Zespół Szkół Publicznych Nr 1
im. Papieża Jana Pawła II
ul. Stefana Grota Roweckiego 6
07-300 Ostrów Mazowiecka
tel. (29) 7453332
Zaproszenie do składania ofert
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro.
Dyrektor Zespołu Szkół Publicznych Nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na: „Zakup i dostawę szaf ubraniowych i ławeczek do Zespołu Szkół Publicznych Nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej”.
I. Opis przedmiotu i zakres zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest Zakup 18 szaf ubraniowych uczniowskich bhp typu L w rozmiarze 180x80x49cm (fronty w kolorze niebieskim, pozostałe części w kolorze szarym lub białym) do dwóch pomieszczeń przebieralni oraz 4 ławeczek do szatni (maksymalna długość ławeczki do 2m, siedzisko kolorze olcha; kolor stelaża - niebieski).
Szafy i ławeczki muszą być dopasowane do rzeczywistych warunków w poszczególnych pomieszczeniach. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie zobowiązany jest do weryfikacji wymiarów szafek i ławeczek podczas wizji lokalnej przed rozpoczęciem realizacji.
- Termin wykonania zamówienia: do 20 sierpnia 2014r.;
- Wykonawca dołączy do oferty karty katalogowe umożliwiające Zamawiającemu weryfikację oferowanego przedmiotu zamówienia.
- Cena ma uwzględniać koszty transportu do siedziby Zamawiającego.
- Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w celu prawidłowego obliczenia ceny ofertowej.
- Warunki płatności: przelew, w ciągu 14 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
II. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
Dla wszystkich części zamówienia: Najniższa cena =100%.
III. Przygotowanie i złożenie oferty:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu) w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka (pok. nr 1 - Kancelaria Urzędu Miasta) na formularzu oferty – załącznik nr 1 do zapytania.
Do formularza należy dołączyć:
- Oświadczenie o posiadaniu doświadczenia w wykonywaniu podobnych zadań oraz o posiadaniu niezbędnego sprzętu – załącznik nr 2.
- Karty katalogowe umożliwiające Zamawiającemu weryfikację oferowanego przedmiotu zamówienia.
Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie, opatrzonej napisem: „Zakup i dostawa szaf ubraniowych i ławeczek do Zespołu Szkół Publicznych Nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej”.
Oferty należy składać do dnia 30.07.2014r. do godz. 11.00.
IV. Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka, (pok. nr 103) w dniu 30.07.2014r. o godz. 11.15, pok. Nr 103.
V. Kontakt z Zamawiającym:
- w zakresie merytorycznym: Pani Dorota Brzostek- Dyrektor Szkoły: tel. (29) 7453332,
- w zakresie formalnym: Pani Marzena Grabowska, tel.(29)679-54-33, zzp@ostrowmaz.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Miasto Ostrów Mazowiecka nie może być pociągnięte do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz Oferty
Załącznik nr 2 – Oświadczenie
Załącznik nr 3 – Wzór Umowy
Załącznik nr 4 – Rzut Sali
ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA DO OGŁOSZENIA
Szanowni Państwo!
Uprzejmie informujemy, iż wtoku postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na „Zakup i dostawę szaf ubraniowych i ławeczek do Zespołu Szkół Publicznych Nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej”, wpłynęły zapytania o następującej treści:
- Czy szafy ubraniowe typu L mogą być w rozmiarze 180x80x50 ?
- Jak mają wyglądać siedziska ławeczek?
Stanowisko (wyjaśnienia) Zamawiającego w przedmiotowych kwestiach jest następujące:
Ad.1) Zamawiający dopuszcza szafy ubraniowe typu L w rozmiarze 180x80x50.
Ad.2) Zamawiający określając siedziska ławeczek ( kolor typu olcha), miał na myśli siedziska ławeczek drewniane w kolorze olchy.
Zamawiający zmienia treść ogłoszenia w ww. zakresie.
Ostrów Mazowiecka, dnia 24.07.2014r.