Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka.
Stanowisko ds. zamówień, zamówień publicznych w Biurze ds. Zamówień, Zamówień Publicznych
Zakres zadań na stanowisku
- Opiniowanie materiałów dotyczących zamówień publicznych, a w szczególności: wyboru trybu udzielenia zamówienia publicznego, konstrukcji specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszeń o wynikach postępowań i innych materiałów dotyczących udzielania zamówień publicznych przez Urząd oraz miejskie jednostki organizacyjne.
- Prowadzenie ewidencji zamówień publicznych, udzielanych przez Urząd.
- Opracowywanie - w porozumieniu z radcą prawnym Urzędu - typowych projektów umów w zakresie zamówień publicznych.
- Publikacja ogłoszeń o wszczęciu postępowania zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznymi procedurami.
- Wydawanie (przesyłanie) specyfikacji istotnych warunków zamówienia, udzielania odpowiedzi na zadane pytania dotyczące treści specyfikacji.
- Przekazywanie do opublikowania (po zawarciu umowy) ogłoszeń o udzieleniu zamówienia, zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych.
- Organizacja zebrań potencjalnych oferentów, jeżeli tak stanowią specyfikacje istotnych warunków zamówień.
- Przyjmowanie ofert.
- Realizowanie czynności faktycznych i prowadzenie wszelkich spraw związanych ze złożonymi: odwołaniami, skargami na orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej oraz informacjami o dokonanych czynnościach niezgodnych z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych lub zaniechanych czynnościach, dotyczących zamówień publicznych udzielanych przez Urząd.
- Przygotowywanie zapytań ofertowych w zakresie dostaw i usług świadczonych na rzecz Urzędu.
- Analizowanie stosowania procedur i wnioskowania odpowiednich zmian w zakresie zamówień publicznych.
- Udział w szkoleniach dotyczących zamówień publicznych oraz ich organizowanie w porozumieniu z Wydziałem Organizacyjnym.
- Koordynowanie pracy komórek organizacyjnych Urzędu oraz samodzielnych stanowisk pracy w zakresie udzielania zamówień publicznych.
- Udzielanie instruktażu w zakresie udzielania zamówień publicznych.
- Składanie Burmistrzowi półrocznych sprawozdań w zakresie stosowania ustawy o zamówieniach publicznych.
Wymagania niezbędne (formalne)
- Wykształcenie wyższe magisterskie.
- Trzyletni staż pracy.
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieposzlakowana opinia.
- Stan zdrowia umożliwiający wykonywanie obowiązków.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe
- Doświadczenie zawodowe w zakresie zamówień publicznych.
- Znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks Postępowania Administracyjnego, finansów publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych do wyżej wymienionych
- Obsługa urządzeń biurowych.
Warunki pracy na stanowisku
- Miejsce świadczenia pracy: Urząd Miasta Ostrów Mazowiecka
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy: 40 godzin tygodniowo, 8 godzin dziennie.
- Pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 m-cy.
- Praca przy komputerze powyżej 6 godzin dziennie.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6 %.
Wymagane dokumenty
- Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (Curriculum Vitae), własnoręcznie podpisany.
- List motywacyjny, własnoręcznie podpisany.
- Kserokopia dowodu osobistego.
- Kwestionariusz osobowy.
- Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie świadectw pracy; zaświadczenie z obecnego miejsca pracy – dla osób aktualnie zatrudnionych.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 ze zm.).
- Oświadczenia kandydata o:
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków,
- treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 ze zm.).
Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka w kancelarii (parter, pokój nr 1) do dnia 21 marca 2016 r. z dopiskiem na kopercie: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. zamówień, zamówień publicznych” wraz z podaniem imienia i nazwiska.
W przypadku przesłania ofert pocztą liczy się data wpływu oferty do Urzędu.
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane w postępowaniu rekrutacyjnym.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub listownie.
Po przeprowadzonych rozmowach informacja o wyniku rekrutacji będzie umieszczona w BIP-ie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka (www.bip.ostrowmaz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka.
BURMISTRZ
/-/ Jerzy Bauer
Ostrów Mazowiecka, 10 marca 2016 r.