Burmistrz Miasta Ostrów Mazowiecka
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka,
ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka
Stanowisko - ds. mieszkalnictwa i gospodarki nieruchomościami
Wymiar etatu -1/1
Liczba stanowisk pracy - 1
Warunki pracy na stanowisku
- Miejsce świadczenia pracy: Urząd Miasta Ostrów Mazowiecka oraz praca w terenie.
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy: 8 godzin dziennie, 40 godzin tygodniowo, norma czasu pracy w przeciętnie pięciodniowym tygodniu w przyjętym okresie rozliczeniowym.
- Stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę nawiązuje się na czas nieokreślony lub na czas określony. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
-
Udział w postępowaniach dotyczących nabywania nieruchomości na rzecz miasta,
w tym w drodze zamiany, zasiedzenia i spadkobrania. - Podejmowanie czynności związanych z ujawnianiem prawa własności i innych praw rzeczowych miasta w księgach wieczystych oraz w katastrze nieruchomości (ewidencji gruntów i budynków).
- Przeprowadzanie procesów ustalania i wypłaty odszkodowań za grunty przejęte pod budowę dróg miejskich.
- Przeprowadzanie procesów ustalania opłat adiacenckich.
- Zapewnianie gruntów na potrzeby rodzinnych ogrodów działkowych.
- Prowadzenie spraw pierwokupu nieruchomości.
- Współdziałanie z Zespołem ds. Inwestycji w zakresie zwiększania posiadanej bazy lokalowej w ramach budowy budynków mieszkalnych i socjalnych.
- Koordynacja zadań z zakresu bieżącej eksploatacji, remontów, modernizacji budynków i mieszkań oraz prowadzenie w tym zakresie rozliczeń.
-
Koordynacja działań związanych z zarządzaniem zasobem mieszkaniowym miasta,
w tym lokalami socjalnymi; -
Reprezentowanie miasta, jako właściciela zasobu mieszkaniowego miasta,
na podstawie upoważnienia burmistrza, na zebraniach „Wspólnot Mieszkaniowych”. - Rozpatrywanie wszystkich spraw dotyczących lokali użytkowych stanowiących własność miasta, w tym kierowanie do zawarcia umów najmu.
- Opracowywanie planów i programów dotyczących gospodarki mieszkaniowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
-
Opracowywanie zasad tworzenia i gospodarowania mieszkaniowym zasobem miasta oraz kryteriów wyboru osób, z którymi umowy najmu powinny być zawierane
w pierwszej kolejności. - Bieżący nadzór nad prawidłowością zasiedleń i ustaleniem czynszów za lokale mieszkalne i socjalne.
- Przydzielanie lokali mieszkalnych i socjalnych w zasobach komunalnych.
- Przedstawianie propozycji zróżnicowanych stawek czynszu z uwzględnieniem czynników zmieniających jego wysokość.
Wymagania niezbędne (formalne)
- Wykształcenie wyższe magisterskie.
- Minimum rok doświadczenia/stażu zawodowego.
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieposzlakowana opinia.
- Stan zdrowia umożliwiający zatrudnienie na ww. stanowisku.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe
- Preferowane wykształcenie w zakresie gospodarki nieruchomościami.
- Znajomość przepisów ustaw:
- o samorządzie gminnym,
- o pracownikach samorządowych,
- o gospodarce nieruchomościami,
- o finansach publicznych,
- o ochronie danych osobowych,
- o dostępie do informacji publicznej,
- Kodeks Postępowania Administracyjnego, oraz przepisów wykonawczych do wyżej wymienionych aktów prawnych.
- Znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz znajomość dokumentów określających strukturę organizacyjną Urzędu.
- Obsługa urządzeń biurowych.
Wymagane dokumenty
1. Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (Curriculum Vitae), własnoręcznie podpisany.
2. List motywacyjny, własnoręcznie podpisany.
3. Kwestionariusz osobowy. (DOC,PDF) dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
4. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie.
5. Kserokopie świadectw pracy (bądź zaświadczenie z obecnego miejsca pracy).
6. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
7. Oświadczenia kandydata o:
a) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
b) braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c) stanie zdrowia umożliwiającym zatrudnienie na ww. stanowisku,
d) treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie
z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r.,
poz. 922) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych
(tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 902.).
Terminy i miejsce składania dokumentów
Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka w kancelarii (parter, pokój nr 1) do dnia 09 października 2017 r. do godz. 15:00 z dopiskiem na kopercie: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. mieszkalnictwa i gospodarki nieruchomościami w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka” wraz z podaniem imienia i nazwiska. W przypadku przesłania ofert pocztą liczy się data wpływu do urzędu.
Pozostałe informacje
- Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane w postępowaniu rekrutacyjnym.
- Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub listownie.
- Po przeprowadzonych rozmowach informacja o wyniku rekrutacji będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Ostrów Mazowiecka (www.bip.ostrowmaz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
-
Oferty złożone w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze
ds. mieszkalnictwa i gospodarki nieruchomościami w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka, nie będą zwracane po zakończeniu rekrutacji. - Burmistrz Miasta może unieważnić nabór na każdym etapie bez podawania przyczyn. Informacja o unieważnieniu naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Ostrów Mazowiecka oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka.
Burmistrz Miasta
Jerzy Bauer
Ostrów Mazowiecka, dnia 28 września 2017 r.