Miasto Ostrów Mazowiecka
3 Maja 66
07-300 Ostrów Mazowiecka
Zaproszenie do składania ofert
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j.: Dz.U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.) - art. 4 pkt 8.
Miasto Ostrów Mazowiecka zaprasza Państwa do przedstawienia oferty na udzielanie porad prawnych dla osób pochodzących z rodzin zagrożonych alkoholizmem oraz innymi środkami psychoaktywnymi z terenu miasta Ostrów Mazowiecka.
I. Zakres i warunki zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest pełnienie dyżuru w celu udzielania porad prawnych z zakresu prawa rodzinnego i opiekuńczego dla rodzin zagrożonych alkoholizmem oraz środkami psychoaktywnymi z terenu miasta Ostrów Mazowiecka, w wymiarze dwóch godzin tygodniowo w rozliczeniu miesięcznym.
- Porady będą udzielane w Urzędzie Miasta w Ostrowi Mazowieckiej w każdy roboczy wtorek miesiąca w godzinach 16.00-18.00.
- Wykonawca zobowiąże się do składania Zamawiającemu co miesiąc sprawozdań z przeprowadzonych porad.
- Osoba udzielająca porad musi posiadać wpis na listę radców prawnych lub adwokatów. Wykonawca załączy do oferty dokumenty potwierdzające spełnianie warunku (kopie poświadczone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem).
- Termin wykonania zamówienia: od 02 stycznia 2018r. do dnia 31 grudnia 2018r.
- Wynagrodzenie brutto obejmować będzie całość kosztów niezbędnych do wykonania zamówienia (łącznie z kosztami dojazdów do Urzędu Miasta w Ostrowi Mazowieckiej).
- Warunki płatności: ryczałt miesięczny, przelew 14 dni, od wpływu prawidłowo wystawionego rachunku/faktury.
II. Kryteria oceny ofert: Najniższa cena=100%.
III. Przygotowanie i złożenie oferty:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu do Urzędu Miasta) w siedzibie Zamawiającego (Kancelaria Urzędu Miasta) na Formularzu Oferty - załącznik nr 1.
Do oferty należy dołączyć:
1) Dokumenty potwierdzające spełnianie warunku dysponowania osobą posiadająca wpis na listę radców prawnych lub adwokatów (kopie poświadczone za zgodność z oryginałem).
Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Udzielanie porad prawnych dla osób pochodzących z rodzin zagrożonych alkoholizmem oraz innymi środkami psychoaktywnymi z terenu miasta Ostrów Mazowiecka”.
Oferty należy składać do dnia 21.12.2017r. do godz. 11.00.
IV. Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.12.2017r. o godz. 11.20, pok. Nr 103.
V. Kontakt z Zamawiającym:
Osobami upoważnionymi do kontaktu są:
- Pani Dorota Ambroziak - Naczelnik Wydziału Edukacji, Zdrowia, Spraw Społecznych, Kultury i Sportu w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka, tel.: (29)679-54-53, Pani Sylwia Śladewska –tel.: (29)679-54-63.
- Pani Marzena Grabowska, Pan Michał Kazimierski, tel. (29)679-54-33, e-mail: zzp@ostrowmaz.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) z uzasadnionych przyczyn (Wykonawca powinien regularnie odwiedzać niniejszą stronę BIP). Miasto Ostrów Mazowiecka nie może być pociągnięte do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
Załączniki:
1) Zaproszenie do składania ofert PDF
2) Formularz Oferty (DOC, PDF)
3) Wzór Umowy PDF
4) Załącznik do umowy PDF