Szkoła Podstawowa  nr 1

im T. Kościuszki

ul. Partyzantów 39,

07-300 Ostrów Mazowiecka

tel. (0-29) 74-538-41

 

Zaproszenie do składania ofert

Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j.: Dz.U. z 2017r., poz. 1579  z późn. zm.) - art. 4 pkt 8.

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 1 im. T. Kościuszki w Ostrowi Mazowieckiej zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na: Remont sali nr 5, sali nr 18 oraz remont cokołu ogrodzeniowego w Szkole Podstawowej nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej.

I. Opis przedmiotu i zakres zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont sali nr 5, sali nr 18 oraz remont cokołu ogrodzeniowego w Szkole Podstawowej nr 1  w Ostrowi Mazowieckiej.
  2. Szczegółowy opis prac do wykonania  w załączonych przedmiarach (zał. nr 4).
  3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  4. Zamówienie należy wykonać zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszym ogłoszeniu, przedmiarze robót oraz wzorze umowy.
  5.  Kody CPV: 45000000-7 Roboty budowlane
    Oferta powinna być zgodna z wymienionymi powyżej bądź lepszymi parametrami. Wszelkie odstępstwa od wymienionych wyżej parametrów powinny zostać przez oferenta uzasadnione pod kątem lepszej funkcjonalności oferowanych rozwiązań.
  6. Zalecane jest dokonanie wizji lokalnej w celu dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, weryfikacji załączonej dokumentacji oraz prawidłowego obliczenia ceny ryczałtowej.
  7. Przewidzianą formą wynagrodzenia jest ryczałt. Zgodnie z zasadą wynagrodzenia ryczałtowego, obejmuje ono koszt wszystkich prac niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy (m.in. koszty robocizny, materiałów z uwzględnieniem kosztów zakupu, koszty pracy sprzętu koszty dojazdu/dostaw do siedziby Zamawiającego oraz wszelkie obciążenia kosztowe niezbędne do wykonania zamówienia) i nie będzie podlegało podwyższeniu. Informacje kosztorysowo-ilościowe mają charakter szacunkowy i orientacyjny. Wykonawca ma obowiązek samemu określić szczegółowy zakres oraz ilość robót i dostaw koniecznych do kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia i na tej podstawie obliczyć cenę. Materiały zakupuje i dostarcza  Wykonawca, materiały rozbiórkowe  należy wywieźć na wysypisko na koszt Wykonawcy.
  8. Termin realizacji zamówienia:  od 02.07.2018r. do 17.08.2018r.
  9. Warunki płatności: przelew 21 dni od wpływu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.

II. Warunki udziału w postępowaniu:

  1. Wykonawca powinien posiadać odpowiednią wiedzę i doświadczenie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował należycie co najmniej dwie prace polegające na: Wykonaniu remontu tożsamego z przedmiotem zamówienia. (Dokumenty potwierdzające spełnianie powyższego warunku Wykonawca załączy do oferty).
  2. Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował: osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej,

- wpisaną do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (lub równoważnej), posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.

Jeżeli Wykonawca nie dysponuje osobą z ww. uprawnieniami, Zamawiający uzna warunek również za spełniony, jeżeli ww. osoba nabyła prawo do wykonywania ww. zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 r. poz.65).

III. Kryteria oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Najniższa cena=100%.

IV. Przygotowanie i złożenie oferty:

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu) do Szkoły Podstawowej nr 1 (sekretariat szkoły ) na formularzu oferty – załącznik nr 1. Do formularza należy dołączyć:

  1. Wykaz prac wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – załącznik nr 2.
  2. Kserokopie dokumentów np. referencji (poświadczone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem Wykonawcy) potwierdzających należyte wykonanie co najmniej 2 prac tożsamych z przedmiotem zamówienia, polegających na wykonaniu remontu pomieszczeń.
  3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.– załącznik nr 3

Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie, zaadresowanej na: Szkoła Podstawowa  nr 1 im T. Kościuszki i opatrzonej napisem: „Remont sali nr 5, sali nr 18 oraz remont cokołu ogrodzeniowego w Szkole Podstawowej nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej”.

Oferty należy składać do dnia 08.06.2018r. do godz. 11.00.

V. Termin i miejsce otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Szkoły Podstawowej nr 1 im T. Kościuszki, ul. Partyzantów 39, 07-300 Ostrów Mazowiecka w dniu 08.06.2018r.o godz. 11.20  (sekretariat szkoły).

VI. Kontakt z Wykonawcą:

Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami jest:

  1. w zakresie merytorycznym: Pani Dorota Ziemczyk – Dyrektor SP1, tel. (29) 745-38-41,
  2. w zakresie formalnym: Pani Urszula Seweryniak – Sekretarz SP1, tel. (29) 745-38-41, Sekretariat SP nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) na skutek zapytań Wykonawców bądź z innych przyczyn (Wykonawca powinien regularnie odwiedzać niniejszą stronę BIP). Zamawiający nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.

Załączniki do pobrania:

1) Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym

2) Formularz Oferty

3) Wykaz Prac

4) Wykaz Osób

5) Przedmiar robót

6) Wzór Umowy

Wytworzył:
Dorota Ziemczyk
(2018-05-24)
Udostępnił:
Duda Michał
(2018-05-29 12:43:10)
Ostatnio zmodyfikował:
Duda Michał
(2018-05-30 07:43:55)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki