Zespół Szkół Publicznych Nr 1
im. Papieża Jana Pawła II
ul. Stefana Grota Roweckiego 6
07-300 Ostrów Mazowiecka
tel. (29) 7453332
Zaproszenie do składania ofert
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro.
Dyrektor Zespołu Szkół Publicznych Nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na: „Zakup i dostawę 30 stolików uczniowskich dwuosobowych z regulacją wysokości 2-6 i 60 krzesełek uczniowskich z regulacją wysokości 2-6 oraz 2 biurek dla nauczycieli do Zespołu Szkół Publicznych Nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej”.
I. Opis przedmiotu i zakres zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa:
- 30 stolików uczniowskich dwuosobowych z regulacją wysokości 2-6;
- 60 krzesełek z regulacją wysokości 2-6 do 2 sal lekcyjnych;
- dwóch biurek dla nauczycieli w kolorze calvados;
- Termin wykonania zamówienia: do 19 grudnia 2014r.;
- Cena ma uwzględniać koszty transportu do siedziby Zamawiającego.
- Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w celu prawidłowego obliczenia ceny ofertowej.
- Warunki płatności: przelew, w ciągu 14 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
II. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Najniższa cena =100%.
III. Przygotowanie i złożenie oferty:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu) w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka (pok. nr 1 - Kancelaria Urzędu Miasta) na formularzu oferty – załącznik nr 1 do zapytania.
Do formularza należy dołączyć:
- Oświadczenie o posiadaniu doświadczenia w wykonywaniu podobnych zadań oraz o posiadaniu niezbędnego sprzętu – załącznik nr 2.
- Karty katalogowe umożliwiające Zamawiającemu weryfikację oferowanego przedmiotu zamówienia.
Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie, opatrzonej napisem:„Zakup i dostawę stolików i 60 krzesełek uczniowskich oraz biurek dla nauczycieli do Zespołu Szkół Publicznych Nr 1”.
Oferty należy składać do dnia 04.12.2014r. do godz. 11.00.
IV. Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka, (pok. nr 103) w dniu 04.12.2014r. o godz. 11.15, pok. Nr 103.
V. Kontakt z Zamawiającym:
- w zakresie merytorycznym: Pani Dorota Brzostek- Dyrektor Szkoły: tel. (29) 745-33-32,
- w zakresie formalnym: Pani Marzena Grabowska, Pan Michał Kazimierski tel.(29) 679-54-33, zzp@ostrowmaz.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Miasto Ostrów Mazowiecka nie może być pociągnięte do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
Załączniki: