Zapytanie ofertowe nr 1/2014
Dotyczy: postępowanie mające na celu wybór wykonawcy remontu sali lekcyjnych w Gimnazjum Publicznym nr 3 w Ostrowi Mazowieckiej. Postępowanie realizowane jest zgodnie zasadami: przejrzystości i jawności, ochrony uczciwej konkurencji, równego traktowania oraz zasady konkurencyjności.
Zamawiający:
Dyrektor Gimnazjum Publicznego nr 3
w Ostrowi Mazowieckiej ul. Widnichowska 4
07-300 Ostrów Mazowiecka
Tryb udzielania zamówienia:
Zamówienie dotyczy realizacji zadania poniżej 30.000 Euro, jest udzielane zgodnie z zachowaniem zasady konkurencyjności i zasadą przejrzystości. Zamówienie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych.
Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferty wg załącznika nr 1 należy składać w zamkniętej kopercie. Oferta musi zostać oznaczona czytelnym pismem ręcznym lub pieczęcią firmową wraz z adresem i nr telefonu wykonawcy oraz opisem: „Remont sali lekcyjnej nr 36 oraz podział i remont sali lekcyjnej nr 35 na salę lekcyjną i gabinet dyrektora.
Miejsce oraz termin składania ofert:
Oferty należy składać osobiście lub listownie do 16 czerwca 2014 r. do godz. 14.00 w Kancelarii Urzędu Miasta w Ostrowi Mazowieckiej ul. 3 Maja 66.
Termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16 czerwca 2014 r. o godz. 14.15 w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka.
Zamawiający poinformuje oferentów o wyborze Wykonawcy do końca dnia 17 czerwca 2014 r.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu sali lekcyjnej nr 36 oraz podział i remont sali lekcyjnej nr 35 na salę lekcyjną i gabinet dyrektora w Gimnazjum Publicznym nr 3 w Ostrowi Mazowieckiej ul. Widnichowska 4.
Szczegółowy opis prac do wykonania w załączonym przedmiarze (zał. nr 2).
Wzór umowy stanowi załącznik nr 3.
Gres na podłogę dostarcza Gimnazjum Publiczne nr 3 w Ostrowi Mazowieckiej.
Pozostałe materiały zakupuje i dostarcza Wykonawca, materiały rozbiórkowe należy wywieźć na wysypisko na koszt Wykonawcy.
UWAGA! Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej celem weryfikacji przedmiotu zamówienia.
Termin wykonania zamówienia: 14.08.2014 r.
Osoba upoważniona do kontaktu: Dyrektor Maria Lewicka.
Kontakty w sprawach proceduralnych: Michał Kazimierski – sam. ref. ds. zamówień w Urzędzie Miasta ( 29 679-54-43, e-mail: zzp@ostrowmaz.pl )
Kryterium wyboru oferty: Cena – 100%
Zaoferowana przez wykonawcę cena musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do wykonywania zamówienia i nie będzie podlegała podwyższeniu.
Opis przygotowania oferty:
Oferty wg załącznika nr 1 należy składać w zamkniętej kopercie. Oferta musi zostać oznaczona czytelnym pismem ręcznym lub pieczęcią firmową wraz z adresem i nr telefonu wykonawcy oraz opisem „ Remont sali lekcyjnej nr 36 oraz podział i remont sali lekcyjnej nr 35 na salę lekcyjną i gabinet dyrektora”.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.