Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka
Stanowisko: Kierownik Biura Bezpieczeństwa
Warunki pracy na stanowisku
- Miejsce świadczenia pracy: Urząd Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka.
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy: 40 godzin tygodniowo, 8 godzin dziennie.
- Pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy.
- Praca przy komputerze powyżej 6 godzin dziennie.
Zakres zadań na stanowisku
- Kierowanie całokształtem pracy biura
- Sprawowanie nadzoru nad pracownikami biura oraz wykonywanymi przez nich zadaniami z zakresu:
- przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych w Urzędzie,
- ochrony informacji niejawnych i systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne,
- zapewnienia ciągłości i poprawności działania infrastruktury teleinformatycznej Urzędu,
- zapewnienia bezpieczeństwa administrowania siecią teleinformatyczną, sieciowymi systemami operacyjnymi oraz bazami danych,
- zapewnienia funkcjonowania Miasta w warunkach kryzysu i wojny,
- pozamilitarnych przygotowań obronnych i obrony cywilnej,
- zarządzania kryzysowego,
- przeciwdziałania i usuwania skutków zdarzeń o charakterze terrorystycznym,
- współpracy z jednostkami administracji rządowej, przedsiębiorcami, organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami w zakresie realizacji zadań obronnych, obrony cywilnej, zrządzania kryzysowego oraz bezpieczeństwa i porządku publicznego.
- Określanie potrzeb finansowych niezbędnych do funkcjonowania biura.
- Wykonywanie, w przedmiotowym zakresie, wszystkich zadań wynikających z przepisów powszechnie stosowanego prawa, planów i programów.
Wymagania niezbędne
- Wykształcenie wyższe - preferowane o kierunku lub specjalności w zakresie zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej, obrony przeciwpożarowej lub wojskowej.
- Co najmniej pięcioletni staż pracy, a w tym co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe związane z zakresem merytorycznym wykonywanych na stanowisku zadań.
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”.
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieposzlakowana opinia.
- Stan zdrowia umożliwiający wykonywanie obowiązków.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe
- Znajomość ustaw:
- o ochronie informacji niejawnych,
- o ochronie danych osobowych,
- o zarządzaniu kryzysowym,
- o stanie klęski żywiołowej,
- o stanie wyjątkowym,
- o powszechnym obowiązku obrony Rzeczpospolitej Polskiej,
- o stanie wojennym oraz kompetencjach Naczelnego Dowódcy Sił Zbrojnych i zasadach jego podległości konstytucyjnym organom Rzeczypospolitej Polskiej,
- o samorządzie gminnym,
- o pracownikach samorządowych,
- Kodeks postępowania administracyjnego.
- Znajomość zagadnień z dziedziny bezpieczeństwa informatycznego.
- Obsługa urządzeń biurowych.
Wymagane dokumenty
- Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (Curriculum Vitae), własnoręcznie podpisany.
- List motywacyjny, własnoręcznie podpisany.
- Kserokopia dowodu osobistego.
- Kwestionariusz osobowy.
- Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie świadectw pracy (bądź zaświadczenie z obecnego miejsca pracy).
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
- Kserokopie poświadczenia bezpieczeństwa, upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”.
-
Oświadczenia kandydata o:
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków,
- treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902).”
Terminy i miejsce składania dokumentów
Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka w kancelarii (parter, pokój nr 1) do dnia 27 lutego 2017 r. z dopiskiem na kopercie: „Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Kierownik Biura Bezpieczeństwa.” wraz z podaniem imienia i nazwiska.
W przypadku przesłania ofert pocztą liczy się data wpływu do urzędu.
Pozostałe informacje
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane w postępowaniu rekrutacyjnym.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub listownie.
Po przeprowadzonych rozmowach informacja o wyniku rekrutacji będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka (www.bip.ostrowmaz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
Z up. Burmistrza
/-/ Zbigniew Chrupek
Zastępca Burmistrza
Ostrów Mazowiecka, dnia 17.02.2017 r.