Szkoła Podstawowa nr 4
im. 18 Pułku Artylerii Lekkiej
ul. Szkoły Podchorążych Piechoty 1
07-310 Ostrów Mazowiecka
Zaproszenie do składania ofert
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. Do niniejszego postepowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j.: Dz.U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) - art. 4 pkt 8.
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 4 w Ostrowi Mazowieckiej zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na zakup i dostawę oleju opałowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 im. 18 Pułku Artylerii Lekkiej.
I. Opis przedmiotu i zakres zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości około 25 000 litrów rocznie, na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 w Ostrowi Mazowieckiej, ul. Szkoły Podchorążych Piechoty 1 (o parametrach spełniających normy PN-C-96024:2011).
- Ilość wykazana w ust.1 stanowi szacunkowe zapotrzebowanie na olej opałowy w okresie od 1 stycznia 2019 roku do 31 grudnia 2019 roku. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w ilościach wynikających z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego (jednorazowe zamówienie około 5 000 litrów).
- Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia, zgodnie ze zgłaszanymi potrzebami w ciągu maksymalnie jednego dnia roboczego od dnia przekazania zamówienia drogą telefoniczną.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia:
Należy wykazać się wykonaniem lub wykonywaniem (w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej trzech dostaw oleju opałowego na kwotę 30.000,00zł (łącznie) oraz przedstawić dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.
- Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi.
- Wykonawca musi dysponować środkiem transportu spełniającym wymogi techniczne do przewozu paliw ciekłych, wyposażony w system pomiarowy (legalizowany licznik przepływowy), umożliwiający bezpośredni wlew oleju opałowego do zbiornika (znajdującego się w kotłowni budynku szkoły). Zamawiający ma prawo żądać okazania aktualnego świadectwa legalizacji licznika.
- Podstawą skalkulowania ceny 1 litra oleju opałowego lekkiego stanowi cena bazowa (Decyzja cenowa producenta), obowiązująca w dniu 20.12.2018r. u danego producenta paliw, która będzie powiększona o marżę Wykonawcy i należny podatek VAT. Cena za olej opałowy ma uwzględniać koszty transportu i zatankowania do zbiornika. Wskazana przez Wykonawcę wartość marży do ceny producenta, zostanie ustalona na okres ujęty w Zapytaniu Ofertowym i nie będzie podlegała zmianie w czasie realizacji przedmiotu zamówienia.
- Płatność nastąpi przelewem, osobno za każde zrealizowane zamówienie w terminie 14 dni, po otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury.
- W związku z „centralizacją VAT” faktura powinna zawierać następujące elementy: Nabywca: Miasto Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka, NIP: 759-162-50-88., Odbiorca: Szkoła Podstawowa nr 4 im. 18 Pułku Artylerii Lekkiej, ul. Szkoły Podchorążych Piechoty 1, 07-300 Ostrów Mazowiecka.
II. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Najniższa cena=100%.
III. Przygotowanie i złożenie oferty:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu do Szkoły Podstawowej nr 4 w Ostrowi Mazowieckiej) w siedzibie Zamawiającego (Kancelaria Szkoły Podstawowej nr 4) na formularzu oferty – załącznik nr 1 do zapytania.
Do formularza oferty należy załączyć:
- Oświadczenie, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia. – załącznik nr 3.
- Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – załącznik nr 2 wraz z załączeniem dokumentów (kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem Wykonawcy) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.
- Kserokopia aktualnej koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi (poświadczona za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem Wykonawcy):
Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie opatrzonej napisem: „Oferta na zakup i dostawę oleju opałowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 w Ostrowi Mazowieckiej”.
Oferty należy składać do dnia 09.01.2019r. do godz. 11.00.
IV. Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.01.2019r. o godz. 11.20, sekretariat szkoły.
VI. Kontakt z wykonawcą:
Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami jest
- w zakresie merytorycznym i formalnym: Pan Piotr Siwek – Dyrektor SP4, Pani Justyna Korzeb – Sekretarz Szkoły, tel. (29) 745-44-12, sp4dyrektor@wp.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) na skutek zapytań Wykonawców bądź z innych przyczyn (Wykonawca powinien regularnie odwiedzać niniejszą stronę BIP). Zamawiający nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
Klauzula Informacyjna:
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Panu/Pani prawach z tym związanych.
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych przetwarzanych przez Szkołę Podstawową nr 4 im. 18. Pułku Artylerii Lekkiej w Ostrowi Mazowieckiej, jest: Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 4, ul. Szkoły Podchorążych Piechoty 1, 07-310 Ostrów Mazowiecka.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych poprzez adres e-mail: sp4sekret@wp.pl;
3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami RODO, art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
4. Podanie przez Państwa danych osobowych Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celach związanych z zawarciem i realizacją umowy.
5. W zakresie danych osobowych Państwa dotyczących, przysługują wam następujące prawa:
• prawo dostępu do danych osobowych,
• prawo sprostowania danych np. gdy są nieaktualnie lub nieprawdziwe,
• prawo uzyskania kopii swoich danych osobowych w siedzibie Administratora.
• prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 21 RODO,
• prawo ograniczenia przetwarzania,
• prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz do momentu upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikającego z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
7. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych.
8. Administrator nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowania.
Załączniki:
1) Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym
3) Wykaz Dostaw
4) Oświadczenie
5) Wzór Umowy