Miasto Ostrów Mazowiecka
3 Maja 66
07-300 Ostrów Mazowiecka
Zaproszenie do składania ofert
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro.
Miasto Ostrów Mazowiecka zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na Pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie przy realizacji inwestycji: ,,Remont pasa drogowego ul. Pocztowej”.
I. Opis przedmiotu i zakres zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie przy realizacji inwestycji: ,,Remont pasa drogowego ul. Pocztowej” - Inwestycja obejmuje częściową wymianę krawężników drogowych, częściową wymianę starej nawierzchni chodników na nawierzchnię z kostki betonowej (wzór uzgodniony będzie w momencie wbudowania) oraz wymianę nawierzchni bitumicznej po uprzednim frezowaniu i regulacji pionowej studzienek kanalizacji sanitarnej, kratek ściekowych oraz zaworów wody (zakres robót określa dokumentacja przetargowa dot. Remontu pasa drogowego ul. Pocztowej, dostępna na stronie http://www.bip.ostrowmaz.pl/public/?id=61691 w dziale „Archiwum”).
Inspektor Nadzoru rozpocznie realizację zamówienia w terminie rozpoczęcia wykonywania robót budowlanych. Pełnienie nadzoru inwestorskiego będzie trwało do momentu faktycznego zakończenia robót budowlanych.
- Inspektor zobowiązany jest do sprawowania nadzoru inwestorskiego w zakresie: 1) obecności na budowie w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru,2) reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności z dokumentacją budowlaną, przepisami i normami, zasadami wiedzy technicznej i przepisami techniczno-budowlanymi oraz innymi przepisami m.in. BHP, Sanepid, ppoż, ochrony środowiska, wytycznymi Urzędu Dozoru Technicznego, 3) uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych, 4)potwierdzania faktycznie wykonanej roboty w tym także robót zanikowych ulegających zakryciu lub zanikających,5) dokonywania wszelkich wpisów do dziennika budowy, 6) sprawdzania jakości wykonywanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych, 7) zlecania wykonawcy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania źle wykonanych robót a także wstrzymania robót w przypadku gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie, 8) uczestnictwa w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez strony procesu inwestycyjnego, 9) konsultowania i doradztwie w procesie inwestycyjnym, 10)sprawdzania posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości wyników badań itp.), 11) dokonania przy udziale Zamawiającego odbiorów częściowych i końcowego robót budowlanych, 12) udziału w rozliczeniu końcowym zadania inwestycyjnego wraz ze sprawdzeniem kosztorysu powykonawczego.
- Inspektor Nadzoru musi posiadać odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia budowlane w szczególności do kierowania lub nadzorowania robót budowlanych w zakresie dróg, oraz posiadać wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej potwierdzone aktualnym członkowstwem w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa.
- Inspektor Nadzoru ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie minimum 2 zamówień w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego przy budowie, przebudowie, remoncie drogi.
- Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w celu weryfikacji opisu przedmiotu zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny oferty.
- Zaproponowana przez Inspektora Nadzoru cena musi uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy lub jej części po uprzednim zawiadomieniu Inspektora Nadzoru:
- w przypadku wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, a nie można było tego przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
- w przypadku niewykonywania lub nienależytego wykonywania umowy przez Inspektora Nadzoru.
- Termin wykonania inwestycji nad którą będzie sprawowany nadzór inwestorski: - do momentu faktycznego zakończenia robót budowlanych (przewidywany termin: 20 października 2014r.)
- Warunki płatności: przelew 21 dni, od wpływu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
II. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Najniższa cena=100%.
III. Przygotowanie oferty:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu do Urzędu Miasta) w siedzibie Zamawiającego (Kancelaria Urzędu Miasta) na formularzu oferty – załącznik nr 1 do zapytania.
Do oferty należy załączyć:
1) Wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 3).
2) Kserokopie dokumentów (poświadczonych własnoręcznym podpisem Wykonawcy za zgodność z oryginałem) potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania lub nadzorowania robót budowlanych w zakresie dróg oraz wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej potwierdzone aktualnym członkostwem w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa.
Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie, zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: Oferta na pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie przy realizacji inwestycji: ,,Remont pasa drogowego ul. Pocztowej”.
Oferty należy składać do dnia 19.09.2014r. do godz. 11.00.
IV. Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.09.2014r. o godz. 11.15, pok. Nr 103.
V. Kontakt z Zamawiającym:
- w zakresie merytorycznym: Pan Grzegorz Czyronis, tel. (29)679-54-44,
- w zakresie formalnym: Pan Michał Kazimierski, tel.(29)679-54-33, zzp@ostrowmaz.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
Załączniki:
Nr1 - Formularz Oferty (DOC, PDF)