Miasto Ostrów Mazowiecka
3 Maja 66
07-300 Ostrów Mazowiecka
Zaproszenie do składania ofert
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j.: Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) - art. 4 pkt 8.
Miasto Ostrów Mazowiecka zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na zadanie pn.: „Budowa zjazdu publicznego z drogi wojewódzkiej nr 627 Ostrów Mazowiecka – Sokołów Podlaski ( nr ewid. 4413) do działki nr ewid. 3830/6 przy ulicy Małkińskiej w Ostrowi Mazowieckiej”.
- Opis przedmiotu i zakres zamówienia:
- W zakres przedmiotowej inwestycji wchodzi budowa zjazdu publicznego z drogi wojewódzkiej nr 627 relacji Ostrów Mazowiecka – Sokołów Podlaski (działka nr ewid. 4413) do działki nr ewid. 3830/6 poprzez działkę nr ewid. 3830/1 przy ulicy Małkińskiej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z wykonaniem przepustu fi 50cm na rowie przydrożnym pod projektowanym zjazdem.
- Budowa zjazdu obejmuje wbudowanie w istniejące koryto rowu rur (przepustu) o średnicy fi 50cm i długości L=10m, wykonanie ścianek czołowych na końcu przepustu o grubości 30cm, zasypanie ułożonych rur piaskiem średnim, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego oraz nawierzchni zjazdu z kostki betonowej szerokości 5,0 m (przecięcia krawędzi zjazdu i drogi wyokrąglone łukami kołowymi o promieniu R=6,0 m) wraz z poboczami z pospółki żwirowej szerokości 0,75 m.
Podstawowe parametry techniczne
- szerokość nawierzchni zjazdu – 5,0 m,
- nawierzchnia zjazdu – kostka betonowa gr. 8 cm ułożona na podsypce piaskowo- cementowej gr. 3 cm,
- podbudowa zjazdu – kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie gr. 25 cm,
- spadki poprzeczne – jednostronne.
Niweleta
Niweletę podłużną zjazdu zaprojektowano w nawiązaniu do niwelety istniejącej drogi wojewódzkiej Nr 627 o nawierzchni asfaltowej, którą należy dostosować do warunków lokalnych (zjazd należy wykonać w poziomie poboczy).
Konstrukcja nawierzchni zjazdu
- 10 cm – warstwa odsączająca z podsypki piaskowej,
- 25 cm – podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- 3 cm – podsypka piaskowa,
- 8 cm – kostka betonowa.
Nawierzchnia zjazdu ujęta zostanie w krawężniku betonowym o wymiarach
15 x 30 x 100 cm na ławie betonowej.
Odwodnienie
Zaprojektowano odwodnienie powierzchniowe w sposób uniemożliwiający spływ wód opadowych z działki Inwestora na teren pasa drogowego drogi wojewódzkiej Nr 627, zaprojektowano spadek podłużny zjazdu 3% w kierunku drogi wojewódzkiej na długości 1 m, dalej w kierunku działki Inwestora, spadek podłużny należy dostosować do istniejącego terenu.
Przepust z rur PE-HD fi50cm
Zaprojektowano przepust z rur PE-HD o średnicy wewnętrznej 50 cm (są to rury o klasie sztywności obwodowej SN 8 kN/m2, o konstrukcji dwuściennej z wewnętrzną ścianą gładką i profilowaną ścianą zewnętrzną – karbowaną) i długości łącznej L=10 m, wykonany ma być na zagęszczonej podsypce ze żwiru oraz na podbudowie z pospółki żwirowej grubości 20 cm, całość na podsypce z pospółki o Ip>0,7. Dodatkowo dla zabezpieczenia rurociągu przed przesunięciami bocznymi zaprojektowano wykonanie pach z pospółki żwirowej.
Zaprojektowano przepust ze spadkiem 0,5% przy założeniu średniego spadku dna rowu 0,4% zgodnie z jego naturalnym spadkiem, gdzie:
- rzędna dna wlotu projektowanego przepustu wynosi +119,43 m,
- rzędna dna wylotu projektowanego przepustu wynosi +119,37 m.
Osypkę rurociągu należy, wykonać z pospółki żwirowej 0,2 m ponad wierzch rur, odpowiednio zagęszczonej. Pozostałą zasypkę kanału, należy wykonać gruntem rodzimym, piaszczystym, przepuszczalnym, zagęszczonym do Is > 0,95.
Poniżej wylotu rurociągu należy, odmulić dno rowu na długości ok. 5 mb.
Na końcu przepustu Ø 50 cm należy wykonać ścianki czołowe z betonu C 20/25 gr. 30 cm, na podsypce z pospółki żwirowej gr. 10 cm i fundamencie żelbetowym. Zbrojenie zaprojektowano w postaci podwójnej siatki z drutów stalowych Ø 6, 8, 10 i 14 mm.
Dopuszcza się wykonanie ścianek czołowych betonowych z gotowych elementów.
Ścianki czołowe od strony gruntu przed zasypaniem, należy pokryć warstwą izolacyjną, np. lepik na gorąco 2- warstwy.
- Zamawiający wymaga obecności na budowie co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej w każdy dzień roboczy, w którym prowadzone będą roboty.
- Wszystkie roboty w zakresie umowy należy wykonywać pod nadzorem kierownika budowy.
- Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu przez wyników badania zagęszczenia podłoża i podbudowy jezdni, certyfikatów, deklaracji jakości, atestów i aprobat technicznych stosowanych materiałów zgodnych z Polskimi Normami, a po zakończeniu zadania złożenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z obmiarem robót w trzech egzemplarzach.
- Przed przystąpieniem do prac Wykonawca ma obowiązek wprowadzić organizację ruchu na czas prowadzenia prac w pasie drogowym, zgodnie z odrębnym projektem, zatwierdzonym przez właściwy organ. Oznakowanie należy utrzymać w odpowiednim stanie przez cały czas prowadzenia robót.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączonej dokumentacji (zał. nr 3).
- Zalecane jest dokonanie wizji lokalnej w celu dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, weryfikacji załączonej dokumentacji oraz prawidłowego obliczenia ceny ryczałtowej.
- Przewidzianą formą wynagrodzenia jest ryczałt. Zgodnie z zasadą wynagrodzenia ryczałtowego, obejmuje ono koszt wszystkich prac niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy (m.in. koszty robocizny, materiałów z uwzględnieniem kosztów zakupu, koszty pracy sprzętu koszty dojazdu/dostaw oraz wszelkie obciążenia kosztowe niezbędne do wykonania zamówienia) i nie będzie podlegało podwyższeniu. Załączony do ogłoszenia o zamówieniu przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Zaleca się szczegółowe sprawdzenie załączonej dokumentacji.
- Na etapie składania ofert nie jest wymagane załączenie do oferty kosztorysu ofertowego. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy przedstawi Zmawiającemu w wersji papierowej kosztorys sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej (4 egzemplarze) zawierający ryczałtowy koszt wykonania poszczególnych elementów robót.
- Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
- Wybrany w postepowaniu Wykonawca zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny ofertowej.
- Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
- pieniądzu; przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej 60 8923 0008 0016 7309 2000 0004;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
- Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
- Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwróci zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
- W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w ust. 6 pkt 2. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.
- Część zabezpieczenia w wysokości 70% ustalonej kwoty w ust. 6 pkt 1, zostanie zwolniona 30 dni po ostatecznym, bezusterkowym odbiorze, pozostała część zabezpieczenia zostanie zwolniona w ciągu 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady.
- Termin realizacji zamówienia: 30.04.2017 r.
- Warunki płatności: przelew 30 dni od wpływu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
II. Warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował następującymi osobami:
kierownikiem budowy posiadającym dopuszczalne przepisami prawa uprawnienia w specjalności drogowej lub równoważne (na drogi w rozumieniu przepisów o drogach publicznych) do kierowania robotami budowlanymi objętymi niniejszym zamówieniem w zakresie drogowym, wpisanym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (lub równoważnej), posiadającymi aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
Jeżeli Wykonawca nie dysponuje osobami z ww. uprawnieniami, Zamawiający uzna warunek również za spełniony, jeżeli ww. osoby nabyły prawo do wykonywania ww. zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).
III. Kryteria oceny ofert:
- Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
1) cena – waga 90% ,
2) okres gwarancji i rękojmi – waga 10%.
- Punkty przyznawane za podane w ust. 1 kryteria będą liczone według następujących wzorów:
1) Cena (koszt):
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
2) Okres gwarancji i rękojmi:
Liczba punktów = ( Gof/Gmax ) * 100 * waga
gdzie:
- Gof - Okres gwarancji i rękojmi podany w ofercie
- Gmax - najdłuższy okres gwarancji i rękojmi spośród wszystkich ofert
Minimalny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane nie może być krótszy niż 36 miesięcy. Oferty proponujące 60 miesięczny i dłuższy okres gwarancji i rękojmi otrzymają taką samą, maksymalną liczbę punktów.
- Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
IV. Przygotowanie i złożenie oferty:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu do Urzędu Miasta) w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka (pokój nr: 1 Kancelaria Urzędu Miasta) na formularzu oferty – załącznik nr 1. Do formularza należy dołączyć:
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.– załącznik nr 2.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień przez osoby zdolne do realizacji zamówienia (poświadczone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem Wykonawcy).
Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie, zaadresowanej na Miasto Ostrów Mazowiecka i opatrzonej napisem: „Budowa zjazdu publicznego z drogi wojewódzkiej nr 627 Ostrów Mazowiecka – Sokołów Podlaski (nr ewid. 4413) do działki nr ewid. 3830/6 przy ulicy Małkińskiej w Ostrowi Mazowieckiej”.
Oferty należy składać do dnia 30.01.2017 r. do godz. 11.00.
V. Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka w dniu 30.01.2017r.o godz. 11.20, pok. Nr 103.
VI. Kontakt z Wykonawcą:
Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami jest:
- w zakresie merytorycznym: Pan Daniel Choinka, tel. (29) 679-54-61
- w zakresie formalnym: Pani Marzena Grabowska, Pan Michał Kazimierski, tel.(29) 679-54-33, zzp@ostrowmaz.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) na skutek zapytań Wykonawców bądź z innych przyczyn (Wykonawca powinien regularnie sprawdzać skrzynkę e-mail). Zamawiający nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
Załączniki:
Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym PDF
1) Formularz Oferty (DOC, PDF)
3) Dokumentacja ZIP
4) Wzór Umowy PDF