp@ostrowmaz.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
Załączniki: