Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka.
Stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych w Wydziale Rozwoju Gospodarczego
Zakres zadań na stanowisku
- koordynowanie działań związanych z procesem pozyskiwania środków unijnych w Urzędzie Miasta i jednostkach organizacyjnych,
- podejmowanie współpracy z organami i agendami zarządzającymi i wdrażającymi fundusze pomocowe krajowe i unijne w celu pozyskiwania dodatkowych funduszy dla budżetu Miasta,
- analizowanie wytycznych krajowych i unijnych dotyczących pozyskiwania środków pomocowych,
- opracowanie i wdrożenie procedur dotyczących pozyskiwania środków pomocowych dla Urzędu, współpraca przy pozyskiwaniu środków dla jednostek organizacyjnych miasta, udzielanie informacji o możliwości pozyskania środków dla innych podmiotów z terenu miasta,
- monitorowanie informacji z zakresu programów pomocowych unijnych i krajowych, w tym harmonogramów konkursów, wytycznych dla wnioskodawców i ogłoszeń o konkursach,
- prowadzenie współpracy z wydziałami Urzędu i miejskimi jednostkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania dodatkowych funduszy na realizację zadań Miasta,
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu i miejskimi jednostkami organizacyjnymi w zakresie tworzenia i realizacji projektów prospołecznych i informacyjnych,
- udział w przygotowywaniu wniosków aplikacyjnych do funduszy zewnętrznych,
- składanie wniosków aplikacyjnych do instytucji pośredniczących, w tym dbanie o utrzymanie wyznaczonych terminów,
- monitorowanie utrzymania trwałości projektów zgodnie z wymogami umów o dofinansowanie,
- opracowywanie aktualnej informacji o pozyskanych środkach pomocowych z uwzględnieniem jednostek organizacyjnych i spółek Miasta,
- monitorowanie i stałe informowanie przedsiębiorców, organizacji pozarządowych, jednostek światowych, kultury i sportu oraz kościołów o funduszach pomocowych.
Wymagania niezbędne (formalne)
- Wykształcenie wyższe magisterskie.
- Trzyletni staż pracy.
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieposzlakowana opinia.
- Stan zdrowia umożliwiający wykonywanie obowiązków.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe
- Preferowane wykształcenie w zakresie administracji publicznej.
- Znajomość zagadnień dotyczących prawnych i ekonomicznych uwarunkowań pozyskiwania środków zewnętrznych, w szczególności z funduszy unijnych.
- Znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks Postępowania Administracyjnego, finansów publicznych, prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych do wyżej wymienionych aktów prawnych.
- Obsługa urządzeń biurowych.
Warunki pracy na stanowisku
- Miejsce świadczenia pracy: Urząd Miasta Ostrów Mazowiecka
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy: 40 godzin tygodniowo, 8 godzin dziennie.
- Pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 m-cy.
- Praca przy komputerze powyżej 6 godzin dziennie.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty
1. Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (Curriculum Vitae), własnoręcznie podpisany.
2. List motywacyjny, własnoręcznie podpisany.
3. Kserokopia dowodu osobistego.
5. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie.
6. Kserokopie świadectw pracy (bądź zaświadczenie z obecnego miejsca pracy).
7. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
8. Oświadczenia kandydata o:
a) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
b) braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c) stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków,
d) treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie
z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r.,
poz. 1182 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych
(tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 ze zm.).
Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka w kancelarii (parter, pokój nr 1) do dnia 23 sierpnia 2016 r. z dopiskiem na kopercie: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. pozyskiwania środków zewnętrznych” wraz z podaniem imienia i nazwiska.
W przypadku przesłania ofert pocztą liczy się data wpływu oferty do Urzędu.
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane w postępowaniu rekrutacyjnym.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub listownie.
Po przeprowadzonych rozmowach informacja o wyniku rekrutacji będzie umieszczona w BIP-ie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka (www.bip.ostrowmaz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka.
Ostrów Mazowiecka, dnia 12 sierpnia 2016 r.