Miasto Ostrów Mazowiecka
3 Maja 66
07-300 Ostrów Mazowiecka
Zaproszenie do składania ofert
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j.: Dz.U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.) - art. 4 pkt 8
Miasto Ostrów Mazowiecka zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na: Zakup, dostawę do siedziby Szkoły Podstawowej Nr 2 ul. Grota Roweckiego 6 w Ostrowi Mazowieckiej i montaż fabrycznie nowych zestawów interaktywnych.
I. Opis przedmiotu i zakres zamówienia.
- Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa do siedziby Szkoły Podstawowej Nr 2 ul. Grota Roweckiego 6 w Ostrowi Mazowieckiej i montaż fabrycznie nowych zestawów interaktywnych:
L.p. |
Typ |
Nazwa/Parametry |
Ilość sztuk |
1 |
Tablica interaktywna myBoard 95’’ C |
|
2 |
2 |
Projektor EPSON EB-525W |
|
2 |
3 |
Głośniki myBoard sound AMP-32 |
Gniazda w HUB:
|
1 |
- Każdy zestaw powinien zawierać tablicę interaktywną myBaord 95’’C, projektor EPSON EB-525W z gratisową dodatkową lampą, uchwyt ścienny, kabel zasilający 10m, kabel HDMI 10m, oprogramowanie, 5 lat gwarancji, autoryzowany serwis. Zamówienie obejmuje również montaż zestawów interaktywnych.
- Niniejsze zamówienia realizowane jest w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych - „Aktywna tablica” Zakupione pomoce dydaktyczne w ramach udzielonego wsparcia finansowego muszą spełniać następujące warunki:
1) posiadać deklarację CE;
2) posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta;
3) w przypadku zakupu danego rodzaju pomocy dydaktycznych w więcej niż jednym egzemplarzu wszystkie pomoce dydaktyczne danego rodzaju muszą pochodzić od jednego producenta;
4) komplet urządzeń i oprogramowania do obsługi pomocy dydaktycznych danego rodzaju muszą pochodzić od jednego dostawcy;
5)zestawy interaktywne muszą być fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) i wolne od obciążeń prawami osób trzecich;
6) zestawy interaktywne muszą posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, sporządzone w języku polskim;
7) zestawy interaktywne muszą posiadać okres gwarancji udzielonej przez producenta lub dostawcę nie krótszy niż 2 lata.
Przed zawarciem umowy wybrany Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające spełnianie ww. warunków.
- Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do siedziby Szkoły Podstawowej Nr 2 i zamontuje na własny koszt i ryzyko. Przedmiot umowy zostanie dostarczony do miejsc wskazanych przez Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 2 i zamontowany w dniu roboczym tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00.
- Wykonawca dołączy do oferty specyfikacje techniczne oferowanych zestawów interaktywnych.
- Cena ma uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, a w szczególności: koszty transportu do siedziby Szkoły Podstawowej Nr 2 i montażu.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia bez usterek. W przypadku stwierdzenia usterek przy odbiorze poszczególnego asortymentu dostarczonych zestawów interaktywnych Wykonawca zobowiązuje się do ich nieodpłatnej wymiany w terminie do 7 dni.
- Termin realizacji zamówienia: do 21.12.2017r.
- Warunki płatności: przelew 21 dni, od wpływu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku
II. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Cena = 100%.
III. Przygotowanie oferty:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu do Urzędu Miasta) w siedzibie Zamawiającego (Kancelaria Urzędu Miasta) na Formularzu Oferty - załącznik nr 1. Do formularza należy dołączyć:
1) Karty katalogowe/Specyfikacje techniczne umożliwiające Zamawiającemu weryfikację oferowanego przedmiotu zamówienia.
Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Zapytanie ofertowe na zakup, dostawę do siedziby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ostrowi Mazowieckiej i montaż fabrycznie nowych zestawów interaktywnych”.
Oferty należy składać do dnia 07.12.2017r. do godz. 12.00.
IV. Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.12.2017r. o godz. 12.20, pok. Nr 103.
V. Kontakt z Zamawiającym:
- w zakresie merytorycznym: Pani Dorota Brzostek – Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 2 tel. (29) 745 33 32, e-mail: zsp1ostrow@gmail.com
- w zakresie formalnym: Pani Marzena Grabowska, Pan Michał Kazimierski, tel. (29) 679-54-33, e-mail: zzp@ostrowmaz.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) z uzasadnionych przyczyn (Wykonawca powinien regularnie odwiedzać niniejszą stronę BIP). Miasto Ostrów Mazowiecka nie może być pociągnięte do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
Załączniki:
1) Zaproszenie do składania ofert PDF Popr
2) Formularz Oferty (DOC, PDF)
3) Wzór Umowy PDF
Ostrów Mazowiecka, 05.12.2017r.
ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA
INFORMACJA O ZMIANIE TREŚCI OGŁOSZENIA I ZAŁĄCZNIKÓW
Informujemy, iż Zamawiający otrzymał zapytanie do treści ogłoszenia o zamówieniu:
Zwracamy się z pytaniem czy Zamawiający dopuści jako spełniające wymagania produkty jak poniżej:
- tablica interaktywna - SMART SBM680V z oprogramowaniem SMART Learning Suite 17,
- projektor ultrakrótkoogniskowy - HITACHI CP-AX2505,
- głośniki - SMART SBA-V?
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania ww. produktów.
Zamawiający przedłużył terminy składania i otwarcia ofert do dnia 08.12.2017r. (godziny składania i otwarcia ofert bez zmian). Zmianie uległa również treść załączników (Zaproszenie do składania ofert).
Zamawiający