Ostrów Mazowiecka, 8 czerwca 2018 r.
Komisja
Planowania Przestrzennego,
Budownictwa i Gospodarki Gruntami
Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 13 czerwca 2018 r. / środa / o godz. 15.00 w Urzędzie Miasta ul. 3 Maja 66 w Ostrowi Mazowieckiej w pok. 107, odbędzie się posiedzenie Komisji Rady Miasta ds. Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Gospodarki Gruntami.
Proponowany porządek obrad
- Otwarcie posiedzenia i zatwierdzenie porządku obrad.
- Rozpatrzenie i zaopiniowanie materiałów na XLIX sesję Rady Miasta w tym ze szczególnym uwzględnieniem:
a) - informacji na temat kosztów jednostkowych /koszt budowy 1 m2 chodników, ścieżek rowerowych, zagospodarowania zieleni itp./,
- wglądu do dokumentacji przetargowej /specyfikacja, protokoły rozstrzygnięcia przetargów/,
- wglądu do umów na dofinansowanie przedsięwzięć, budowy ciągów pieszo – rowerowych, rewitalizacji Jatek;
b) - informacji na temat założeń i kosztów jednostkowych budowy budynków socjalnych.
- Sprawy różne.
Zapraszam do wzięcia udziału w posiedzeniu Komisji.
Przewodniczący Komisji
Tadeusz Malec