Zapytanie ofertowe 1/2014
Dotyczy: postępowanie mające na celu wybór wykonawcy remontu sal lekcyjnych nr 29 i 30 na I piętrze w budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 przy ulicy Widnichowskiej 4.
Postępowanie realizowane jest zgodnie z zasadami: przejrzystości i jawności, ochrony uczciwej konkurencji, równego traktowania oraz zasady konkurencyjności.
Zamawiający:
Dyrektor
Szkoły Podstawowej Nr 3
w Ostrowi Mazowieckiej ul. Widnichowska 4 ,
07-300 Ostrów Mazowiecka
Tryb udzielania zamówienia:
Zamówienie dotyczy realizacji zadania poniżej 30.000 Euro, jest udzielane zgodnie z zachowaniem zasady konkurencyjności i zasadą przejrzystości. Zamówienie nie podlega przepisom Prawa zamówień publicznych.
Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferty wg załącznika nr 1 należy składać w zamkniętej kopercie. Oferta musi zostać oznaczona czytelnym pismem ręcznym lub pieczęcią firmową wraz z adresem i nr telefonu wykonawcy oraz opisem: „Remont sal lekcyjnych nr 29 i 30”.
Miejsce oraz termin składania ofert:
Oferty należy składać osobiście lub listownie do 18 czerwca 2014 r, do godziny 14.00 w Kancelarii Urzędu Miasta w Ostrowi Mazowieckiej ul. 3 Maja 66.
Termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18 czerwca 2014 r, o godzinie 14.15 w siedzibie Urzędu Miasta w Ostrowi Mazowieckiej ul. 3 Maja 66.
Zamawiający poinformuje oferentów o wyborze Wykonawcy do dnia 20 czerwca 2014 r.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu sal lekcyjnych nr 29 i 30 na I piętrze w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 położonej przy ulicy Widnichowska 4
Szczegółowy opis prac do wykonania w załączonych przedmiarach (zał. nr 2 a i b).
Wzór umowy stanowi załącznik nr 3.
Materiały zakupuje i dostarcza Wykonawca, materiały rozbiórkowe należy wywieźć na wysypisko na koszt Wykonawcy.
UWAGA! Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej celem weryfikacji przedmiotu zamówienia.
Termin wykonania zamówienia: do 30.07.2014r.
Osoba upoważniona do kontaktu: Dyrektor Teresa Wilczyńska
Wszelkie informacje na temat robót można uzyskać w sekretariacie szkoły, tel. 29 7453456 w godzinach od 8.00 do 15.00
Kontakty w sprawach proceduralnych: Michał Kazimierski – sam. ref. ds. zamówień w Urzędzie Miasta ( 29 679-54-33, e-mail: zzp@ostrowmaz.pl )
Kryterium wyboru oferty:
- cena – 100%
Zaoferowana przez wykonawcę cena musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do wykonywania zamówienia i nie będzie podlegała podwyższeniu.
Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferty wg załącznika nr 1 należy składać w zamkniętej kopercie. Oferta musi zostać oznaczona czytelnym pismem ręcznym lub pieczęcią firmową wraz z adresem i nr telefonu wykonawcy oraz opisem „ Remont sal lekcyjnych nr 29 i 30”.
Zaoferowana przez wykonawcę cena musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do wykonywania zamówienia i nie będzie podlegała podwyższeniu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
Załączniki Nr 1 i 3 (DOC, PDF)
Załącznik Nr 2a – Przedmiar sala 29
Załącznik Nr 2b – Przedmiar sala 30