Miasto Ostrów Mazowiecka
3 Maja 66
07-300 Ostrów Mazowiecka
Zaproszenie do składania ofert
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) - art. 4 pkt 8.
Miasto Ostrów Mazowiecka zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na wykonywanie zadań z zakresu służby BHP w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka.
I. Opis przedmiotu i zakres zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka zadań z zakresu służby BHP w zakresie wynikającym w szczególności z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy.
- Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do:
- przeprowadzania szkoleń wstępnych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników, w ciągu jednego dnia od telefonicznego zgłoszenia Zamawiającego,
- przeprowadzania szkoleń okresowych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników, w ciągu jednego dnia od telefonicznego zgłoszenia Zamawiającego,
- prowadzenia nadzoru nad terminowym wykonywaniem szkoleń oraz prowadzenie rejestru tych szkoleń,
- prowadzenia nadzoru i kontroli nad przestrzeganiem przepisów bhp w Urzędzie Miasta,
- zapewnienia przestrzegania w Urzędzie Miasta przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, realizację poleceń usunięcia uchybień w tym zakresie oraz kontrolę wykonywania tych poleceń,
- zapoznawania pracowników z przepisami BHP i ich zmianami,
- opracowywania wewnętrznych zarządzeń, instrukcji, opiniowania szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy,
- bieżącego doradztwa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
- doradztwa w zakresie doboru właściwych środków ochrony indywidualnej i zbiorowej na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne i szkodliwe dla zdrowia,
- ustalania okoliczności przyczyn wypadków przy pracy lub wypadku w drodze do i z pracy oraz sporządzania dokumentacji wypadkowej, badania przyczyn i okoliczności wypadku,
- opracowywania ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy oraz jego aktualizacja,
- stwierdzania zagrożeń zawodowych, bieżące informowanie Burmistrza Miasta o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usunięcia tych zagrożeń,
- zgłaszania wniosków dotyczących poprawy stanu BHP,
- wprowadzania udoskonaleń pozwalających na poprawę bezpieczeństwa i higieny pracy w Urzędzie Miasta.
- Potrzeba świadczenia usługi będzie wynikała z bieżących potrzeb Zamawiającego.
- Wykonawca powinien posiadać kwalifikacje niezbędne do wykonywania zadań służby BHP oraz ukończone szkolenie w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników tej służby.
- Zaoferowana cena będzie uwzględniała wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia.
- Termin realizacji zamówienia: 01 stycznia 2016r. do 31 grudnia 2016r.
- Warunki płatności: ryczałt miesięczny, przelew 14 dni od wpływu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
II. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Najniższa cena =100%.
III. Przygotowanie i złożenie oferty:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu do Urzędu Miasta) w siedzibie Zamawiającego (pokój nr: 1 Kancelaria Urzędu Miasta) na formularzu oferty – załącznik nr 1 Do formularza należy dołączyć:
Potwierdzone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem Wykonawcy kopie dokumentów potwierdzających:
1) kwalifikacje niezbędne do wykonywania zadań służby bhp;
2) ukończenie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników tej służby.
Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie, zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Oferta na wykonywanie zadań z zakresu służby BHP”.
Oferty należy składać do dnia 22.12.2015r. do godz. 11.00.
IV. Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.12.2015r. o godz. 11.20, pok. Nr 103.
V. Kontakt z Wykonawcą:
Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
- w zakresie merytorycznym: Pani Monika Czarnecka, tel. (29)679-54-35,
- w zakresie formalnym: Pan Michał Kazimierski, tel.(29)679-54-33, zzp@ostrowmaz.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) na skutek zapytań Wykonawców bądź z innych przyczyn (Wykonawca powinien regularnie odwiedzać niniejszą stronę BIP). Zamawiający nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
1) Zaproszenie do składania ofert PDF
2) Formularz Oferty (DOC, PDF)
3) Wzór Umowy PDF