Ostrów Mazowiecka,  8 czerwca 2018 r.

 

Komisja

Planowania Przestrzennego,

Budownictwa i Gospodarki Gruntami

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

            Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu  13 czerwca 2018 r. / środa / o godz. 15.00 w Urzędzie Miasta ul. 3 Maja 66 w Ostrowi Mazowieckiej  w pok. 107, odbędzie się posiedzenie Komisji Rady Miasta ds. Planowania Przestrzennego, Budownictwa  i Gospodarki Gruntami.

 

Proponowany porządek obrad

  1. Otwarcie posiedzenia i zatwierdzenie  porządku obrad.
  2. Rozpatrzenie i zaopiniowanie materiałów na XLIX sesję Rady Miasta w tym ze szczególnym uwzględnieniem:

a)         - informacji na temat kosztów jednostkowych /koszt budowy 1 m2 chodników, ścieżek rowerowych, zagospodarowania zieleni itp./,

- wglądu do dokumentacji przetargowej /specyfikacja, protokoły rozstrzygnięcia przetargów/,

                - wglądu do umów na dofinansowanie przedsięwzięć,  budowy ciągów pieszo – rowerowych,  rewitalizacji Jatek;  

b)         - informacji na temat  założeń i kosztów jednostkowych budowy budynków socjalnych.

  1. Sprawy różne.

 

Zapraszam do  wzięcia udziału w posiedzeniu Komisji.

 

 

Przewodniczący Komisji

     Tadeusz Malec

Wytworzył:
Tadeusz Malec
(2018-06-13)
Udostępnił:
Brzostek Sylwia
(2018-06-11 09:09:16)
Ostatnio zmodyfikował:
Brzostek Sylwia
(2018-06-11 09:13:28)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki