Miasto Ostrów Mazowiecka
3 Maja 66
07-300 Ostrów Mazowiecka
Zaproszenie do składania ofert
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2017r., poz. 1579) - art. 4 pkt 8
Miasto Ostrów Mazowiecka zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na Zakup i dostawę do siedziby Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz licencji oprogramowania wraz z usługą wymiany i utylizacją zużytych akumulatorów.
I. Opis przedmiotu i zakres zamówienia.
- Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa do siedziby Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz licencji oprogramowania wraz z usługą wymiany i utylizacją zużytych akumulatorów:
L.p. |
Typ |
Nazwa |
Ilość |
1 |
Switch |
CISCO SG 300-52 52-port Gigabit Managed Switch SRW2048-K9-EU |
1 |
2 |
Laptop |
Dell Inspiron 5378 i3-7100U/8G/256/10Pro FHDProcesor Intel Core i3-7100U (2 rdzenie, 2.40 GHz, 3 MB cache) Pamięć RAM 8 GB (SO-DIMM DDR4, 2133MHz) Dysk twardy 256 GB SSD SATA III Typ ekranu Błyszczący, LED, IPS, dotykowy Przekątna ekranu 13,3" Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080 (FullHD) Karta graficzna Intel HD Graphics 620 Bateria 3-komorowa, 3500 mAh, Li-Ion Zainstalowany SO Microsoft Windows 10 Pro PL (64-bit) Wys X Szer X Głęb. 16 mm X 323 mm X 225 mm Waga 1,58 kg (z baterią) Dołączone akcesoria Zasilacz Gwarancja 24 miesiące (gwarancja producenta) |
1 |
3 |
Akumulator |
EUROPOWER EP5-12 (12V, 5AH/20HR) VRLA |
2 |
4 |
Akumulator |
7,2Ah (GP1272) |
2 |
5 |
Akumulator |
APC RBC18 |
2 |
6 |
Monitor |
BenQ GW2470H |
1 |
7 |
UPS |
APC Back - UPS 700VA, 230V, AVR, French Sockets (BX700U-FR) |
10 |
8 |
HDD |
WD Gold 3.5"/2TB/SATA III/7200RPM/128MB cache |
4 |
9 |
Olej |
olej HSM do niszczarki kanister 5 litrów |
1 |
10 |
Punkt dostępowy sieci WiFi |
cAP lite (RBcAPL-2nD) |
2 |
11 |
Punkt dostępowy sieci WiFi |
wAP (RBwAP2nD) |
1 |
12 |
Kompresor |
Kompresor bezolejowy STANLEY AIR BOSS DN 200/10/5 + ZESTAW AKCESORIÓW:
Zasilanie: 230V/50Hz
|
1 |
13 |
Urządzenie wielofunkcyjne laserowe mono |
HP LaserJet Pro M426dw (F6W13A) |
1 |
14 |
Toner |
HP toner CF226X (black) nr 26X |
1 |
- Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko. Przedmiot umowy zostanie dostarczony do miejsc wskazanych przez Zamawiającego w dniu roboczym tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00. !!Uwaga!! Poz. 3, 4, 5 dostawa nowych akumulatorów i wymiana ich we wskazanych urządzeniach po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i po godzinach pracy Urzędu. Wymienione /stare, zużyte/ akumulatory wykonawca odbierze do utylizacji.
- Wykonawca dołączy do oferty specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu komputerowego.
- Gwarancja: gwarancje producenta. Na prace polegające na wymianie akumulatorów, Wykonawca udzieli 24 miesięcy gwarancji liczonych od daty odbioru zamówienia.
- Cena ma uwzględniać koszty transportu do siedziby Zamawiającego oraz koszty odbioru i utylizacji starych, zużytych akumulatorów.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia bez usterek. W przypadku stwierdzenia usterek przy odbiorze poszczególnego asortymentu dostarczonego sprzętu komputerowego Wykonawca zobowiązuje się do jego nieodpłatnej wymiany w terminie do 7 dni.
- Termin realizacji zamówienia: W ciągu 14 dni od daty podpisania umowy.
- Warunki płatności: przelew 21 dni, od wpływu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku
II. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Cena = 100%.
III. Przygotowanie oferty:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu do Urzędu Miasta) w siedzibie Zamawiającego (Kancelaria Urzędu Miasta) na Formularzu Oferty - załącznik nr 1. Do formularza należy dołączyć:
1) Karty katalogowe/Specyfikacje techniczne umożliwiające Zamawiającemu weryfikację oferowanego przedmiotu zamówienia.
Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę do siedziby Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz licencji oprogramowania wraz z usługą wymiany i utylizacją zużytych akumulatorów”.
Oferty należy składać do dnia 02.10.2017r. do godz. 12.00.
IV. Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.10.2017r. o godz. 12.20, pok. Nr 103.
V. Kontakt z Zamawiającym:
- w zakresie merytorycznym: Pan Artur Kołodziej - insp. ds. informatyki, tel. (29) 679-54-65, e-mail: admin@ostrowmaz.pl
- w zakresie formalnym: Pani Marzena Grabowska, Pan Michał Kazimierski, tel. (29) 679-54-33, e-mail: zzp@ostrowmaz.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) z uzasadnionych przyczyn (Wykonawca powinien regularnie odwiedzać niniejszą stronę BIP). Miasto Ostrów Mazowiecka nie może być pociągnięte do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
Załączniki:
1) Zaproszenie do składania ofert PDF
2) Formularz Oferty (DOC, PDF)
3) Wzór Umowy PDF