Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka

Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami

Zakres zadań na stanowisku

  1. Udział w postępowaniach dotyczących nabywania nieruchomości na rzecz miasta, w tym w drodze zamiany, zasiedzenia i spadkobrania.
  2. Podejmowanie czynności związanych z ujawnianiem prawa własności i innych praw rzeczowych miasta w księgach wieczystych oraz w katastrze nieruchomości (ewidencji gruntów i budynków).
  3. Przeprowadzanie procesów ustalania i wypłaty odszkodowań za grunty przejęte pod budowę dróg miejskich.
  4. Przeprowadzanie procesów ustalania opłat adiacenckich.
  5. Zapewnianie gruntów na potrzeby rodzinnych ogrodów działkowych.
  6. Prowadzenie spraw pierwokupu nieruchomości.
  7. Opracowywanie planów i programów dotyczących gospodarki mieszkaniowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Wymagania niezbędne

  1. Wykształcenie wyższe w zakresie: geodezja i kartografia, gospodarka nieruchomościami.
  2. Min. dwuletni staż pracy.
  3. Obywatelstwo polskie.
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  5. Nieposzlakowana opinia.
  6. Stan zdrowia umożliwiający wykonywanie obowiązków.
  7. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe

  1. Znajomość przepisów z zakresu: gospodarki nieruchomościami, przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości.
  2. Znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Kodeks Cywilny, o finansach publicznych, prawo zamówień publicznych.
  3. Umiejętność pracy w zespole, samodzielność, komunikatywność i umiejętność sprawnej obsługi interesantów.
  4. Biegła obsługa komputera oraz urządzeń biurowych.

Warunki pracy na stanowisku

1. Miejsce świadczenia pracy: Urząd Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66
2. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy: 40 godzin tygodniowo, 8 godzin dziennie.
3. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę
    będzie zawarta na czas określony do 6-mcy.
4. Praca przy komputerze powyżej 6 godzin dziennie.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.

Wymagane dokumenty

  1. List motywacyjny, własnoręcznie podpisany.
  2. Kwestionariusz osobowy. (doc, pdf)
  3. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie.
  4. Kserokopie świadectw pracy; zaświadczenie z obecnego miejsca pracy- dla osób aktualnie zatrudnionych.
  5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
  6. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U.
    z 2018 r. poz. 1260 ze zm.).
  7. Oświadczenia kandydata o:
  1. posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  2. braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  3. stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków.

Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka w kancelarii (parter, pokój nr 1) do dnia 12 kwietnia 2019 r. do godz.15.00 z dopiskiem na kopercie: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki nieruchomościami wraz z podaniem imienia i nazwiska.

W przypadku przesłania ofert pocztą liczy się data wpływu oferty do Urzędu.

Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane w postępowaniu rekrutacyjnym.

Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub listownie.
Po przeprowadzonych rozmowach informacja o wyniku rekrutacji będzie umieszczona w BIP-ie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka (www.bip.ostrowmaz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka.

Klauzula informacyjna

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pana/Pani danych osobowych oraz o przysługujących Panu/Pani prawach z tym związanych.

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka jest: Burmistrz Miasta Ostrów Mazowiecka ul. 3 Maja 66  07-300 Ostrów Mazowiecka. 
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pan/Pani kontaktować w sprawach przetwarzania Pana/Pani danych osobowych poprzez adres e-mail: iod@ostrowmaz.pl;
  3. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b) i lit. c) RODO w zw. z realizacją przepisów wynikających z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, a także ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w Urzędzie Miasta;
  5. W zakresie danych osobowych Pana/Pani dotyczących, przysługują Panu/Pani następujące prawa:
  • prawo dostępu do danych osobowych,
  • prawo sprostowania danych np. gdy są nieaktualnie lub nieprawdziwe,
  • prawo do usunięcia danych – prawo przysługuje w ramach przesłanek
    i na warunkach określonych w art. 17 RODO,
  • prawo ograniczenia przetwarzania – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 18 RODO,
  • prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 21 RODO,
  • prawo do cofnięcia zgody – tylko jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO,
  • prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
  1. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  2. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych.
  3. Administrator nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowania.
     

 Burmistrz Miasta

Jerzy Bauer

 

 

Ostrów Mazowiecka, dnia 02 kwietnia 2019 r.

Wytworzył:
Jerzy Bauer
(2019-04-02)
Udostępnił:
Brzostek Monika
(2019-04-02 15:58:35)
Ostatnio zmodyfikował:
Brzostek Monika
(2019-04-02 16:27:58)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki