Biuro Rady
BIURO RADY
Kierownik Biura – Izabela Rejniak
tel.: 29 679 54 76, pok. nr 107
tel.: 29 679 54 36, pok. nr 109
Biuro Rady realizuje zadania w zakresie:
- prowadzenia spraw organizacyjno-administracyjnych oraz obsługi kancelaryjnej Rady, jej Komisji, Przewodniczącego Rady i Radnych;
- przygotowania i gromadzenia materiałów niezbędnych do pracy Rady i jej Komisji oraz zadań Przewodniczącego Rady;
- przygotowywania organizacyjnego sesji Rady, posiedzeń Komisji, w tym przekazywanie Radnym materiałów do tematów ujętych w porządku obrad;
- opracowywania projektów uchwał dotyczących funkcjonowania Rady i jej Komisji oraz zapewniania pomocy Komisjom oraz radnym w realizacji inicjatywy uchwałodawczej;
- protokołowania obrad sesji Rady i posiedzeń Komisji;
- opracowywania materiałów z sesji i przekazywania uchwał Rady właściwym organom oraz opracowywania opinii i wniosków z posiedzeń komisji oraz przekazywania ich Burmistrzowi;
- prowadzenia rejestru: uchwał Rady, wniosków, interpelacji i zapytań Radnych kierowanych do Burmistrza;
- prowadzenia rejestru prawa miejscowego;
- prowadzenia spraw związanych z publikowaniem uchwał, w tym aktów prawa miejscowego;
- prowadzenia zbiorów informatycznych uchwał i protokołów z sesji Rady w celu zapewnienia ich dostępności w wewnętrznej sieci informatycznej Urzędu;
- opracowywania projektów sprawozdań, informacji i analiz z zakresu działania Rady i Komisji;
- organizowania i obsługi narad i spotkań zwoływanych przez Przewodniczącego Rady;
- udzielania pomocy Radnym w wykonywaniu ich mandatu, a także obsługa dyżurów pełnionych w Urzędzie przez: Przewodniczącego Rady, Wiceprzewodniczących Rady oraz Radnych;
- umożliwiania zainteresowanym wglądu do treści uchwał Rady i protokołów z sesji;
- organizowania w zakresie wskazanym przez Radę konsultacji społecznych projektów uchwał oraz opracowywania wyników tych konsultacji;
- koordynowania prac związanych z tworzeniem aktów prawnych;
- prowadzenia spraw związanych z wyborami ławników sądów powszechnych;
- prowadzenia obsługi wyborów i referendów;
- prowadzenia spraw związanych z udostępnianiem informacji publicznej;
- prowadzenia centralnego rejestru i zbioru skarg, wniosków i petycji.
Wytworzył:
Izabela Rejniak
(2021-09-28)
Udostępnił:
Ostatnio zmodyfikował:
Brzostek Sylwia
(2021-01-28 09:53:28)