OGŁOSZENIE
O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY
- ZAMAWIAJĄCY
Miasto Ostrów Mazowiecka
3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka
- PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Omiatanie jezdni ulic i chodników na terenie Miasta Ostrów Mazowiecka.
Przedmiot oraz wielkość lub zakres zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Omiatanie jezdni ulic i chodników na terenie Miasta Ostrów Mazowiecka.
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) omiatanie mechaniczne:
- po okresie zimowym w kwietniu 2017 r. wszystkich ulic o długości 58 454 m.b. oraz placów i parkingów przez okres jednego miesiąca (załącznik nr 1 i 3 do istotnych postanowień umowy),
- od maja do października ulic głównych o długości 25 974 m.b. ( jeden raz w miesiącu według wykazu stanowiącego załącznik nr 1 do istotnych postanowień umowy).
- pozostałych ulic o długości 32 480 m.b. zgodnie z załącznikiem 1a do istotnych postanowień umowy, jeden raz w roku w wybranym miesiącu.
2) ręczne omiatanie chodników:
- po okresie zimowym w kwietniu przez okres jednego miesiąca (zgodnie z załącznikiem nr 2 do istotnych postanowień umowy).
- kolejne omiatanie jeden raz w miesiącu od maja do października (załącznik nr 2 do istotnych postanowień umowy).
Wspólny Słownik Zamówień: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic.
Rodzaj zamówienia: Usługi
Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203 703,70 (Kurs euro: 4,1749) Wartość netto: 48 792,47 - nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
- PROCEDURA
Tryb zamówienia: zamówienie z wolnej ręki
Podstawa prawna:
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.).
Uzasadnienie wyboru trybu:
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1–3a, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
W zaistniałym stanie faktycznym wszystkie powyższe warunki zostały spełnione ponieważ:
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia na omiatanie jezdni ulic i chodników na terenie Miasta Ostrów Mazowiecka Zakładowi Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o.
Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o. jest osobą prawną, nad którą Miasto Ostrów Mazowiecka sprawuje kontrolę (Zamawiający jest właścicielem 100% udziałów spółki) i posiada dominujący wpływ na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami spółki. Kierownik Zamawiającego pełni funkcję zgromadzenia wspólników spółki. 92,03% działalności Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o. dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Miasto Ostrów Mazowiecka. W spółce nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
W związku z powyższym Zamawiający jest uprawniony do zawarcia umowy na po przeprowadzeniu postępowania prowadzonym w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Nazwa: Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o.
Adres pocztowy: ul. B. Prusa 66
Miejscowość: Ostrów Mazowiecka. Kod pocztowy: 07-300 Kraj/województwo: mazowieckie
V. Planowany termin realizacji zamówienia i czas trwania umowy:
Planowany termin realizacji zamówienia i czas trwania umowy: od dnia podpisania umowy (kwiecień 2017r.) do 31.10.2017 r.
VI. Informacja o terminie i odpowiednio zamieszczeniu lub opublikowaniu ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy, o którym mowa w art. 66 ust. 2 ustawy PZP, jeżeli zostało zamieszczone lub opublikowane albo informację, że takie ogłoszenie nie zostało zamieszczone lub opublikowane.
Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 17.03.2017r.
Ostrów Mazowiecka dnia: 2017-03-17
Ogłoszenie o dobrowolnej przejrzystości ex ante