Miasto Ostrów Mazowiecka
3 Maja 66
07-300 Ostrów Mazowiecka
Zaproszenie do składania ofert
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j.: Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) - art. 4 pkt 8.
Miasto Ostrów Mazowiecka zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na „Budowę linii oświetlenia ulicznego w Ostrowi Mazowieckiej oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczych”.
I. Opis przedmiotu i zakres zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest: Budowa kablowych linii energetycznych oświetlenia ulicznego w Ostrowi Mazowieckiej oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczych.
-
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
- Część I: Budowa linii oświetlenia ulicznego w Ostrowi Mazowieckiej w pasie drogowym ulicy Kawaleryjskiej - działki o nr ew. 669/5, 675/11, 669/28, 671/4, 671/3, 671/1 oraz 841, zgodnie z załączoną dokumentacją oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej;
- Część II: Budowa linii oświetlenia ulicznego w Ostrowi Mazowieckiej w pasach drogowych ulic: Irysowej i Fiołkowej - działki o nr ew. 778/3, 777/5, 778/6, 841 oraz 881 zgodnie z załączoną dokumentacją oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej;
- Część III: Budowa linii oświetlenia ulicznego w Ostrowi Mazowieckiej w pasie drogowym ulicy Diamentowej - działka o nr ew. 805/12, zgodnie z załączoną dokumentacją oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej.
- Warunki wspólne dla wszystkich części zamówienia:
- Zamawiający wymaga obecności na budowie kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w każdy dzień, w którym prowadzone będą roboty budowlane.
- Wszystkie roboty w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem:
- kierownika budowy,
- inspektora nadzoru inwestorskiego wskazanego przez Zamawiającego.
- Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu: dokumentacji powykonawczej wraz z wynikami badań pomiarów lub sprawdzeń oraz dokumentów wyrobów zastosowanych w obiekcie budowlanym
- Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w załączonym projekcie budowlanym (zał. nr 3), wykonanym przez: Ekodom Piotr Kierszniewski, ul. Maratońska 15/3, 05-600 Grójec.
- Ilekroć w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych lub przedmiarach robót użyto nazwy materiału lub produktu, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiału lub produktu równoważnego o parametrach nie gorszych niż opisane w wyżej wymienionych dokumentach.
- Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie wykonawca.
- Przewidzianą formą wynagrodzenia jest ryczałt. Zgodnie z zasadą wynagrodzenia ryczałtowego, obejmuje ono koszt wszystkich prac niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy (m.in. koszty robocizny, materiałów z uwzględnieniem kosztów zakupu, koszty pracy sprzętu koszty dojazdu/dostaw oraz wszelkie obciążenia kosztowe niezbędne do wykonania zamówienia) i nie będzie podlegało podwyższeniu. Załączony do ogłoszenia o zamówieniu przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Zaleca się szczegółowe sprawdzenie załączonej dokumentacji.
- Na etapie składania ofert nie jest wymagane załączenie do oferty kosztorysu ofertowego. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy przedstawi Zmawiającemu w wersji papierowej kosztorys sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej (4 egzemplarze) zawierający ryczałtowy koszt wykonania poszczególnych elementów robót.
- Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy wszystkich części)::
- Wybrany w niniejszym postepowaniu Wykonawca zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 8 % ceny ofertowej.
- Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
- pieniądzu; przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej 60 8923 0008 0016 7309 2000 0004;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
- Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
- Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwróci zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
- W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w ust. 9 pkt 2. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.
- Część zabezpieczenia w wysokości 70% ustalonej kwoty w ust. 9 pkt 1, zostanie zwolniona 30 dni po ostatecznym, bezusterkowym odbiorze, pozostała część zabezpieczenia zostanie zwolniona w ciągu 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady i gwarancji na wykonane roboty.
- Termin realizacji zamówienia: 20.12.2017r. - Dotyczy wszystkich części.
- Wykonawca zapewni gwarancję na wbudowane/zamontowane oprawy oświetlenia oraz na wszystkie elementy znajdujące się wewnątrz opraw (w szczególności źródła światła) na okres minimum 10 lat
- Warunki płatności: przelew 30 dni od wpływu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. - Dotyczy wszystkich części.
II. Warunki udziału w postępowaniu (dotyczy wszystkich części):
Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował: osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wpisaną do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (lub równoważnej), posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
Jeżeli Wykonawca nie dysponuje osobą z ww. uprawnieniami, Zamawiający uzna warunek również za spełniony, jeżeli ww. osoba nabyła prawo do wykonywania ww. zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 r. poz.65).
III. Kryteria oceny ofert:
- Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
1) Najniższa cena – waga 90% ,
2) okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty – waga 10%.
- Punkty przyznawane za podane w ust. 1 kryteria będą liczone według następujących wzorów:
1) Cena:
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
2) Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty:
Liczba punktów = ( Gof/Gmax ) * 100 * waga
gdzie:
- Gof - Okres gwarancji i rękojmi podany w ofercie
- Gmax - najdłuższy okres gwarancji i rękojmi spośród wszystkich ofert
Minimalny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane nie może być krótszy niż 36 miesięcy. Oferty proponujące 60 miesięczny i dłuższy okres gwarancji i rękojmi otrzymają taką samą, maksymalną liczbę punktów.
- Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
IV. Przygotowanie i złożenie oferty:
Ofertę na jedną, dwie lub wszystkie trzy części zamówienia należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu do Urzędu Miasta) w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka (pokój nr: 1 Kancelaria Urzędu Miasta) na formularzu oferty – załącznik nr 1. Do formularza należy dołączyć:
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.– załącznik nr 2.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień przez osoby zdolne do realizacji zamówienia (poświadczone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem Wykonawcy).
Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie, zaadresowanej na Miasto Ostrów Mazowiecka i opatrzonej napisem: „Oferta na: Budowę linii oświetlenia ulicznego w Ostrowi Mazowieckiej oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczych Część ……..” (Wskazać wybrane części).
Oferty należy składać do dnia 25.10.2017 r. do godz. 11.00.
V. Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka w dniu 25.10.2017r.o godz. 11.20, pok. Nr 103.
VI. Kontakt z Wykonawcą:
Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami jest:
- w zakresie merytorycznym: Pan Daniel Choinka, tel. (29) 679-54-61, Pan Grzegorz Czyronis, tel. (29) 679-54-44 (kom: 501-705-444),
- w zakresie formalnym: Pani Marzena Grabowska, Pan Michał Kazimierski, tel.(29) 679-54-33, zzp@ostrowmaz.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) na skutek zapytań Wykonawców bądź z innych przyczyn (Wykonawca powinien regularnie sprawdzać skrzynkę e-mail). Zamawiający nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
Załączniki:
Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym PDF
1) Formularz Oferty (DOC, PDF)
3) Dokumentacja (ZIP)
4) Wzór Umowy PDF