Miasto Ostrów Mazowiecka
3 Maja 66
07-300 Ostrów Mazowiecka
Zaproszenie do składania ofert
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j.: Dz.U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.) - art. 4 pkt 8.
Miasto Ostrów Mazowiecka zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na uruchomienie i utrzymanie w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2018r. systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych przez Urząd Miasta Ostrów Mazowiecka.
I. Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie i utrzymanie w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2018r. systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych przez Urząd Miasta Ostrów Mazowiecka.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane Wykonawcy określone są we wzorze umowy oraz złączniku nr 1 do Umowy.
- Podana w formularzu ofertowym (załączniku nr 2) ilość stron A4/A3 ma charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie zwiększenie lub zmniejszenie ilości wydrukowanych stron. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
- Zaoferowane przez Wykonawcę ceny jednostkowe zawierają wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy i nie ulegną zmianie w trakcie realizacji niniejszej umowy (za wyjątkiem sytuacji określonej w § 8 ust. 2 wzoru umowy).
- Wykaz urządzeń drukujących jest zawarty w załącznikach nr 3 oraz 3A.
- Zamawiający będzie wypłacał wynagrodzenia przelewem bankowym na konto wskazane przez Wykonawcę w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
II. Termin wykonania zamówienia:
Od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2018 roku. (Uruchomienie i utrzymanie systemu najpóźniej w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy).
III. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Cena = 100%.
IV. Przygotowanie i złożenie oferty:
Ofertę na zrealizowanie zamówienia należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego - pokój nr: 1 - Kancelaria Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka (osobiście, listem – liczy się data wpływu do Urzędu) na Formularzu Oferty - załącznik nr 2.
Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Uruchomienie i utrzymanie systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych przez Urząd Miasta Ostrów Mazowiecka.”
Oferty należy złożyć do dnia 29.12.2017r. do godz. 11.00.
V. Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.12.2017r. o godz. 11.20, pok. Nr 103.
VI. Kontakt z Zamawiającym:
- w zakresie merytorycznym: Pan Artur Kołodziej, Pan Michał Duda, tel. (29)679-54-65, e-mail: admin@ostrowmaz.pl
- w zakresie formalnym: Pani Marzena Grabowska, Pan Michał Kazimierski, tel. (29) 679-54-33, e-mail: zzp@ostrowmaz.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) z uzasadnionych przyczyn (Wykonawca powinien regularnie odwiedzać niniejszą stronę BIP). Miasto Ostrów Mazowiecka nie może być pociągnięte do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
Zaproszenie do składania ofert PDF
Zal. nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia PDF
Wzór Umowy PDF
Załącznik Nr 3 PDF
Załącznik Nr 3a PDF