Miasto Ostrów Mazowiecka
3 Maja 66
07-300 Ostrów Mazowiecka
Zaproszenie do składania ofert
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. Do niniejszego postepowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) - art. 4 pkt 8.
Miasto Ostrów Mazowiecka zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na odbiór przeterminowanych leków z terenu miasta wraz z ich transportem i unieszkodliwieniem.
I. Opis przedmiotu i zakres zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest odbiór przeterminowanych leków z terenu miasta Ostrów Mazowiecka wraz z ich transportem i unieszkodliwieniem.(Przewidywana ilość odebranych przeterminowanych leków w ciągu roku – około 500 kg).
- Wykonawca wyposaży w specjalistyczne pojemniki do gromadzenia przeterminowanych leków w ilości 13 sztuk w następujących aptekach:
- Apteka przy ulicy 3 Maja 70
- Apteka przy ulicy 3 Maja 48
- Apteka przy ulicy Sikorskiego 46
- Apteka przy ulicy Okrzei 3
- Apteka przy ulicy Armii Krajowej 4
- Apteka przy ulicy Jagiellońskiej 7
- Apteka przy ulicy Partyzantów 15
- Apteka przy ulicy Taczanowskiego 6
- Apteka przy ulicy Małkińskiej 112
- Apteka przy ulicy K. Piłata 20 a
- Apteka przy ulicy Mieczkowskiego 23
- Apteka przy ulicy Kościuszki 24
- Apteka przy ulicy 3 Maja 38
- Wykonawca będzie dokonywać odbioru odpadów w uzgodnionym z Zamawiającym terminie, conajmniej dwa razy w roku lub na prośbę apteki.
- Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Burmistrza Miasta Ostrów Mazowiecka.
- Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie na transport odpadów.
- Termin wykonywania zamówienia: od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2015 roku.
- Zaoferowana przez Wykonawcę cena musi uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia (m.in. koszt pojemników, koszty związane z odbiorem, transportem i unieszkodliwianiem odpadów).
- Warunki płatności: przelew 21 dni, od wpływu prawidłowo wystawionej faktury.
II. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Najniższa cena za 1 kg odpadów =100%.
III. Przygotowanie i złożenie oferty:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu do Urzędu Miasta) w siedzibie Zamawiającego (Kancelaria Urzędu Miasta) na formularzu oferty – załącznik nr 1 do zapytania. Do formularza należy dołączyć:
- Kserokopia aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Burmistrza Miasta Ostrów Mazowiecka (poświadczona za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem Wykonawcy).
- Kserokopia aktualnego zezwolenia wydanego przez właściwy organ na odbiór oraz transport odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach - Dz.U. z 2013r. poz. 21 (poświadczona za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem Wykonawcy).
- Kserokopia umowy zawartej w zakładem utylizacyjnym (poświadczona za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem Wykonawcy).
Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie, zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Oferta na odbiór przeterminowanych leków z terenu miasta Ostrów Mazowiecka”.
(Prosimy na kopercie nie zamieszczać nazwy i adresu Wykonawcy).
Oferty należy składać do dnia 18.02.2015r. do godz. 11.00.
IV. Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.02.2015r. o godz. 11.15, pok. Nr 103.
V. Kontakt z Zamawiającym:
- w zakresie merytorycznym: Pan Jan Pskiet, tel. (29) 679-54-38,
- w zakresie formalnym: Pan Michał Kazimierski, Pani Marzena Grabowska tel.(29) 679-54-33, zzp@ostrowmaz.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
ZAŁĄCZNIKI:
Zał. nr1: Formularz Ofertowy (DOC, PDF)
Zał. nr2: Wzór Umowy (PDF)