Miasto Ostrów Mazowiecka
3 Maja 66
07-300 Ostrów Mazowiecka
Zaproszenie do składania ofert
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) - art. 4 pkt 8.
Miasto Ostrów Mazowiecka zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na Wykonywanie konserwacji centrali telefonicznej w budynku Ratusza ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka.
I. Opis przedmiotu i zakres zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Wykonywanie konserwacji centrali telefonicznej w budynku Ratusza ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka.:
- Budynek posiada: 3 kondygnacje naziemne, 1 kondygnację podziemną
- Zakres zamówienia obejmuje:
- wykonywanie konserwacji centrali telefonicznej polegającej na:
- usuwaniu usterek,
- włączaniu i wyłączaniu abonentów,
- sprawdzaniu funkcjonowania i odblokowania łącza abonenta, generacji nowych abonentów,
- nadawaniu i zmianie uprawnień na poszczególnych numerach,
- kontroli poprawności konfiguracji rekordów taryfikacyjnych,
- administracji abonentami i planem organizacyjnym w systemie taryfikacyjnym- prowadzenie planu organizacyjnego abonentów i dokonywanie bieżącego przydziału do organizacji i kont rozliczeniowych,
- archiwizowaniu danych taryfikacyjnych;
- wykonywania konserwacji wewnętrznej sieci telefonicznej w budynku Ratusza polegającej na:
- bieżącym sprawdzaniu sprawności funkcjonowania sieci telefonicznej, wykrywaniu i usuwaniu uszkodzeń,
- przyjmowaniu zgłoszeń o uszkodzeniach linii i aparatów telefonicznych oraz natychmiastowym reagowaniu w celu przywrócenia łączności (czas reakcji nie może przekroczyć 1 godziny),
- krosowaniu na polecenie Zamawiającego numerów abonentów na przełącznicy głównej i skrzynkach piętrowych, a także przełącznicy centrali,
- bieżącym dokumentowaniu zmian na przełącznicy głównej i skrzynkach piętrowych,
- instalowaniu i modernizacji, zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego linii i gniazd telefonicznych w budynku Ratusza;
- utrzymania w ruchu i należytym stanie technicznym urządzeń końcowych (telefonów i telefaksów) polegającym na podłączeniu i konfiguracji urządzeń końcowych (aparatów telefonicznych, telefaksów);
- sporządzania raz w miesiącu zestawień rozmów telefonicznych.
- Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługi osobiście i z najwyższą starannością lub za wiedzą i zgodą Zamawiającego – przez osobę trzecią, posiadającą wymagane umiejętności, działającą na odpowiedzialność Wykonawcy.
- Czynności określone w sekcji I ust. 1 i 2 wykonywane będą jeden raz w miesiącu i obejmowały będą stały nadzór oraz dbanie o sprawne działanie centrali telefonicznej i wewnętrznej sieci telefonicznej w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka.
- W przypadku zaistnienia awarii w okresie obowiązywania umowy oraz konieczności zakupu części lub podzespołów Wykonawca będzie zobowiązany do ich wymiany.
- Koszt zakupu części lub podzespołów ponosi Zamawiający na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury z dołączoną szczegółową specyfikacją.
- Zakup przez Wykonawcę części i podzespołów wymaga wcześniejszej akceptacji i zgody Zamawiającego.
- Koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca.
- Zamawiający w celu prawidłowego skalkulowania ceny ofertowej przez Wykonawcę zaleca osobiste zapoznanie się ze stanem technicznym i zakresem prac będących przedmiotem zamówienia.
- Wykonawca powinien posiadać odpowiednią wiedzę i doświadczenie. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca załączy dowody poświadczające posiadanie co najmniej 3 - letniego doświadczenia w zakresie wykonywania usług polegających na konserwacji centrali telefonicznej.
- Termin realizacji zamówienia: od 02.01.2016 r. do 31.12.2016 r.
- Warunki płatności: przelew 14 dni od wpływu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
II. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Najniższa cena=100%.
III. Przygotowanie i złożenie oferty:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu do Urzędu Miasta) w siedzibie Zamawiającego (pokój nr: 1 Kancelaria Urzędu Miasta) na formularzu oferty – załącznik nr 1 Do formularza należy dołączyć:
1) Wykaz usług (załącznik nr 2)
2) Poświadczone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem Wykonawcy kopie dokumentów potwierdzających posiadanie co najmniej 3 – letniego doświadczenie w zakresie konserwacji centrali telefonicznej.
3) kserokopię decyzji o nadaniu NIP,
4) kserokopię decyzji o nadaniu numeru REGON.
Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie, zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Wykonywanie konserwacji centrali telefonicznej w budynku Ratusza w Ostrowi Mazowieckiej”.
Oferty należy składać do dnia 21.12.2015r. do godz. 11.00.
IV. Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.12.2015r. o godz. 11.20, pok. Nr 103.
V. Kontakt z Wykonawcą:
Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
-w zakresie merytorycznym: Pani Beata Rewkowska, tel.602 263 093
-w zakresie formalnym: Pani Marzena Grabowska, Pan Michał Kazimierski, tel.(29)679-54-33, zzp@ostrowmaz.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) na skutek zapytań Wykonawców bądź z innych przyczyn (Wykonawca powinien regularnie odwiedzać niniejszą stronę BIP). Zamawiający nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
Załączniki:
1) Zaproszenie do składania ofert PDF
2) Formularz Oferty (DOC, PDF)
3) Wzór Umowy PDF