Gimnazjum Publiczne nr 1
07-300 Ostrów Mazowiecka
ul. Partyzantów 39
Zaproszenie do składania ofert
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2015r., poz. 2164) - art. 4 pkt 8.
Dyrektor Gimnazjum Publicznego Nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na Remont pomieszczeń po pożarze w Gimnazjum Publicznym nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej ul. Partyzantów 39.
I. Opis przedmiotu i zakres zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczeń po pożarze w Gimnazjum Publicznym nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej ul. Partyzantów 39.
- Szczegółowy opis prac do wykonania w załączonym przedmiarze (zał. nr 3).
- Zamówienie należy wykonać zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszym ogłoszeniu, przedmiarze robót oraz wzorze umowy.
- Zalecane jest dokonanie wizji lokalnej w celu dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, weryfikacji załączonej dokumentacji oraz prawidłowego obliczenia ceny ryczałtowej.
- Przewidzianą formą wynagrodzenia jest ryczałt. Zgodnie z zasadą wynagrodzenia ryczałtowego, obejmuje ono koszt wszystkich prac niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy (m.in. koszty robocizny, materiałów z uwzględnieniem kosztów zakupu, koszty pracy sprzętu koszty dojazdu/dostaw do siedziby Zamawiającego oraz wszelkie obciążenia kosztowe niezbędne do kompleksowego wykonania zamówienia) i nie będzie podlegało podwyższeniu. Materiały zakupuje i dostarcza Wykonawca, materiały rozbiórkowe należy wywieźć na wysypisko na koszt Wykonawcy.
- Na etapie składania ofert nie jest wymagane załączenie do oferty kosztorysu ofertowego. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy przedstawi Zmawiającemu w wersji papierowej kosztorys sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej (4 egzemplarze) zawierający ryczałtowy koszt wykonania poszczególnych elementów robót.
-
Termin realizacji zamówienia: do
12.02.2016 r.23.02.2016r. - Warunki płatności: przelew 21 dni od wpływu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
II. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Najniższa cena=100%.
III. Przygotowanie i złożenie oferty:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu do Urzędu Miasta) w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka (pokój nr: 1 Kancelaria Urzędu Miasta) na formularzu oferty – załącznik nr 1.
Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie, zaadresowanej na Miasto Ostrów Mazowiecka i opatrzonej napisem: „Remont pomieszczeń po pożarze w Gimnazjum Publicznym nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej ul. Partyzantów 39”.
Oferty należy składać do dnia 05.02.2016r. 11.02.2016r. do godz. 11.00.
IV. Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka w dniu 05.02.2016r. 11.02.2016r. o godz. 11.20, pok. Nr 103.
V. Kontakt z Wykonawcą:
Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami jest:
-
w zakresie merytorycznym:
Pani Elżbieta S. Mariańska – Dyrektor ZSP 3, tel. (29) 745-24-47, Pani Ewa Subda - Dyrektor Szkoły, tel. 29 745-28-34 - w zakresie formalnym: Pani Marzena Grabowska, Pan Michał Kazimierski, tel.(29) 679-54-33, zzp@ostrowmaz.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) na skutek zapytań Wykonawców bądź z innych przyczyn. Zamawiający nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
Załączniki:
1) Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym PDF Zmienione
2) Formularz Oferty (DOC, PDF) Zmienione
3) Przedmiar robót ZIP Zmienione
4) Wzór Umowy PDF Zmienione
Ostrów Mazowiecka, 29.01.2016
INFORMACJA O SPROSTOWANIU TREŚCI ZŁĄCZNIKA
Informujemy, iż w treści Ogłoszenia o zapytaniu ofertowym (wersja w formacie pdf do pobrania) wystąpiła omyłka - podano nieprawidłowe daty złożenia i otwarcia ofert:
Jest: "08.02.2016r.", a powinno być: "05.02.2016r."
Pozostała treść załącznika pozostaje bez zmian.
Ostrów Mazowiecka, dnia 03.02.2016r.
POWIADOMIENIE O ZMIANIE TREŚCI OGŁOSZENIA i ZAŁĄCZNIKÓW
Szanowni Państwo!
Informujemy, iż treści w treści ogłoszenia o zamówieniu na: Remont pomieszczeń po pożarze w Gimnazjum Publicznym nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej ul. Partyzantów 39 dokonano następujących zmian:
1) W związku z koniecznością rozszerzenia zakresu robót (pomalowania całego korytarza szatni) zmienia się treść załącznika nr 3 (Przedmiar robót);
2) W ust. 7 sekcji nr I (Opis przedmiotu i zakres zamówienia) zmieniono termin realizacji zamówienia:
Jest: "12.02.2016r. ", a powinno być: "23.02.2016r.";
3) w sekcji nr II i IV zmieniono daty składania i otwarcia ofert:
Jest: "05.02.2016r.", a powinno być: "11.02.2016r.";
4) w związku z powyższym zmienia się treść załącznika nr 1 (Formularz Oferty) oraz Wzoru umowy;
5) W ust. 1 sekcji nr V (Kontakt z Wykonawcą) zmieniono osobę upoważnioną do udzielania informacji w zakresie merytorycznym:
Jest: " Pani Elżbieta S. Mariańska – Dyrektor ZSP 3, tel. (29) 745-24-47;", a powinno być: " Pani Ewa Subda - Dyrektor Szkoły, tel. 29 745-28-34;"
Pozostała treść ogłoszenia pozostaje bez zmian.