Miasto Ostrów Mazowiecka
3 Maja 66
07-300 Ostrów Mazowiecka
Zaproszenie do składania ofert
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro.
Miasto Ostrów Mazowiecka zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na Dostawę do siedziby Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka 4 klimatyzatorów firmy Inventor Seria ALFA Model: A2MVI-09/A2MVO-09, A2MVI-12/A2MVO-12., A2MVI-18/A2MVO-18 – 2 szt.
I. Opis przedmiotu i zakres zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka fabrycznie nowych 4 klimatyzatorów firmy Inventor Seria ALFA Model: A2MVI-09/A2MVO-09 – 1 szt., A2MVI-12/A2MVO-12 – 1 szt., A2MVI-18/A2MVO-18 – 2 szt.
- Dodatkowe wymagania:
- urządzenia inventorowe mają mieć klasę energetyczną minimum A+;
- pilot bezprzewodowy (wraz ze skróconą instrukcją obsługi w języku polskim);
- panel klimatyzatora oraz pilot mają mieć wyświetlacz temperatury;
- rok produkcji – 2014r.;
- kolor obudowy urządzeń – biały;
- na urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli 3 lat rękojmi licząc od daty odbioru dostawy;
- urządzenia muszą posiadać 5 letnią gwarancję producenta;
- Wykonawca dołączy do oferty foldery (prospekty) lub inne podobne dokumenty zawierające nazwę i specyfikację techniczną (opis) oferowanych urządzeń.
- Wykonawca wniesie przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego
- Cena ma uwzględniać koszty transportu i wniesienia do siedziby Zamawiającego.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy bez usterek. W przypadku stwierdzenia usterek przy odbiorze dostarczonego przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się do jego nieodpłatnej wymiany w terminie do czterech dni.
- Termin realizacji zamówienia: W ciągu 14 dni od daty złożenia zamówienia drogą pisemną, elektroniczną lub telefoniczną.
- Warunki płatności: przelew 14 dni, od wpływu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
II. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Cena = 100%.
III. Przygotowanie i złożenie oferty:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu do Urzędu Miasta) w siedzibie Zamawiającego (Kancelaria Urzędu Miasta) na Formularzu Oferty - załącznik nr 1.
Do formularza należy dołączyć:
1) Foldery (prospekty) lub inne podobne dokumenty zawierające nazwę i specyfikację techniczną (opis) oferowanych urządzeń,
2) Aktualny certyfikat autoryzacyjny na w/w urządzenia od producenta urządzeń klimatyzacyjnych (kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę)
Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Zapytanie ofertowe na dostawę 4 klimatyzatorów”.
Oferty należy składać do dnia 30.10.2014r. do godz. 11.00.
IV. Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.10.2014r. o godz. 11.15, pok. Nr 103.
V. Kontakt z Zamawiającym:
- w zakresie merytorycznym: Pani Beata Rewkowska - tel (29) 679-54-65,
- w zakresie formalnym: Pan Michał Kazimierski, tel. (29) 679-54-33,e-mail: zzp@ostrowmaz.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
Załączniki do pobrania:
Zał. Nr1: FormularzOferty (DOC, PDF)
Zał. Nr2: Wzór Umowy (DOC, PDF)
Zał. Nr3: Charakterystyka Urządzeń (DOC, PDF)