Miejskie Przedszkole Nr 2
ul. Zwycięstwa 2
07-300 Ostrów Mazowiecka
Zaproszenie do składania ofert
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro.
Miejskie Przedszkole Nr 2 w Ostrowi Mazowieckiej ul. Zwycięstwa 2 zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na zakup i dostawę urządzenia wielofunkcyjnego (kopiarka – drukarka: kolor), wraz z obsługą serwisową w okresie gwarancji.
I. Zakres przedmiotu zamówienia:
-
Zakres zamówienia obejmuje:
- dostawę, instalację i uruchomienie fabrycznie nowego i nieużywanego urządzenia wielofunkcyjnego (kopiarka – drukarka: kolor) typu Kyocera Mita TASK alfa 1800, duplex, RADF, toner startowy na 3 000 stron. Szczegółowe parametry urządzenia:
- Drukowanie z prędkością 18 stron na minutę,
- Funkcja drukowania i skanowania w kolorze w standardzie,
- Funkcja kopiowania kart ID,
- Szybkość 18/8 stron na minutę A4/A3
- Rozdzielczość 600 x 600 dpi, 256 odcieni
- Czas nagrzewania ok. 17.2 sekund od włączenia
- Czas do pierwszej kopii ok. 5.7 sekund
- Wymiary 565 x 527 x 485 mm ( Szer. x Głęb. x Wys.)
- Pobór mocy: Drukowanie: 385 W, Stan czuwania: 75 W, Stan uśpienia: 1.54 W
- Certyfikaty: TÜV/GS, CE - To urządzenie jest produkowane zgodnie z normą jakości ISO 9001 oraz normą ochrony środowiska ISO 14001,
- Pojemność wejściowa: 300 kartkowa uniwersalna kaseta na papier, Podajnik ręczny - 100 kartkowa taca wielofunkcyjna, Maksymalna pojemność 1300 arkuszy A4, Pojemność wyjściowa 250 kartek wydrukiem do dołu.
2) wniesienie we wskazane miejsce, zainstalowanie, podłączenie i uruchomienie urządzenia w siedzibie Zamawiającego,
3) dostarczenie w ramach wynagrodzenia za urządzenie materiałów eksploatacyjnych wymaganych do pierwszego uruchomienia,
4) dostarczenie wraz z Urządzeniem w szczególności:- instrukcji obsługi (sporządzoną w języku polskim, jeżeli dokument będzie sporządzony w innym języku niż polski, należy do tego dokumentu dołączyć tłumaczenie); - kart gwarancyjnych.
5) Przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi i eksploatacji urządzenia.
6) Obsługę serwisową w/w urządzenia w okresie gwarancji obejmującą:
a) Dostawę i wymianę części zużywających się w okresach gwarancji z częstotliwością zalecaną przez producenta.
b) Wykonywanie w okresach gwarancji dostaw i wymian materiałów eksploatacyjnych (np. bęben, developer) z częstotliwością zalecaną przez producenta (Nie dotyczy tonerów).
c) Wykonywanie przeglądów konserwacyjnych z częstotliwością zalecaną przez producenta.
Dostarczane materiały eksploatacyjne i części zużywające się muszą być produktami oryginalnymi, fabrycznie nowymi, nie przeterminowanymi, nie używanymi i nie pochodzącymi z odzysku.
8) Udzielenie gwarancji i rękojmi: minimum 36 miesięcy (zgodnie ze wzorem umowy).
- Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do ogłoszenia o zamówieniu.
- W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca złoży wraz z ofertą foldery (prospekty) lub inne podobne dokumenty zawierające nazwę i specyfikację techniczną (opis) oferowanego urządzenia.
- Wykonawca winien:
1) posiadać aktualny certyfikat producenta lub przedstawiciela producenta na terenie RP upoważniający do prowadzenia handlu i świadczenia usług serwisowych oferowanych urządzeń
2) złożyć oświadczenie, że posiada odpowiedni potencjał, wiedzę oraz doświadczenie do wykonywania serwisu oferowanych urządzeń.
- Zaoferowana cena ma uwzględniać koszty transportu do siedziby Zamawiającego.
- Warunki płatności: zgodnie ze wzorem umowy: przelew 21 dni, od wpływu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
II. Termin wykonania zamówienia: 10 dni od daty zawarcia umowy (w zakresie dostawy, instalacji i uruchomienia kopiarki oraz przeszkolenia użytkowników w zakresie obsługi i eksploatacji).
III. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Cena=100%
IV. Przygotowanie i złożenie oferty:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu) do Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka (pok. nr 1 - Kancelaria Urzędu Miasta) na Formularzu Oferty - załącznik nr 1. Do oferty należy dołączyć:
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
- Foldery (prospekty) lub inne podobne dokumenty zawierające nazwę i specyfikację techniczną (opis) oferowanego urządzenia.
- Poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię aktualnego certyfikatu producenta lub przedstawiciela producenta na terenie RP upoważniający do prowadzenia handlu i świadczenia usług serwisowych oferowanego urządzenia,
Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę urządzenia wielofunkcyjnego wraz z obsługą serwisową w okresie gwarancji”.
Oferty należy składać do dnia 04.12.2014r. do godz. 11.00.
V. Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka, (pok. nr 103) w dniu 04.12.2014r. o godz. 11.15, pok. Nr 103.
VI. Kontakt z Wykonawcą:
Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
- w zakresie merytorycznym: Pani Wanda Zaręba – Dyrektor Przedszkola, tel. (29) 746-20-56,
- w zakresie formalnym: Pani Marzena Grabowska, Pan Michał Kazimierski tel.(29) 679-54-33
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (co najmniej na dwa dni przed upływem terminu składania ofert oraz do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
Załączniki: