Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka

 

Stanowisko ds. integracji społecznej i zdrowia w Wydziale Oświaty, Kultury i Integracji Społecznej

Zakres zadań na stanowisku

  1. obsługa biurowa zadań wykonywanych w wydziale – przygotowywanie projektów pism, sprawozdań, analiz, zestawień, protokołów, raportów;
  2. odbiór korespondencji, dbałość o terminowość realizacji spraw;
  3. zakładanie teczek spraw, porządkowanie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną;
  4. obsługa urządzeń biurowych;
  5. zbieranie i przetwarzanie informacji niezbędnych do przygotowywania diagnoz i analiz w zakresie przewidzianym kompetencjami oraz prowadzenia bazy danych i sprawozdawczości;
  6. obsługa administracyjna zadań wynikających z realizacji projektów i programów zewnętrznych;
  7. opracowywanie materiałów informacyjnych dotyczących realizowanych zadań;
  8. współpraca z organizacjami pozarządowymi na zasadach określonych w przepisach prawa;
  9. opracowywanie projektów rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi;
  10. wypracowanie wieloletniego modelu współpracy pomiędzy Miastem a organizacjami pozarządowymi;
  11. wypracowanie sposobu monitorowania współpracy Miasta z organizacjami pozarządowymi;
  12. koordynowanie działań wynikających z rocznych programów współpracy z organizacjami pozarządowymi;
  13. organizowanie i przeprowadzanie konkursów ofert na realizację zadań publicznych  zleconych przez Miasto organizacjom pozarządowym na podstawie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
  14. nadzorowanie realizacji umów z organizacjami pozarządowymi;
  15. merytoryczne rozliczanie zadań publicznych zleconych organizacjom pozarządowym;
  16. prowadzenie merytorycznych kontroli realizacji zleconych zadań i wykorzystania dotacji przez organizacje pozarządowe;
  17. przygotowywanie sprawozdań z realizacji programu współpracy z organizacjami pozarządowymi;
  18. wypracowanie procedury konsultowania projektów aktów normatywnych podejmowanych przez miasto w dziedzinach statutowych organizacji pozarządowych;
  19. obsługa organizacyjna i merytoryczna w zakresie wykorzystania Centrum Dialogu Społecznego;
  20. koordynowanie działań prowadzonych w Centrum Integracji Społecznej, Centrum Dialogu Społecznego, w tym Lokalnego Centrum Kompetencji;
  21. prowadzenie spraw z zakresu świadczeń opieki zdrowotnej należących do zadań własnych miasta lub zleconych miastu z zakresu administracji rządowej.
  22. obsługa administracyjna, sporządzanie zestawień z realizacji zadań w zakresie usług opiekuńczych.

Wymagania niezbędne (formalne)

 1. Wykształcenie wyższe.
 2. Min. dwuletni staż pracy.
 3. Obywatelstwo polskie.
 4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
 5. Nieposzlakowana opinia.
 6. Stan zdrowia umożliwiający wykonywanie obowiązków.
 7. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe

  1. Preferowane wykształcenie w zakresie zarządzania organizacjami pozarządowymi.
  2. Umiejętność opracowywania projektów rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi.
  3. Doświadczenie zawodowe w zakresie koordynowania działań wynikających z programów współpracy, nadzorowania realizacji umów w zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi.
  4. Doświadczenie w zakresie merytorycznego rozliczania zadań publicznych zleconych organizacjom pozarządowym oraz prowadzenia kontroli realizacji tych zadań i wykorzystania dotacji.
  5. Doświadczenie w prowadzeniu spraw z zakresu świadczeń opieki zdrowotnej oraz usług opiekuńczych, należących do zadań własnych miasta.
  6. Umiejętność koordynowania działań związanych z wykorzystywaniem obiektów służących do realizacji celów społecznych.
  7. Obsługa urządzeń biurowych.
  8. Znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, Kodeks Postępowania Administracyjnego, o finansach publicznych, prawo zamówień publicznych.

Warunki pracy na stanowisku

1. Miejsce świadczenia pracy: Urząd Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66
2. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy: 40 godzin tygodniowo, 8 godzin dziennie.
3. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6-mcy.
4. Praca przy komputerze powyżej 6 godzin dziennie.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.

Wymagane dokumenty

  1. List motywacyjny, własnoręcznie podpisany.
  2. Kwestionariusz osobowy.(doc,pdf)
  3. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie.
  4. Kserokopie świadectw pracy; zaświadczenie z obecnego miejsca pracy- dla osób aktualnie zatrudnionych.
  5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
  6. Oświadczenia kandydata o:
    1. posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz  korzystania z pełni praw publicznych,
    2. braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    3. stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków.

Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka w kancelarii (parter, pokój nr 1) do dnia 23 stycznia 2019 r. do godz.15.00 z dopiskiem na kopercie:
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. integracji społecznej i zdrowia wraz z podaniem imienia i nazwiska.

Pozostałe informacje

W przypadku przesłania ofert pocztą liczy się data wpływu oferty do Urzędu.

Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane w postępowaniu rekrutacyjnym.

Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub listownie.
Po przeprowadzonych rozmowach informacja o wyniku rekrutacji będzie umieszczona w BIP-ie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka (www.bip.ostrowmaz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka.
 

Klauzula informacyjna

 

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pana/Pani danych osobowych oraz o przysługujących Panu/Pani prawach z tym związanych.

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka jest: Burmistrz Miasta Ostrów Mazowiecka
    ul. 3 Maja 66  07-300 Ostrów Mazowiecka. 
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pan/Pani kontaktować w sprawach przetwarzania Pana/Pani danych osobowych poprzez adres e-mail: iod@ostrowmaz.pl;
  3. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b) i lit. c) RODO w zw. z realizacją przepisów wynikających z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, a także ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w Urzędzie Miasta;
  5. W zakresie danych osobowych Pana/Pani dotyczących, przysługują Panu/Pani następujące prawa:
  • prawo dostępu do danych osobowych,
  • prawo sprostowania danych np. gdy są nieaktualnie lub nieprawdziwe,
  • prawo do usunięcia danych – prawo przysługuje w ramach przesłanek
    i na warunkach określonych w art. 17 RODO,
  • prawo ograniczenia przetwarzania – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 18 RODO,
  • prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 21 RODO,
  • prawo do cofnięcia zgody – tylko jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO,
  • prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
  1. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  2. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych.
  3. Administrator nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowania.

 

 

 

Burmistrz Miasta
 

Jerzy  Bauer



Ostrów Mazowiecka, dnia 09 stycznia 2019 r.

 

 

Wytworzył:
Jerzy Bauer
(2019-01-09)
Udostępnił:
Brzostek Monika
(2019-01-09 15:54:28)
Ostatnio zmodyfikował:
Brzostek Monika
(2019-01-09 16:58:55)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki