Miasto Ostrów Mazowiecka

3 Maja 66

07-300 Ostrów Mazowiecka

Zaproszenie do składania ofert

Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j.: Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) – zgodnie z  art. 4 pkt 8.

Miasto Ostrów Mazowiecka zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na: Wykonanie dokumentacji niezbędnej do przygotowania wniosku o dofinansowanie projektu „Budowa ścieżek rowerowych na terenie miasta Ostrów Mazowiecka” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020, Działanie 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza, Poddziałanie 4.3.1. Ograniczanie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej.

1. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU I ZAKRES ZAMÓWIENIA:

I. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie dokumentacji niezbędnej do przygotowania wniosku o dofinansowanie projektu „Budowa ścieżek rowerowych na terenie miasta Ostrów Mazowiecka” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020, Działanie 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza, Poddziałanie 4.3.1. Ograniczanie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej. Dokumentacja obejmuje:

1) Koncepcję ścieżek rowerowych na terenie Miasta Ostrów Mazowiecka (ok. 25 km), zgodnie z założeniami zawartymi w, aktualnie zatwierdzonym, Planie inwestycyjnym dla miasta Ostrołęki i subregionu ostrołęckiego, na podstawie której zostanie opracowany program funkcjonalno - użytkowy: Koncepcja powinna zostać wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w zakresie prawa budowlanego, planów zagospodarowania przestrzennego, prawa drogowego, przepisów z zakresu ochrony przyrody i środowiska (np. wymogów obszarów NATURA 2000).

Koncepcja powinna zawierać:

- część graficzną,

- dokumentację fotograficzną,

- opis przebiegu ścieżek oraz infrastruktury towarzyszącej (oznakowanie tras rowerowych, miejsc wypoczynku, węzłów integracyjnych),

- opis stosunków własnościowych (analiza nieruchomości, diagnoza partnerów),

- przedstawienie (tam, gdzie istnieje taka możliwość) wariantowego rozwiązania nowych tras rowerowych. Każdy z wariantów realizacji inwestycji powinien być zbadany pod kątem wykonalności. Dzięki temu możliwy będzie wybór najlepszego wariantu realizacji danego projektu inwestycyjnego spośród analizowanych. Warianty lub przedsięwzięcia alternatywne to wszystkie rozwiązania umożliwiające osiągnięcie przedmiotowego celu. W ramach wariantowania projektu należy skupić się na alternatywnych rozwiązaniach technologicznych, lokalizacyjnych, a także organizacyjnych, w zakresie prowadzenia i eksploatacji inwestycji,

W przypadku wariantowego prowadzenia tras należy dla poszczególnych wariantów przeprowadzić analizę, w tym również analizę ekonomiczną, na podstawie której Zamawiający będzie mógł podjąć decyzję o wyborze do realizacji konkretnego wariantu. W analizie ekonomicznej należy wziąć pod uwagę zarówno koszt realizacji, pozyskania gruntów niebędących własnością miasta oraz wszelkie inne możliwe do wystąpienia koszty,

- analizy środowiskowe (należy określić wpływ każdego z wariantów projektu na środowisko zarówno w fazie realizacji jak i eksploatacji przedsięwzięcia (należy szczególnie zwrócić uwagę na oddziaływanie przedsięwzięcia na parki narodowe, krajobrazowe oraz obszary Natura 2000). Wykonawca ma przeprowadzić analizę środowiskową w zakresie niezbędnym do uzyskania przez niego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia bądź też do wykazania, iż taka decyzja nie jest wymagana,

- organizację ruchu,

- uzgodnienie przebiegu trasy oraz pozyskanie pozytywnej opinii dla koncepcji w wyniku konsultacji jej zapisów, w szczególności zarządców dróg, instytucji odpowiedzialnych za gospodarkę leśną i ochronę przyrody. Konsultacje społeczne oraz uzgodnienia dotyczące lokalnego przebiegu tras Wykonawca ma przeprowadzić z należytą starannością w oparciu o dobre praktyki,

Zaproponowany przebieg i warunki budowy ścieżki rowerowej powinny być zgodne z istniejącym
i obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. W przypadku braku takich możliwości Wykonawca powinien wskazać konieczne zmiany w planie miejscowym umożliwiające realizację inwestycji,

- uszczegółowienie Koncepcji, zatwierdzonej przez Zamawiającego,

- sporządzenie szacunkowego kosztorysu wdrożenia koncepcji - w ostatecznej wersji opracowania Wykonawca powinien zamieścić tylko warianty trasy ostatecznie uzgodnione przez Zamawiającego.

2) Program funkcjonalno- użytkowy do projektu pn. „Budowa ścieżek rowerowych na terenie miasta Ostrów Mazowiecka”. Program funkcjonalno- użytkowy musi zostać wykonany w sposób zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (t.j. Dz.U. z 2013r. poz. 1129) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz.U. Nr 130, poz. 1389). Program funkcjonalno- użytkowy ma na celu określenie funkcji użytkowych, jakie Zamawiający chce osiągnąć po zrealizowaniu ścieżek rowerowych, uwzględniając:

1) Część opisową  zawierającą ogólny opis przedmiotu zamówienia, w tym charakterystykę stanu istniejącego oraz wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia.

2) Część informacyjną

3) Program funkcjonalno- użytkowy  musi zawierać koncepcję

4) Zestawienie przewidywanych kosztów inwestycji.

3)  Studium wykonalności dla projektu „Budowa ścieżek rowerowych na terenie miasta Ostrów Mazowiecka” na potrzeby złożenia wniosku o dofinansowanie w konkursie w ramach Działania 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza, Poddziałanie 4.3.1 Ograniczanie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020, który planowany jest w IV kwartale 2016 r.

Przygotowane studium wykonalności musi być zgodnie z założeniami zawartymi w dokumencie „Szczegółowy Opis Osi Priorytetowych Regionalnego Programu Województwa Mazowieckiego na lata 2014- 2020” oraz innymi dokumentami określającymi realizację projektów w ramach Działania 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza, Poddziałanie 4.3.1 Ograniczanie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej. Wykonawca jest zobowiązany do dostosowania przygotowanego studium do wytycznych wykonania studium wykonalności po ogłoszeniu konkursu, na wezwanie Zamawiającego, w terminie umożliwiającym przygotowanie i złożenie wniosku o dofinansowanie w określonym w konkursie, terminie.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich (zgodnie z pkt III) do dokumentów przygotowanych w ramach realizacji zamówienia, w tym również praw autorskich zależnych, tj.:

1) Koncepcji ścieżek rowerowych na terenie Miasta Ostrów Mazowiecka (ok. 25 km), zgodnie z założeniami zawartymi w, aktualnie zatwierdzonym, Planie inwestycyjnym dla miasta Ostrołęki i subregionu ostrołęckiego,

2) Programu funkcjonalno- użytkowego do projektu pn. „Budowa ścieżek rowerowych na terenie miasta Ostrów Mazowiecka”,

3) Studium wykonalności dla projektu „Budowa ścieżek rowerowych na terenie miasta Ostrów Mazowiecka”.

4. Wykonawca zobowiązany jest  do aktualizacji dokumentacji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia w terminie trwania umowy oraz w okresie dwóch lat od dnia dokonania odbioru w przypadku:

1) zatwierdzenia przez Zarząd Województwa Mazowieckiego zmian w Planie inwestycyjnym dla miasta Ostrołęki i subregionu ostrołęckiego mających wpływ na przygotowaną, w ramach niniejszego zamówienia, dokumentację.

2) konieczności dostosowania jej do wymogów ogłoszonego konkursu w ramach Działania 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza, Poddziałanie 4.3.1 Ograniczanie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej RPO WM, w celu skutecznego aplikowania o dofinansowanie projektu „Budowa ścieżek rowerowych na terenie miasta Ostrów Mazowiecka”.

3) innych okoliczności, które będą miały wpływ na konieczność zmiany dokumentacji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia w celu skutecznego aplikowania o dofinansowanie projektu „Budowa ścieżek rowerowych na terenie miasta Ostrów Mazowiecka”.

5. Zamawiający przekaże nieodpłatnie Wykonawcy mapę ewidencji gruntów i budynków w Mieście Ostrów Mazowiecka w postaci wektorowej (w formacie .dxf) oraz mapę zasadniczą w postaci wektorowej (w fomacie .dxf i .eob).

II. Ogólne warunki wykonania przedmiotu zamówienia i odbioru:

  1. Dokumentacja stanowiąca przedmiot umowy zostanie przekazana Zamawiającemu w  formie papierowej: po 2 egzemplarze każdego dokumentu oraz w formie cyfrowej: edytowalnej (np. w formacie .doc) oraz nieedytowalnej (np. w formacie .pdf). Wykonawca odpowiada za wady opracowanej dokumentacji. Ujawnione wady Wykonawca zobowiązany jest usunąć w terminie określonym przez Zamawiającego. Poprawki winny być naniesione w każdym egzemplarzu dokumentacji oraz w wersji elektronicznej.
  2. Dokumentacja musi być zaopatrzona w oświadczenia:
  • Oświadczenie, że dokumentacja została sporządzona zgodnie z obowiązującymi w kraju normami oraz aktualnymi przepisami;
  • Oświadczenie, ze dokumentacja jest kompletna z punktu widzenia celu, dla którego służy i nadaje się do realizacji.

Odbiór zostanie dokonany przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego.

III. Prawa autorskie:

  1. Wykonawca oświadczy, że przysługują mu wyłączne i nieograniczone autorskie prawa majątkowe, które nie naruszają i nie będą naruszać praw autorskich osób trzecich, do wszelkich materiałów i wyników prac będących przedmiotem zamówienia, dostarczonych Zamawiającemu przez Wykonawcę oraz, że nie udzielił żadnych licencji na korzystanie z dzieł stanowiących przedmiot zamówienia.
  2. W przypadku zgłoszenia przez osoby trzecie jakichkolwiek roszczeń z tytułu korzystania przez Zamawiającego z przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiąże się do podjęcia na swój koszt i ryzyko wszelkich działań prawnych zapewniających należytą ochronę Zamawiającego przed takimi roszczeniami osób trzecich. W szczególności Wykonawca zobowiąże się zastąpić Zamawiającego czy też w przypadku braku takiej możliwości przystąpić po stronie Zamawiającego do wszelkich postępowań toczących się przeciwko Zamawiającemu. Wykonawca zobowiąże się także zrekompensować Zamawiającemu wszelkie koszty, jakie Zamawiający poniesie lub jakie będzie zobowiązany ponieść w związku z dochodzeniem roszczenia z zakresu prawa autorskiego, jakie osoba trzecia zgłosi w związku z tym, że Zamawiający korzysta z przedmiotu zamówienia.
  3. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do całości przedmiotu wykonanego w ramach przedmiotu zamówienia, w szczególności do wszelkich opracowanych materiałów oraz wersji roboczych, w ramach wynagrodzenia umownego, o którym mowa w ofercie, z chwilą potwierdzenia wykonania przedmiotu zamówienia, czyli z chwilą podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru dokumentacji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych, w szczególności na następujących polach eksploatacji:
  • Trwałe lub czasowe utrwalanie lub zwielokrotnianie w całości lub w części jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie dla realizacji funkcji jakie przedmiot zamówienia ma spełniać;
  • Tworzenie nowych wersji i adaptacji (tłumaczenie, przystosowanie, zmiana układu lub jakiekolwiek inne zmiany);
  • Utrwalanie przedmiotu zamówienia w jakiejkolwiek formie i postaci;
  • Kopiowanie przy zastosowaniu odpowiedniej techniki cyfrowej;
  • Rozpowszechnianie przedmiotu zamówienia w jakiejkolwiek formie i postaci;
  • Wykorzystywanie w utworach audiowizualnych, multimedialnych;
  • Publiczne wykonywanie i publiczne odtwarzanie;
  • Wprowadzenie dostarczanych materiałów do własnych baz danych, bądź w postaci oryginalnej, bądź w postaci fragmentów;
  • Wprowadzanie do obrotu, użyczenie, najem oryginału albo egzemplarzy;
  • Wprowadzanie do pamięci komputera i wykorzystanie w Internecie;
  • Wystawianie;
  • Wyświetlanie.
  1. W ramach wynagrodzenia, o którym mowa w ofercie, z chwilą podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru dokumentacji, Wykonawca wyrazi zgodę na wykonywanie autorskich praw zależnych do przedmiotu zamówienia powstałego w wyniku wykonania zamówienia z niniejszego postępowania na wszystkich polach eksploatacji wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia.
  2. Przeniesienie, o którym mowa w lit. c) i d), nastąpi bez ograniczenia co do terminu, czasu, terytorium oraz ilości egzemplarzy.
  3. Wykonawca wyrazi nieodwołalną zgodę na dokonywanie przez Zamawiającego wszelkich zmian i modyfikacji w przedmiocie zamówienia i w tym zakresie zobowiąże się nie korzystać z przysługujących mu autorskich prawa osobistych do przedmiotu zamówienia.
  4. Wraz z przeniesieniem praw autorskich Wykonawca przeniesie na Zamawiającego własność nośnika egzemplarza utworu, bez odrębnego wynagrodzenia.

IV. Warunki płatności: przelew 21 dni, od wpływu prawidłowo wystawionej faktury.

V. Szczegółowe obowiązki i prawa Wykonawcy określone są we wzorze Umowy.

VI. Kod CPV: 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego; 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania; 71242000-6 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów; 71245000-7 Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje; 71400000-2 Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu; 71310000-4 Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane; 71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne; 71420000-8 Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu; 71321000-4 usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych; 71322000-1 usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej; 71323100-9 usługi projektowania zasilania energią elektryczną; 71248000–8 Nadzór nad projektem i dokumentacją.

2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Przedmiot zamówienia należy wykonać do dnia 15.10.2016r.

3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1) Posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie umożliwiające realizację przedmiotu zamówienia:

Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, powinien wykonać co najmniej: jeden program funkcjonalno- użytkowy lub dokumentację projektową związaną z projektowaniem ciągów pieszo- rowerowych lub dróg publicznych oraz przedstawić dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi.

2) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Wykonawca powinien dysponować co najmniej:

a) jedną osobą posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej,

b) jedną osobą posiadającą uprawnienia w specjalności drogowej, jedną osobą posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej.

Jeżeli Wykonawca nie dysponuje osobą z ww. uprawnieniami, Zamawiający uzna warunek również za spełniony, jeżeli ww. osoba nabyła prawo do wykonywania ww. zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie   z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r.,  poz. 65).

3) Nie są powiązani z Zamawiającym osobowo ani kapitałowo.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

- posiadaniu przynajmniej 10 % udziałów lub akcji;

- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  1. W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunki określone w ust. 1 pkt. 1-4 powinien spełniać co najmniej jeden z Wykonawców, lub mogą być one spełnione łącznie. Natomiast warunek określony w ust. 1 pkt. 5 musi spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
  2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument musi w swojej treści oprócz informacji kto jest podmiotem udostępniającym i przyjmującym  zasoby zawierać co najmniej:
  1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
  2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia.
  3. charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 
  4. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

Zobowiązanie lub każdy inny dokument, z którego będzie jednoznacznie wynikać uprawnienie do dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia należy złożyć w formie oryginału.

  1. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

4. WYKONAWCY WYSTĘPUJACY WSPÓLNIE

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

2. Wykonawcy, o których mowa w ust. 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

5. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

1. Wykonawca składa ofertę na realizację przedmiotu zamówienia na załączonym formularzu ofertowym- załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, w języku polskim, w formie pisemnej.

2. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; lub przez osobę umocowaną do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale, notarialnie potwierdzonej kopii, lub kopii potwierdzonej za zgodność przez mocodawcę. Zaleca się aby wszystkie strony oferty były ponumerowane. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być naniesione w sposób czytelny, datowane i podpisane przez osobę upoważnioną.

3. Cena za wykonanie zamówienia musi być podana w polskich złotych (cyfrowo i słownie), być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku oraz być wartością brutto. Złożona oferta musi uwzględniać wszystkie zobowiązania, obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia. W formularzu oferty

4. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.

5. Oferta powinna zawierać:

1) Załącznik nr 1: Formularz Oferty,

2) Załącznik nr 2: Oświadczenie,

3) Załącznik nr 3: Wykaz zrealizowanych usług wraz z załączeniem dowodów potwierdzających że zostały wykonane należycie,

4) Załącznik nr 4: Wykaz Osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.

6. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców występujących wspólnie lub podmiotów oddających swoje zasoby do dyspozycji wykonawcy, kopie dokumentów dotyczące odpowiednio wykonawcy, lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.

Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, na kopercie wpisać nazwę i adres Zamawiającego oraz zapis: Wykonanie dokumentacji niezbędnej do przygotowania wniosku o dofinansowanie projektu „Budowa ścieżek rowerowych na terenie miasta Ostrów Mazowiecka” w ramach RPO WM 2014-2020. Nie otwierać przed 18.08.2016r. 25.08.2016r. godz. 11.20 12.20”

6. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERT

Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty do dnia 25.08.2016r. do godz. 12:00 - w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta, Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka w godzinach od 08:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku, (decyduje data i godzina wpływu). Oferta złożona po terminie składania ofert nie będzie podlegała ocenie.

7. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka, w dniu 25.08.2016 o godzinie 12:20

8. KRYTERIA i SPOSÓB OCENY OFERT

1. Oferty, które spełnią warunki udziału w postepowaniu będą ocenione w oparciu o następujące kryterium oceny: Cena – waga 100%

2. Ocena zostanie dokonana na podstawie ceny za wykonanie zamówienia przedstawionej w formularzu oferty, zgodnie z poniższym wzorem:

Najniższa cena spośród złożonych ofert

________________________________________ x 100 x waga

Cena ocenianej oferty

3. Zamawiający  dokona wyliczenia punktów  dla danej oferty  za każde kryterium, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. Zamawiający dokona wyboru oferty tego z Wykonawców, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

9. ODRZUCENIE OFERTY I OGŁOSZENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

1. Oferta Wykonawcy niezgodna z opisem przedmiotu zamówienia i warunkami udziału w postępowaniu określonymi w niniejszym zapytaniu zostanie odrzucona przez Zamawiającego.

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z Wykonawcami w celu uzupełnienia brakujących załączników, pełnomocnictw lub do wyjaśnienia treści złożonych ofert. Uzupełnienie brakujących załączników, pełnomocnictw lub wyjaśnień nie może prowadzić do negocjacji treści oferty.

3. O wynikach postępowania Zamawiający poinformuje wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty oraz zamieści Informację na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.ostrowmaz.pl oraz poprzez wywieszenie informacji na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego

10. ZMIANY ISTOTNYCH POSTANOWIEŃ UMOWY

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty w zakresie wydłużenia terminu wykonania oraz aktualizacji dokumentacji/zmiany szczegółowego zakresu dokumentacji w  przypadku:

  1. wystąpienia siły wyższej,
  2. wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okoliczności niezależnych od stron umowy,
  3. zmiany przepisów prawa, które spowodują konieczność dostosowania dokumentacji do znowelizowanych przepisów,
  4. zatwierdzenia przez Zarząd Województwa Mazowieckiego zmian w Planie inwestycyjnym dla miasta Ostrołęki i subregionu ostrołęckiego mających wpływ na przygotowaną, w ramach niniejszego zamówienia, dokumentację.
  5. konieczności dostosowania jej do wymogów ogłoszonego konkursu w ramach Działania 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza, Poddziałanie 4.3.1 Ograniczanie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej RPO WM, w celu skutecznego aplikowania o dofinansowanie projektu „Budowa ścieżek rowerowych na terenie miasta Ostrów Mazowiecka”.
  6. innych okoliczności, które będą miały wpływ na konieczność zmiany dokumentacji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia w celu skutecznego aplikowania o dofinansowanie projektu „Budowa ścieżek rowerowych na terenie miasta Ostrów Mazowiecka.

11. PUBLIKACJA ZAPYTANIA OFERTOWEGO

Informacja o postępowaniu została opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.ostrowmaz.pl oraz wywieszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego. Zapytanie ofertowe zostało też skierowane również do Wykonawców w liczbie co najmniej 3.

12. POZOSTAŁE POSTANOWIENIA I INFORMACJE

1. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść i warunki zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę zapytania ofertowego Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano zapytanie ofertowe, zamieszcza na stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego.

2. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia w przypadku gdy najkorzystniejsza oferta przedstawia cenę wyższą, niż Zamawiający jest w stanie zapłacić. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

3. Po przeprowadzeniu postępowania nastąpi podpisanie umowy z wybranym Wykonawcą. W przypadku gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy, możliwe jest podpisanie umowy z Wykonawcą, którego oferta uzyskała kolejną najwyższą liczbę punktów.

4. Wszystkie załączniki w wersji elektronicznej dostępne są na stronie www.bip.ostrowmaz.pl w zakładce: Informacje Burmistrza Miasta> Ogłoszenia i Obwieszczenia.

13. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM:

Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:

  1. w zakresie merytorycznym: Pan Daniel Choinka, tel. (29) 679-54-61
  2. w zakresie formalnym: Pani Marzena Grabowska, Pan Michał Kazimierski, tel.(29) 679-54-33, zzp@ostrowmaz.pl

ZAŁĄCZNIKI:

1. Zapytanie ofertowe (PDF)

2. Załącznik nr1: Formularz Ofertowy (DOC, PDF)

3. Załącznik nr2: Oświadczenie (DOC, PDF)

3. Załącznik nr3-4: Wykaz Osób, Wykaz usług (DOC, PDF)

4. Załącznik nr5: Wzór Umowy (PDF)


INFORMACJA O SPROSTOWANIU TREŚCI OGŁOSZENIA

Zamawiajacy informuje, iż zmienił treśc sekcji 3.1 pkt 2 ogłoszenia w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Wykonawca powinien dysponować co najmniej:

a) jedną osobą posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej,

b) jedną osobą posiadającą uprawnienia w specjalności drogowej,

 

Ostrów Mazowiecka, dnia 17.08.2016r.


INFORMACJA O SPROSTOWANIU TREŚCI OGŁOSZENIA

Zamawiajacy informuje, iż zmienił treśc sekcji 5.6. ogłoszenia w zakresie sposobu opisu koperty:

Jest: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, na kopercie wpisać nazwę i adres Zamawiającego oraz zapis: Wykonanie dokumentacji niezbędnej do przygotowania wniosku o dofinansowanie projektu „Budowa ścieżek rowerowych na terenie miasta Ostrów Mazowiecka” w ramach RPO WM 2014-2020. Nie otwierać przed 18.08.2016r. o godz. 11.20”.

Powinno być: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, na kopercie wpisać nazwę i adres Zamawiającego oraz zapis: Wykonanie dokumentacji niezbędnej do przygotowania wniosku o dofinansowanie projektu „Budowa ścieżek rowerowych na terenie miasta Ostrów Mazowiecka” w ramach RPO WM 2014-2020. Nie otwierać przed 25.08.2016r. godz. 12.20

Ostrów Mazowiecka, dnia 19.08.2016r.

 

 

 

Wytworzył:
Zbigniew Chrupek
(2016-08-17)
Udostępnił:
Kazimierski Michał
(2016-08-17 15:17:49)
Ostatnio zmodyfikował:
Kazimierski Michał
(2016-08-19 16:07:35)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki