Zakup i dostawa do siedziby Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz licencji oprogramowania
Miasto Ostrów Mazowiecka
3 Maja 66
07-300 Ostrów Mazowiecka
Zaproszenie do składania ofert
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j.: Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) - art. 4 pkt 8
Miasto Ostrów Mazowiecka zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie rozeznania cenowego na Zakup i dostawę do siedziby Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz licencji oprogramowania.
I. Opis przedmiotu i zakres zamówienia.
- Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa do siedziby Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz licencji oprogramowania:
L.p. |
Typ |
Nazwa |
Ilość |
|
Serwer DELL PowerEdge R440 8x2,5” dyski Hot-Plug |
1. Procesor Intel® Xeon® Silver 4208 (2.10GHz, 8 Rdzeni, 11MB Cache, 9.60GT/s 2UPI, 85W) 2. Pamięć RAM 2 x 16 GB
3. Kontroler RAID PERC H730P 4. Dyski i napędy 6 x 600GB HOT-PLUG
DVD±RW
5. Zintegrowana karta sieciowa Broadcom® 5720 Dual Port 6. Zdalne zarządzanie iDRAC9 Express (1 x RJ-45) 7. Ramka zabezpieczająca: Brak 8. Zasilanie 2 x 550W (Hot-Plug)
9. Szyny montażowe ruchome 10. Gwarancja: 7 lat ProSupport NBD 11. Zachowanie dysków twardych (w przypadku awarii, uszkodzone dyski twarde pozostaną u Zamawiającego, a w ich miejsce zostaną dostarczone nowe.) 7 lat |
1 |
|
Oprogramowanie |
Microsoft Windows Server 2019 Standard (16 CORE) Gov Licenses |
1 |
|
Licencje |
20 x Microsoft Windows Server 2019 CAL User Gov |
1 |
|
Oprogramowanie |
Microsoft SQL Server 2019 Standard + 5 licencji CAL na użytkownika (User) |
1 |
|
Licencje |
5 x Microsoft SQL Server 2019 Standard CAL User |
1 |
|
Licencje |
MS Office 2019 Home&Business PL Box |
5 |
- Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko. Przedmiot umowy zostanie dostarczony do miejsc wskazanych przez Zamawiającego w dniu roboczym tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00.
- Wykonawca dołączy do oferty specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu komputerowego.
- Gwarancja: gwarancje producenta.
- Cena ma uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego zrealizowania zamówienia w tym: koszty transportu do siedziby Zamawiającego i koszty uzyskania gwarancji producenta na zasadach określonych w niniejszym zaproszeniu.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia bez usterek. W przypadku stwierdzenia usterek przy odbiorze poszczególnego asortymentu dostarczonego sprzętu komputerowego Wykonawca zobowiązuje się do jego nieodpłatnej wymiany w terminie do 7 dni.
- Termin realizacji zamówienia: 14 dni od daty zawarcia umowy.
- Warunki płatności: przelew 21 dni, od wpływu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku
II. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Cena = 100%.
III. Przygotowanie oferty:
Ofertę należy złożyć na Formularzu Oferty - załącznik nr 1 w jednej z następujących form:
a) w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu do Urzędu Miasta) w siedzibie Zamawiającego (Kancelaria Urzędu Miasta)
Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę do siedziby Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz licencji oprogramowania”.
b) w formie elektronicznej na adres admin@ostrowmaz.pl (liczy się data i godzina wpływu wiadomości na serwer Zamawiającego).
Do formularza należy dołączyć:
1) Karty katalogowe/Specyfikacje techniczne umożliwiające Zamawiającemu weryfikację oferowanego przedmiotu zamówienia.
Oferty należy składać do dnia 05.11.2020 r. do godz. 12.00.
IV. Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.11.2020 r. o godz. 12.20, pok. Nr 103.
V. Kontakt z Zamawiającym:
W zakresie merytorycznym i formalnym: Pan Michał Duda - insp. ds. informatyki, tel. (29) 679-54-65, e-mail: admin@ostrowmaz.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania lub odstąpienia od czynności zawarcia umowy bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) z uzasadnionych przyczyn (Wykonawca powinien regularnie odwiedzać niniejszą stronę BIP). Miasto Ostrów Mazowiecka nie może być pociągnięte do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
Klauzula Informacyjna:
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Panu/Pani prawach z tym związanych.
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych przetwarzanych przez Miasto Ostrów Mazowiecka jest: Burmistrz Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych poprzez adres e-mail: iod@ostrowmaz.pl;
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami RODO, art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
- Podanie przez Państwa danych osobowych Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celach związanych z zawarciem i realizacją umowy.
- W zakresie danych osobowych Państwa dotyczących, przysługują wam następujące prawa:
- prawo dostępu do danych osobowych,
- prawo sprostowania danych np. gdy są nieaktualnie lub nieprawdziwe,
- prawo uzyskania kopii swoich danych osobowych w siedzibie Administratora.
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 21 RODO,
- prawo ograniczenia przetwarzania,
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz do momentu upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikającego z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
- Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych.
- Administrator nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowania.
Załączniki:
1) Zaproszenie do składania ofert (PDF 240 kB)
2) Formularz Oferty (DOC 88 kB)
3) Wzór Umowy Poprawiony 02.11.2020r. (PDF 248 kB)
Ostrów Mazowiecka, 02.11.2020r.
ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA WYKONAWCY ORAZ POWIADOMIENIE
O ZMIANIE TREŚCI WZORU UMOWY.
Dotyczy: zaproszenia do składania ofert na Zakup i dostawę do siedziby Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz licencji oprogramowania.
- §1 pkt. 3- "Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do miejsc wskazanych przez Zamawiającego.."- Prosimy o doprecyzowanie przez Zamawiającego miejsca dostawy. Czy będzie to dostawa na parter/ piętro? Odpowiedź: Zamawiający oczekuje wniesienia przedmiotu dostawy na parter budynku.
- §1 pkt. 4- "..wyda Zamawiającemu karty gwarancyjne..."- Pragniemy zaznaczyć, iż wraz z dostawą sprzętu nie są dostarczane karty gwarancyjne w formie fizycznej (papierowej.) Serwis świadczony jest w oparciu o indywidualny numer seryjny produktu, tzw. Service Tag, Na jego podstawie, uzyskują Państwo w trakcie gwarancji wszelką pomoc techniczną oraz serwisową nabywanego sprzętu. Prosimy zatem o naniesienie zmiany ww. punkcie, w postaci zastąpienia sformułowania „Karta gwarancyjna” terminem "Ogólne Warunki Gwarancji Producenta„ Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę zapisu w umowie w ww. zakresie.
- §1 pkt.8- ..."W tym przypadku w protokole odbioru zostaną wskazane nieodebrane elementy przedmiotu umowy ze wskazaniem terminu dostarczenia elementów wolnych od wad, nie dłuższego niż 7 dni."- Prosimy o wydłużenie terminu równego terminowi określonemu w §2 -do 14 dni. Odpowiedź: Zamawiający oczekuje kompletnej dostawy fabrycznie nowego i sprawnego sprzętu z określonymi podzespołami, zgodnej z zamówieniem. 7-dniowy termin dostarczenia elementów przedmiotu umowy wolnych od wad pozostaje bez zmiany.
- §5 pkt. 2-"W ramach udzielonej rękojmi Wykonawca, dokona naprawy bądź wymieni wadliwy przedmiot umowy na nowy w terminie do 7 dni od dnia zgłoszenia reklamacji" - Prosimy o korektę tego punktu. Zgodnie z OWG producent w żadnym ze swoich trybów gwarancyjnych nie zapewnia określonego terminu w jakim sprzęt zostanie naprawiony. Serwis zawsze dąży do jak najszybszego usunięcia usterki, jednakże może zaistnieć siła wyższa, przez którą naprawa może przeciągnąć się w czasie. Nie oznacza to jednak pojawienia się i wykonania naprawy sprzętu przez serwisanta w tym czasie. Prosimy również o zmianę z : "wadliwy przedmiot" na "wadliwy komponent”. Odpowiedź: W zamówieniu jest określona opcja 7 letniej gwarancji Next Bussines Day z zachowaniem dysków twardych przez Zamawiającego. W przypadku awarii Zamawiający skorzysta z najszybszej opcji jej usunięcia. Wielodniowa / tygodniowa przerwa pracy urządzenia jest niedopuszczalna. W tym przypadku 7-dniowy termin jest nawet zbyt długi, jednak Zmawiający pozostawi go bez zmiany.
- §7 pkt. 4-"w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy w wysokości 10% wynagrodzenia brutto określonego w §3 ust.1"- Prosimy o obniżenie kary do 1%. Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę wysokości kary umownej.
Zamawiający
Ostrów Mazowiecka, 03.11.2020r.
ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA WYKONAWCY
Pytanie: Prosimy jeszcze dodatkowo o doprecyzowanie czy §1 pkt.8 oraz §5 pkt.2 mowa jest o dniach kalendarzowych czy roboczych?
Odpowiedź: Mowa jest o dniach kalendarzowych.
Zamawiający