Zarządzenie Nr 90/2018
Burmistrza Miasta Ostrów Mazowiecka
z dnia 3 lipca 2018 r.
w sprawie zatwierdzenia konkursu na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Ostrowi Mazowieckiej
Na podstawie art. 63 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 996; zm.: Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) oraz § 8 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U. z 2017 r., poz. 1587) zarządzam, co następuje:
§ 1.
Po zapoznaniu się z dokumentacją postępowania konkursowego, zatwierdzam konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Ostrowi Mazowieckiej, ul. Partyzantów 39, 07-300 Ostrów Mazowiecka, przeprowadzony w dniu 28 czerwca 2018 r. na podstawie zarządzenia 64/2018 Burmistrza Miasta Ostrów Mazowiecka z dnia 21 maja 2018 r.
§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Miasta
/-/ Jerzy Bauer
|
|