Miasto Ostrów Mazowiecka

3 Maja 66

07-300 Ostrów Mazowiecka

Zaproszenie do składania ofert

Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j.: Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) - art. 4 pkt 8.

Miasto Ostrów Mazowiecka zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie rozeznania cenowego na zadanie pn.: „Budowa placu zabaw przy ulicy Szkolnej w ramach projektu „Topolowy Zakątek”, na działce nr ew. 4317 w miejscowości Ostrów Mazowiecka – bez montażu urządzeń siłowni zewnętrznych.”.

I. Opis przedmiotu i zakres zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa placu zabaw przy ulicy Szkolnej w ramach projektu „Topolowy Zakątek”, na działce nr ew. 4317 w miejscowości Ostrów Mazowiecka – bez montażu urządzeń siłowni zewnętrznych:

W ramach zadania przewiduje się:

- demontaż istniejących urządzeń zabawowych, ławek i koszy na śmieci (należy zdać na stan inwestora),

- rozbiórka istniejącej nawierzchni bezpiecznej żwirowej wraz z obrzeżami,

- dostawa, montaż nowych urządzeń rekreacyjnych i zabawowych,

- wykonanie nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej,

- wykonanie nawierzchni chodnika z kruszywa,

- dostawa, montaż nowych elementów małej architektury – ławki i kosze na śmieci,

- remoncie bramy wjazdowej i furtki,

- przycinka pielęgnacyjna zieleni,

- humusowanie, korytowanie, obsianie terenu  trawą.

  1. Zestawienie powierzchni:
  1. nawierzchnia utwardzona – 65,0m2,
  2. nawierzchnia bezpieczna poliuretanowa – 192,0m2,
  3. powierzchnia biologicznie czynna – 2933,0m2,
  4. obszar opracowania – 3190,0m2
  1. Plac zabaw :

W skład projektowanego placu zabaw wchodzą:

  • huśtawka wahadłowa podwójna +huśtawka bocianie gniazdo – 1 kpl,
  • bujak sprężynowy pies – 1 szt,
  • bujak sprężynowy konik – 1 szt,
  • zestaw zabawowy czterowieżowy – 1 kpl,
  • zestaw sprawnościowy poligon- sześciokąt – 1 kpl,
  • huśtawka wagowa – 1 szt,
  • piaskownica – 1 szt,
  • nowy regulamin placu zabaw – 1 szt,
  • ławki – 4 szt,
  • kosze na śmieci – 4 szt.

Wszystkie urządzenia i elementy wyposażenia placu zabaw należy fundamentować i instalować zgodnie z PN-EN 1176-1:2009, PN-EN 1176-7:2009 oraz specyfikacją techniczną. Wszystkie montowane urządzenia i elementy wyposażenia placu zabaw muszą posiadać atesty i certyfikaty zgodności z w/w normą, wydane przez jednostkę certyfikacyjną posiadającą stosowną akredytację wydaną przez Polskie Centrum Akredytacji a także posiadać dopuszczenie do stosowania  w kontakcie z dziećmi. 

Każde urządzenie winno być oznakowanie tabliczką znamionową, pozwalającą zidentyfikować producenta, datę produkcji, numer katalogowy lub nazwę urządzenia oraz numer normy, zgodnie z którą urządzenia wyprodukowano. Wszystkie montowane urządzenia winny być przeznaczone na publiczne place zabaw.

Urządzenia należy trwale połączyć z gruntem zgodnie z wytycznymi  producenta oraz normą PN-EN 1176. Sposób zamontowania urządzeń, będący warunkiem prawidłowego i zgodnego z normami posadowienia i późniejszego użytkowania urządzeń, powinien przebiegać zgodnie z instrukcją montażu producenta. Dobór wielkości i głębokości fundamentów musi być zgodny z instrukcjami instalacji urządzeń placu zabaw. Jakiekolwiek zmiany sposobu posadowienia urządzeń, ze względu konieczność określenia sposobu instalacji w procesie uzyskania certyfikatu na urządzenie, mogą być wprowadzane jedynie przez producenta urządzeń lub w porozumieniu z nim. Wykopy pod ustawienie fundamentów oraz cały proces montażu urządzeń pozostaje w gestii wykonawcy, ściśle według instrukcji montażu, opracowanej zgodnie z obowiązującymi normami i dostarczonej przez producenta. Wykonanie montażu urządzeń mogą dokonywać osoby, firmy przeszkolone w tym celu przez producentów zabawek oraz w oparciu o instrukcję montażu, zaleceń, wskazówek i pod nadzorem dostawcy oraz instytucji dozoru technicznego.

W obrębie podanych stref bezpieczeństwa nie mogą znajdować się krzewy lub drzewa, ani żadne inne elementy mogące powodować zagrożenie użytkowników  podczas zabawy (np. betonowe krawężniki, studzienki itp.). Rozmiary mary przerostowej trawiastej uwzględniają zasięg stref bezpieczeństwa wokół zaprojektowanych urządzeń. Strefy wokół urządzeń zabawowych nie mogą naruszać granic maty przerostowej.

  1. Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w załączonym projekcie/zgłoszeniu, wykonanym przez: DWK projekt Wojciech Kulawik: mgr inż. Mirosława Całka.
  2. Zalecane jest dokonanie wizji lokalnej w celu dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, weryfikacji załączonej dokumentacji oraz prawidłowego obliczenia ceny ryczałtowej.
  3. Przewidzianą formą wynagrodzenia jest ryczałt. Zgodnie z zasadą wynagrodzenia ryczałtowego, obejmuje ono koszt wszystkich prac niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy (m.in. koszty robocizny, materiałów z uwzględnieniem kosztów zakupu, koszty pracy sprzętu koszty dojazdu/dostaw oraz wszelkie obciążenia kosztowe niezbędne do wykonania zamówienia) i nie będzie podlegało podwyższeniu. Załączony do ogłoszenia o zamówieniu przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Zaleca się szczegółowe sprawdzenie załączonej dokumentacji.
  4. Na etapie składania ofert nie jest wymagane załączenie do oferty kosztorysu ofertowego. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy przedstawi Zmawiającemu w wersji papierowej kosztorys sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej (4 egzemplarze) zawierający ryczałtowy koszt wykonania poszczególnych elementów robót.
  5. Zamawiający wymaga obecności na budowie kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w każdy dzień, w którym prowadzone będą roboty budowlane.
  6. Wszystkie roboty w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem:

- kierownika budowy,

- inspektora nadzoru inwestorskiego wskazanego przez Zamawiającego.

  1. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu, certyfikatów, deklaracji jakości, atestów i aprobat technicznych stosowanych materiałów zgodnych z Polskimi Normami, a po zakończeniu zadania złożenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z obmiarem robót w trzech egzemplarzach.
  2. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
  • Wybrany w niniejszym postepowaniu Wykonawca zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 8 % ceny ofertowej.
  • Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
  1. pieniądzu; przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej 60 8923 0008 0016 7309 2000 0004;
  2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
  3. gwarancjach bankowych;
  4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
  5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
  • Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
  • Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwróci zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
  • W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w ust. 9 pkt 2. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.
  • Część zabezpieczenia w wysokości 70% ustalonej kwoty w ust. 9 pkt 1, zostanie zwolniona 30 dni po ostatecznym, bezusterkowym odbiorze, pozostała część zabezpieczenia zostanie zwolniona w ciągu 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady.
  1. Termin realizacji zamówienia: 18.09.2017 r.
  2. Okres gwarancji: 60 miesięcy.
  3. Warunki płatności: przelew 30 dni od wpływu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
  4. Nazwy własne materiałów, produktów, urządzeń, usług, systemów lub procesów podanych w dokumentacji projektowej lub przedmiarach służą wyłącznie do podania minimalnych wymagań i parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia ich innymi produktami, materiałami, urządzeniami, usługami, systemami lub procesami o parametrach równoważnych, nie gorszych niż opisane w wyżej wymienionych dokumentach.

II. Warunki udziału w postępowaniu:

  1. Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował:
  • osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wpisaną do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (lub równoważnej), posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.

Jeżeli Wykonawca nie dysponuje osobą z ww. uprawnieniami, Zamawiający uzna warunek również za spełniony, jeżeli ww. osoba nabyła prawo do wykonywania ww. zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 r. poz.65).

III. Kryteria oceny ofert:

  1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium:

Najniższa cena –  waga 100% ,

  1. Punkty przyznawane za podane w ust. 1 kryterium będą liczone według następującego wzoru:

Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga

gdzie:

 - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert

 - Cof -  cena podana w ofercie

IV. Przygotowanie i złożenie oferty:

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu do Urzędu Miasta) w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka (pokój nr: 1 Kancelaria Urzędu Miasta) na formularzu oferty – załącznik nr 1. Do formularza należy dołączyć:

  1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.– załącznik nr 2.
  2. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień przez osoby zdolne do realizacji zamówienia (poświadczone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem Wykonawcy).

Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie, zaadresowanej na Miasto Ostrów Mazowiecka i opatrzonej napisem: „Oferta na: Budowę placu zabaw przy ulicy Szkolnej w ramach projektu „Topolowy Zakątek”, na działce nr ew. 4317 w miejscowości Ostrów Mazowiecka – bez montażu urządzeń siłowni zewnętrznych”.

Oferty należy składać do dnia 18.08.2017 r. do godz. 11.00.

V. Termin i miejsce otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka w dniu 18.08.2017r.o godz. 11.20, pok. Nr 103.

VI. Kontakt z Wykonawcą:

Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami jest:

  1. w zakresie merytorycznym: Pan Daniel Choinka, tel. (29) 679-54-61
  2. w zakresie formalnym: Pani Marzena Grabowska, Pan Michał Kazimierski, tel.(29) 679-54-33, zzp@ostrowmaz.pl

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) na skutek zapytań Wykonawców bądź z innych przyczyn (Wykonawca powinien regularnie sprawdzać skrzynkę e-mail). Zamawiający nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.

Załączniki:

Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym PDF

1) Formularz Oferty (DOC, PDF)

2) Wykaz Osób (DOC, PDF)

3) Dokumentacja (ZIP)

4) Wzór Umowy PDF

Wytworzył:
Jerzy Bauer
(2017-08-11)
Udostępnił:
Kazimierski Michał
(2017-08-11 12:37:06)
Ostatnio zmodyfikował:
Kazimierski Michał
(2017-08-11 12:42:48)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki